1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2012-06-28 19:52:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men då utgår du från att iceland galopperar från start travspanarn? pga du kan inte på fullaste allvar tro att peter g norman svarar spets med den skithästen när iceland kommer.
Annars finns det 4,6,7 som lär pulvirisera dileva käll till döds.
kan inte se något scenario där dileva käll vinner detta, hon är väl i klass med highlite brizard och livi barcelona? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-06-28 20:47:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Vill nästan spika Iceland men kan inte pga av galopperna..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 00:29:34  Men då utgår du från att iceland galopperar från start travspanarn? pga du kan inte på fullaste allvar tro att peter g norman svarar spets med den skithästen när iceland kommer.
kan inte se något scenario där dileva käll vinner detta, hon är väl i klass med highlite brizard och livi barcelona? 
Answer to: "Men då utgår du från att iceland galopperar fr&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
DIleva käll är inte så dålig, troligen är det ett elitsto kapacitetsmässigt, men det lär vi aldrig få veta då hon aldrig lär komma till Åke-
Hästen sprang 09,5 sista varvet i elitloppet, mer kan man inte begära, hon vann Sto SM.
Hon lär ej vinna loppet, men ska rankas 5.
Om iceland galopperar? det får du se när starten går, kommer ha med sanity på min kupong när loppet går, så mkt vet jag iallafall
Om Peter svarar spets? Helt klart fullt möjligt, då han har betydligt bättre tro på sin häst än vad du har.
Om han svarar spets lr ej har absolut ingen påverkan på min kupong så ingen fråga jag lägger ner någon tid på att analysera lr spekulera i.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-06-29 00:31:13
 Men då utgår du från att iceland galopperar från start travspanarn? pga du kan inte på fullaste allvar tro att peter g norman svarar spets med den skithästen när iceland kommer.
Answer to: "Men då utgår du från att iceland galopperar fr&ari"
|
|
|
Posted: 2012-06-29 10:28:38  DIleva käll är inte så dålig, troligen är det ett elitsto kapacitetsmässigt, men det lär vi aldrig få veta då hon aldrig lär komma till Åke-
Hästen sprang 09,5 sista varvet i elitloppet, mer kan man inte begära, hon vann Sto SM.
Hon lär ej vinna loppet, men ska rankas 5.
Om iceland galopperar? det får du se när starten går, kommer ha med sanity på min kupong när loppet går, så mkt vet jag iallafall
Om Peter svarar spets? Helt klart fullt möjligt, då han har betydligt bättre tro på sin häst än vad du har.
Om han svarar spets lr ej har absolut ingen påverkan på min kupong så ingen fråga jag lägger ner någon tid på att analysera lr spekulera i.
Answer to: "DIleva käll är inte så dålig, troligen är det et"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men varför skriver du en massa skit hela tiden om du inte tror att dileva käll vinner? oseriös........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 13:30:45  men varför skriver du en massa skit hela tiden om du inte tror att dileva käll vinner? oseriös........
Answer to: "men varför skriver du en massa skit hela tiden om du inte tror att dil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul att det kommer från just dig att jag skriver skit, hade nog tagit det seriöst om det kommit från någon annan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 17:02:58  kul att det kommer från just dig att jag skriver skit, hade nog tagit det seriöst om det kommit från någon annan
Answer to: "kul att det kommer från just dig att jag skriver skit, hade nog tagit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur så?`synpunkten är ju fortfarande befogad med tanke på att du skrivit 100 inlägg om att Dileva käll är stenklar, kommer att vinna, spikas osv. Sedan helt plötsligt kan hon inte vinna och ska rankas 5.a.
På vilket sätt kan du inte ta det seriöst? hur ska vi på travzonen kunna ta dig seriöst? är väl det som är frågan......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 17:55:26 Edited(1): 2012-06-29 17:55:54  hur så?`synpunkten är ju fortfarande befogad med tanke på att du skrivit 100 inlägg om att Dileva käll är stenklar, kommer att vinna, spikas osv. Sedan helt plötsligt kan hon inte vinna och ska rankas 5.a.
