1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2011-10-04 13:04:53  Nja..kör "stor" system själv men tack ändå o lycka till med det !! 
Answer to: "Nja..kör "stor" system själv men tack ändå o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
verkar vara "omöjligt" att lura me dig på ett vinnande hörn 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-04 15:04:09  verkar vara "omöjligt" att lura me dig på ett vinnande hörn 
Answer to: "verkar vara "omöjligt" att lura me dig på ett vinnande"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja vankas de storpott så tar ja den helst själv... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-04 15:32:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis som Folke säger. Carlito Brigante följde bilen 20-30 meter på Valla i mars, och tar ledningen om Lennartsson trycker av. Och att han skulle släppa i front tror jag inte på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-04 16:16:05  Tja vankas de storpott så tar ja den helst själv... 
Answer to: "Tja vankas de storpott så tar ja den helst själv...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
girig jävel du  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-04 16:45:51
Answer to: "girig jävel du:D:D"
|
|
Gäller o passa på !! Kan ju välja rätt väg i labyrinten o komma först till Guldsäcken... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-04 17:10:52  Gäller o passa på !! Kan ju välja rätt väg i labyrinten o komma först till Guldsäcken... 
Answer to: "Gäller o passa på !! Kan ju välja rätt väg i laby"
|
Became a member:
Forum posts:
|
efter de 3 första loppen öppnas dörrarna för mig fram te guldsäcken iallafall 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-10-04 20:40:54
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Flera fina skrällbud med här. Mazerati såg underbar ut senast vid vinsten, Mt Felicia har sett fin ut hos stickan men haft lite otur med galopp vid avancemang senast och dödens gången innan.
Samt Persos on line som väll måste få vinna igen snart? Han klättrade på de som fastlåst i v75 näst senast och är bara formen som då är han långt framme...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-04 20:55:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man garderar så är 1,4,5,10 intressanta bud. Fritiof piraten blev bortkörd av kajsa senast och spurtade bra med sen lucka......Tror nog att Carlito brigante är i samma klass som velten ovambo till kapacitet och jag blir inte förvånad om Lennartsson lyckas hålla spets vid laddning, som sagt innan så öppnade han snabbt med Melander i mars........
Delvann och Brave run är bra hästar för klassen och i bra form, kan utmana om det klaffar.
Tror givetvist att Velten ovambo har bra chans, men en gardering är absolut befogad då han är orutinerad i låg klass och inte tar spets till en början.
Vore riktigt kul om lennartsson kör i spets nu när travspanarn deklarerat att han ska släppa till velten ovambo och alla har tackat för tipset 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-10-04 21:53:57  Om man garderar så är 1,4,5,10 intressanta bud. Fritiof piraten blev bortkörd av kajsa senast och spurtade bra med sen lucka......Tror nog att Carlito brigante är i samma klass som velten ovambo till kapacitet och jag blir inte förvånad om Lennartsson lyckas hålla spets vid laddning, som sagt innan så öppnade han snabbt med Melander i mars........
Delvann och Brave run är bra hästar för klassen och i bra form, kan utmana om det klaffar.
Tror givetvist att Velten ovambo har bra chans, men en gardering är absolut befogad då han är orutinerad i låg klass och inte tar spets till en början.
Vore riktigt kul om lennartsson kör i spets nu när travspanarn deklarerat att han ska släppa till velten ovambo och alla har tackat för tipset 
Answer to: "Om man garderar så är 1,4,5,10 intressanta bud. Fritiof pirat"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Carlito tar knappast spets även om Lennartsson skulle vilja det. Det kan jag nästan ta gift på. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-04 22:12:28  Om man garderar så är 1,4,5,10 intressanta bud. Fritiof piraten blev bortkörd av kajsa senast och spurtade bra med sen lucka......Tror nog att Carlito brigante är i samma klass som velten ovambo till kapacitet och jag blir inte förvånad om Lennartsson lyckas hålla spets vid laddning, som sagt innan så öppnade han snabbt med Melander i mars........
