1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-19 10:46:18
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Moralisk om man säga så var Goofy i sista..den var ja riktigt ute på till slut..men kusken tar fel vägar..lite för stort med V75 för honom.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-19 12:44:03  Moralisk om man säga så var Goofy i sista..den var ja riktigt ute på till slut..men kusken tar fel vägar..lite för stort med V75 för honom.. 
Answer to: "Moralisk om man säga så var Goofy i sista..den var ja riktigt ut"
|
Became a member:
Forum posts:
|
conrads epilog gjorde ett mycket bra lopp och var moralisk vinnare tycker jag......
Vad gäller fortaleza så måste man nog ta alla, men så var det oavsett om man inte spikade i detta loppet. Spelar man för 500:- så är det självmord att ta 15 hästar i 1 lopp, måste ha typ 4.a spikar då och hur enkelt är det?
Sällan värt att helgardera 15 hästarslopp tycker jag, oavsett om en skräll vinner eller ej. Tar väldigt hårt på strecken i övriga lopp.....Vinner sedan 1 favorit och man har alla 15 så kan man i princip lika bra slänga systemet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-19 13:30:28  conrads epilog gjorde ett mycket bra lopp och var moralisk vinnare tycker jag......
Vad gäller fortaleza så måste man nog ta alla, men så var det oavsett om man inte spikade i detta loppet. Spelar man för 500:- så är det självmord att ta 15 hästar i 1 lopp, måste ha typ 4.a spikar då och hur enkelt är det?
Sällan värt att helgardera 15 hästarslopp tycker jag, oavsett om en skräll vinner eller ej. Tar väldigt hårt på strecken i övriga lopp.....Vinner sedan 1 favorit och man har alla 15 så kan man i princip lika bra slänga systemet.
Answer to: "conrads epilog gjorde ett mycket bra lopp och var moralisk vinnare tycker j"
|
|
Kolla reprisen på loppet o hur resan blir för Goofy..ja är ialla fall impad..vad ja har sett är just skoavtagning på en del hästar med dåliga spår o hur de då kan lösa sig med vinst tack vare skolöshet plus den spårsnåla resan..var tydligen en som uppmärksammade detta på Fortaleza o messade in till Forsgren om de.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-19 17:57:59  Kolla reprisen på loppet o hur resan blir för Goofy..ja är ialla fall impad..vad ja har sett är just skoavtagning på en del hästar med dåliga spår o hur de då kan lösa sig med vinst tack vare skolöshet plus den spårsnåla resan..var tydligen en som uppmärksammade detta på Fortaleza o messade in till Forsgren om de.. 
Answer to: "Kolla reprisen på loppet o hur resan blir för Goofy..ja är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker det floppar lika ofta, kolla bara karis kuse, galopperat 2ggr i rad med barfota balans?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-19 19:21:56  tycker det floppar lika ofta, kolla bara karis kuse, galopperat 2ggr i rad med barfota balans?
Answer to: "tycker det floppar lika ofta, kolla bara karis kuse, galopperat 2ggr i rad "
|
|
Jo de floppar ganska mycket..men slår de så blir de vinst o kraftig rens..o man står där som ett fån.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|