På vilket sätt kan du inte ta det seriöst? hur ska vi på travzonen kunna ta dig seriöst? är väl det som är frågan......
Answer to: "hur så?`synpunkten är ju fortfarande befogad med tanke på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
är ju så du gör lite imellanåt, skriver massa dynga? så förstår ej varför du klagar på mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 09:57:15
|
Became a member:
Forum posts:
|

Mindre roligt med två som käftar på ett forum och tar upp plats med skitsnack om varandra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 09:59:35     
Mindre roligt med två som käftar på ett forum och tar upp plats med skitsnack om varandra...
Answer to: ":@:@:@:@:@
Mindre roligt med två som käftar på ett f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mindre tråkigt med personer som inte försöker tillföra med tips&ideer utan bara snyltar.
känner du dig träffad hans owe? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 10:02:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 10:05:23
Answer to: ":):):)
För övrigt vinner Nahar.. historien upprepar sig fr&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var det ett tips vi fick se?, tackar
hur och varför ska nahar vinna? om jag får fråga...........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 10:07:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
det får du fråga... kolla lopparkiv..... talar för sig själv...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 10:33:39  det får du fråga... kolla lopparkiv..... talar för sig själv...
Answer to: "det får du fråga... kolla lopparkiv..... talar för sig sj&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hmm, allt jag kan se är en massa dåliga insatser senaste året, med undantaget fört senast där han fick ett drömlopp invändigt med lucka. Tror du han hamnar 3.e inner med överpace och sedan lucka till uploppet?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-30 10:52:47  hmm, allt jag kan se är en massa dåliga insatser senaste året, med undantaget fört senast där han fick ett drömlopp invändigt med lucka. Tror du han hamnar 3.e inner med överpace och sedan lucka till uploppet?
Answer to: "hmm, allt jag kan se är en massa dåliga insatser senaste å"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller med dig Folke..hästen har gjort bra lopp o så har man trott att proppen gått ur o man har fått en ny elithäst men så har han halkat tillbaka igen...mja... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-30 15:05:44 Edited(1): 2012-06-30 15:07:51
|
|
Satan de börjar regna...se upp med True i sista nu...hon går bra på sämre bana, har inte med henne.o blir farlig nu...Pinsamt på Reklam 4:an nu...blir löjligare för varje hemma hosare..som de görs.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-30 15:13:02
|
|
Sanity finfin i provis..Iceland öppet huvudlag..blir öppet lopp de här..kommer Sanity igenom så vinner han nog.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-30 15:17:01 Edited(2): 2012-06-30 15:24:28
|
|
Fan nu vinner Erik för Tarzan drar ju inte upp något... 
Vilket skitlopp..o Dileva fick en gratis chans...o Tarzan var ett skämt utan helstängt.. 
Bromstävlan på slutet..skulle Johnny ge sin ett snällt lopp..? va passiv han va..när Tarzan satt o bankade på sin..löjligt att se... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 17:57:51 Edited(1): 2012-06-30 17:59:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan konstatera att oracle är bättre än iceland för dagen iallafall, troligen bättre än iceland någonsin kommer vara.
P.S Snacket om DIleva verkar mer befogat än snackat om iceland 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-30 18:20:00  kan konstatera att oracle är bättre än iceland för dagen iallafall, troligen bättre än iceland någonsin kommer vara.
P.S Snacket om DIleva verkar mer befogat än snackat om iceland 
Answer to: "kan konstatera att oracle är bättre än iceland för dage"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, vi såg hur bra oracle var i elitloppet, grymt!???? vi kan snacka när han vunit elitloppet någong gång om du vill jämföra dem travspanarn.
Undra varför melander körde iceland om nu oracle är bättre? pga Melander kör ALLTID bästa hästen.
Var väl inte längesedan iceland spöade skiten ur oracle? men för dagen var iceland svinigt usel, knepig häst det. kanske sjuk.........Men inte är oracle en bättre häst för det.......
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|