Answer to: "Om man garderar så är 1,4,5,10 intressanta bud. Fritiof pirat"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade ungefär varit lika kul om din fru ( om du nu har någon) skulle säga att det blir fisk till lunch så får du blodpudding istället
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-05 09:29:15  hade ungefär varit lika kul om din fru ( om du nu har någon) skulle säga att det blir fisk till lunch så får du blodpudding istället
Answer to: "hade ungefär varit lika kul om din fru ( om du nu har någon) sku"
|
|
Har man spelat bort pengarna så är de bra alternativ med blodpuddingen... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-05 09:30:23  efter de 3 första loppen öppnas dörrarna för mig fram te guldsäcken iallafall 
Answer to: "efter de 3 första loppen öppnas dörrarna för mig fram t"
|
|
Lycka till då o de är det sista vägvalet som är de svåraste... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 12:51:46  Har man spelat bort pengarna så är de bra alternativ med blodpuddingen... 
Answer to: "Har man spelat bort pengarna så är de bra alternativ med blodpud"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja när du säger det är väll risken stor i just detta fallet 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-05 21:36:52 Edited(3): 2011-10-05 21:38:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, VELTEN OVAMBO
S 3, PERSOS ON LINE
|
Ingen koll på Carlito startsnabbhet men Velten är väl ingen kanon ut? Nja Jag tror Persos on Line spetsar o Mazerati laddas väl framåt o får ett offensivt upplägg eller? Problemet är väl att Velten bör vinna oavsett. Möter väl inget egentligen.. Jag spikar ju i princip aldrig men är lite sugen denna gång. Evetuella garderingsstreck är 1,9,7,8 isåfall..
VoineVoine ska man kanske spika i första ändå?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-05 21:54:30  Ingen koll på Carlito startsnabbhet men Velten är väl ingen kanon? Nja Jag tror Persos on Line spetsar o Mazerati laddas väl framåt o får ett offensivt upplägg eller? Problemet är väl att Velten bör vinna oavsett. Möter mest skit.. Jag spikar ju i princip aldrig men är lite sugen denna gång. evetuella garderignsstreck är 1,7,8,9 isåfall..
VoineVoine ska man kanske spika i första ändå?
Answer to: "Ingen koll på Carlito startsnabbhet men Velten är väl ingen"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Om du inte spikade Mellby Sambuca så ska du nog inte spika Velten heller..  Är ju lite mer som talar emot Velten Ovambo än vad som talade emot Mellby kan jag tycka.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-05 22:02:20  Om du inte spikade Mellby Sambuca så ska du nog inte spika Velten heller..  Är ju lite mer som talar emot Velten Ovambo än vad som talade emot Mellby kan jag tycka.. 
Answer to: "Om du inte spikade Mellby Sambuca så ska du nog inte spika Velten hel"
|
V 2, VELTEN OVAMBO
S 3, PERSOS ON LINE
|
Hehe.. jo.. men... men.. äh vafan jag har inget o skylla på..
Det är ännu tidigt i veckan.. jag hinner ännu glida in i mina tvångsmässiga beteenden till lördag 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-05 22:08:13  Hehe.. jo.. men... men.. äh vafan jag har inget o skylla på..
Det är ännu tidigt i veckan.. jag hinner ännu glida in i mina tvångsmässiga beteenden till lördag 
Answer to: "Hehe.. jo.. men... men.. äh vafan jag har inget o skylla på..
"
|
|
Om du tror hårt på Velten så ska du naturligtvis spika.  Alltid bra att spika i första! Velten hade blivit mycket större favorit om detta hade legat som sista loppet i omgången eftersom du inte är direkt ensam om att inte vilja spricka i första.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-05 22:21:00
|
V 2, VELTEN OVAMBO
S 3, PERSOS ON LINE
|
TV-Bongar rules!
v75 är min hobby o en hobby ska va kul. Spricka i första är inte kul...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 22:33:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DELLVANN
S 5, DELLVANN
|
Jag tycker att Dellvann var riktigt bra senast och hade det inte gått så fort hela loppet hade den vunnit enkelt. Kommer nog låsa på 2 och 5 här.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-05 22:52:29  TV-Bongar rules!
v75 är min hobby o en hobby ska va kul. Spricka i första är inte kul...
Answer to: "TV-Bongar rules! :D
v75 är min hobby o en hobby ska va kul. Spricka"
|
|
Ha,ha! Tycker du att det känns bättre att spricka i sista? Jag tycker att det känns mycket värre!  Trav är inte roligt när man är med länge, utan trav är kul när man vinner! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|