1
[ 2
]
3
4
5
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-27 07:14:43  Funderar på o spika Yucca även om jag är en stor fan av Matilde.. Hoppas inte de laddar för spets med Yucca.. Eller man kanske helt enkelt ska spika den av de två som inte blir favorit?
Vad tros om den ypperligt genomtänkta spelstrategin?
Edit Insåg just att Dileva nog lär bli väldingt lite spelad..
Answer to: "Funderar på o spika Yucca även om jag är en stor fan av Mat"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Mr strecka på är igång..den här omgången är de flerkupong som gäller.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-09-27 07:18:32  Mr strecka på är igång..den här omgången är de flerkupong som gäller.. 
Answer to: "Mr strecka på är igång..den här omgången ä"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, YUCCA BOKO
S 2, DILEVA KÄLL
|
Mr flerkupong har vaknat till igen 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-27 07:23:11  Mr flerkupong har vaknat till igen 
Answer to: "Mr flerkupong har vaknat till igen;)"
|
|
Jepp läge för de den här gången..finaler o goa hästar !! Prova du med ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-27 11:13:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Omgången avslutas med ett trehästars lås. Från framspår Yucca Boko och två från bakspår, Mathilde Tröjborg och Tamla Celeber. Fördel Mathilde Tröjborg !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-27 12:09:27  Travspanarn har rätt, det här vinner ju Mathilde fram och baklänges! 
Answer to: "Travspanarn har rätt, det här vinner ju Mathilde fram och bakl&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis! ston är ju min grej du vet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-27 12:43:49  givetvis! ston är ju min grej du vet 
Answer to: "givetvis! ston är ju min grej du vet;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Även mänskliga?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-27 12:54:01  Även mänskliga?
Answer to: "Även mänskliga?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
allt levande 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 10:01:46  som vanligt så vet folke ingenting om hästarna han tänkt spika, handlar inte om att hästen gallar för att den är het lr diverse saker, handlar om att de tagit bort sidostängerna och lite annat, dvs en utrustningsgrej och det är därför nu inte hästen galopperar längre.
halmstad 9/7 va 1a gången detta provades, vilket va oturligt för 2an i mål
Answer to: "som vanligt så vet folke ingenting om hästarna han tänkt sp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
äsch, du snackar skit som vanligt, tråkigt men sant. Du är väl personen som ALDRIG har rätt i stoloppen annars. Ska vi snacka spikar? hur gick det för Brave run förra veckan som var stenklar enligt dig? ., nä du ska nog inte vara kaxig travspanarn, inte bra för dig.
Yucca boko har aldrig haft problem med att vara het, däremot har hon ett väldigt stort framsteg som skapar problem när det går för snabbt och snävt i första kurvan. Därav har inte Uffe laddat för spets de senaste gångerna utan tagit det lite lugnare från start. Om "utrustningsändringarna" haft effekt får vi kanske se på lördag om Uffe väljer att ladda.....
Då Mellby sambucca lär bli MEGAFAVORIT och det finns flera bra favoriter i omgången så gäller det att chansa, det gör jag här då jag tror Yucca boko har minst lika bra segerchans som Mathilde tröjborg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 11:58:53  äsch, du snackar skit som vanligt, tråkigt men sant. Du är väl personen som ALDRIG har rätt i stoloppen annars. Ska vi snacka spikar? hur gick det för Brave run förra veckan som var stenklar enligt dig? ., nä du ska nog inte vara kaxig travspanarn, inte bra för dig.
Yucca boko har aldrig haft problem med att vara het, däremot har hon ett väldigt stort framsteg som skapar problem när det går för snabbt och snävt i första kurvan. Därav har inte Uffe laddat för spets de senaste gångerna utan tagit det lite lugnare från start. Om "utrustningsändringarna" haft effekt får vi kanske se på lördag om Uffe väljer att ladda.....
