1
[ 2
]
|
|
Posted: 2012-03-19 23:43:41 Edited(1): 2012-03-20 00:04:51  Är väl lika stor rätt att skriva här som nån annan del av forumet? Att ingen brukar kommentera säljannonser har väl inte så stor inverkan på om man kan eller ska skriva på dem?
Jag har väl inga problem med dig? Jag tyckte det var en fin häst men kanske nån miljon för dyr.
Answer to: "Är väl lika stor rätt att skriva här som nån anna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker du själv att det är roligt för mig om jag lägger ut en annons där nån säger indirekt att köp ingen denna häst, den är för dyr. Och ger 1*?
Tror du det ger bättre chanser för mig att sälja den då, och har redan sett 2-3 hästar som har gått allt mellan 1-2 milj redan där båda har tränat märkbart sämre intervall än min gör.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2012-03-20 03:08:27
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Det är väl klart man ska få kritisera ett inlägg i ett öppet forum. Knappast första eller sista gången det händer och all diskussion som får de ganska ofta hutlösa priserna på börsen att bli mer realistiska är väl bra. De flesta av oss har väl nån eller några gånger lagt ut hästar till överpris. Jag har både anklagat och blivit anklagad, det är inte världens grej utan bara positivt.
På det stora hela känns det som att du är lite överkänslig, tenava. Du var mer chill när du inte var moderator. Nu verkar du inte tåla kritik längre och man ska inte ens klaga på Eriksson utan vara tacksam för maten på bordet. Vad har hänt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-20 04:07:45  Det är väl klart man ska få kritisera ett inlägg i ett öppet forum. Knappast första eller sista gången det händer och all diskussion som får de ganska ofta hutlösa priserna på börsen att bli mer realistiska är väl bra. De flesta av oss har väl nån eller några gånger lagt ut hästar till överpris. Jag har både anklagat och blivit anklagad, det är inte världens grej utan bara positivt.
På det stora hela känns det som att du är lite överkänslig, tenava. Du var mer chill när du inte var moderator. Nu verkar du inte tåla kritik längre och man ska inte ens klaga på Eriksson utan vara tacksam för maten på bordet. Vad har hänt?
Answer to: "Det är väl klart man ska få kritisera ett inlägg i ett"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kankse lite överkänslig då, det kan jag gå med på.
Men jag klarar inte av att man håller på och förstör andras säljannonser, allt annat går väl bra. Då kan jag ta kritik och ge dessutom, men just i denna fråga ger jag mig inte. Men det spelar väl mindre roll iaf, kommer väl knappast bli nån ändring på det.
Så vi kör på som vanligt då, och fortsätter med detta svineri (förstörande av säljannonser) . Har väl inget annat alternativ.
|
|
Reply
|
|
Jamarn
|
Posted: 2012-03-20 07:32:33
|
Became a member: 2012-02-03
Forum posts: 87
|
Svineriet ligger snarast i att man försöker lura på andra spelare sina oönskade hästar till kraftiga överpriser. Att någon upplyser oss nybörjare(och alla andra) om att det är ett fett överpris är väl snarare en välgärning än svineri.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|