Då Mellby sambucca lär bli MEGAFAVORIT och det finns flera bra favoriter i omgången så gäller det att chansa, det gör jag här då jag tror Yucca boko har minst lika bra segerchans som Mathilde tröjborg.
Answer to: "äsch, du snackar skit som vanligt, tråkigt men sant. Du är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
suck, aja, om du vägrar att lyssna på det säger så får väll du göra det då, hade inte förväntat mig det heller iofs. Är ju ett val du gör.
Du snackar om Brave run hela tiden, de gånger jag verkligen menar någon är stenklar brukar jag backa upp det med mer information, får ursäkta om du tog det seriöst, för det var inte menat så.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 13:31:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dileva Käll håller ut Yucca.. Mathilde tuggar sedan ner alla...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 15:30:43  Dileva Käll håller ut Yucca.. Mathilde tuggar sedan ner alla...
Answer to: "Dileva Käll håller ut Yucca.. Mathilde tuggar sedan ner alla..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men Dileva käll släpper nog, blev trots allt nedplockad av yucca boko för 2 starter sedan. Satt då i spets medan Yucca boko satt 4.e utvändigt och gick grymt snabbt sista 500 i 3.e spår och plockade trots det ner dileva käll. Vill Peter verkligen svara spets nu?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 15:46:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, FLEA SOUTHWIND
|
Här också, papalis lag
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-28 18:10:13  Här också, papalis lag
Answer to: "Här också, papalis lag"
|
|
Jo jo 5 femma.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 18:25:23  Men Dileva käll släpper nog, blev trots allt nedplockad av yucca boko för 2 starter sedan. Satt då i spets medan Yucca boko satt 4.e utvändigt och gick grymt snabbt sista 500 i 3.e spår och plockade trots det ner dileva käll. Vill Peter verkligen svara spets nu?
Answer to: "Men Dileva käll släpper nog, blev trots allt nedplockad av"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spelar väll ingen roll om dileva släpper lr ej? du skrev ju innan om han väljer att ladda så sitter han ju i spets med yucca?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-28 20:52:30  spelar väll ingen roll om dileva släpper lr ej? du skrev ju innan om han väljer att ladda så sitter han ju i spets med yucca?
Answer to: "spelar väll ingen roll om dileva släpper lr ej? du skrev ju innan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
va? självklart spelar det roll. Men jag utgår från att Peter släpper spets med dileva käll om nu Uffe ställer frågan tidigt. Yucca boko tar nog ingen längd på dileva käll om den går med helstängt.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 00:00:19  va? självklart spelar det roll. Men jag utgår från att Peter släpper spets med dileva käll om nu Uffe ställer frågan tidigt. Yucca boko tar nog ingen längd på dileva käll om den går med helstängt.......
Answer to: "va? självklart spelar det roll. Men jag utgår från att Pe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var ju inte så du skrev lr utgick ifrån, men du har väll ändrat dig då, fast det är ju inte förbjudet så.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 13:24:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar nog Mathilde, Såg inte senaste loppet, nån som vet hur hon såg ut, har hon hittat formen igen? Kommer ju behövas mot Tamla och Yucca
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 14:16:53  Spikar nog Mathilde, Såg inte senaste loppet, nån som vet hur hon såg ut, har hon hittat formen igen? Kommer ju behövas mot Tamla och Yucca
Answer to: "Spikar nog Mathilde, Såg inte senaste loppet, nån som vet hur h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hon har ju alltid haft form, när förlorade hon den?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 14:44:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade för mig att hon inte var så bra för ett par starter sedan, eller inte som tidigare iaf, men såg nu att segerraden håller i sig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-29 15:49:27  Dileva Käll håller ut Yucca.. Mathilde tuggar sedan ner alla...
Answer to: "Dileva Käll håller ut Yucca.. Mathilde tuggar sedan ner alla..."
|
|
Rätt så !! Körs det med Yucca för ledningen så tappar dom nog något som de försökt byggt upp med hästen.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
|