1
[ 2
]
3
4
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-13 15:31:34  Caballion behöver inte ens köra för fullt för att hålla spetsen.
Answer to: "Caballion behöver inte ens köra för fullt för att h&ari"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja det verkar som han ska fixa spetsen här..sedan händer nog inte mycket..orosmomentet är "passageraren"... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-14 14:11:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CABALLION
|
Har stora problem med att hitta spikarna den här gången, bara Mel odin jag har just nu, vill ju inte rygga varenda tidning och spika Caballion också.
I det här loppet blir det nog nuvarande topp 3
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-14 15:26:57  Har stora problem med att hitta spikarna den här gången, bara Mel odin jag har just nu, vill ju inte rygga varenda tidning och spika Caballion också.
I det här loppet blir det nog nuvarande topp 3
Answer to: "Har stora problem med att hitta spikarna den här gången, bara Me"
|
|
Ta du de ! Tänker ja göra o flerkupong dessutom !! 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-07-14 22:53:52  Caballion behöver inte ens köra för fullt för att hålla spetsen.
Answer to: "Caballion behöver inte ens köra för fullt för att h&ari"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Innerspår på Årjäng är mycket knepigt och har varit många galopper därifrån. Bara två av 18 lopp har innerspåret försvarats i år och dessa båda har varit hårt spelade hästar med Björn Goop i sulkyn. Mycket tveksam till att Cabaillon med Fredde B skulle bli den tredje...
Cabaillon försvarade iofs innerspår för fyra starter sedan men det var med nöd och näppe tack vare solfjädern. Han är inte särskilt startsnabb första stegen och samtidigt har Svanstedt det bästa läget. (7 av 18 har spetsat från femtespår). Går gossips bara barfota lär jag spika, blir det skor på så tar jag nog ett par, tre stycken här...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 09:39:16  Innerspår på Årjäng är mycket knepigt och har varit många galopper därifrån. Bara två av 18 lopp har innerspåret försvarats i år och dessa båda har varit hårt spelade hästar med Björn Goop i sulkyn. Mycket tveksam till att Cabaillon med Fredde B skulle bli den tredje...
Cabaillon försvarade iofs innerspår för fyra starter sedan men det var med nöd och näppe tack vare solfjädern. Han är inte särskilt startsnabb första stegen och samtidigt har Svanstedt det bästa läget. (7 av 18 har spetsat från femtespår). Går gossips bara barfota lär jag spika, blir det skor på så tar jag nog ett par, tre stycken här...
Answer to: "Innerspår på Årjäng är mycket knepigt och har v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Innerspår på Årjäng är mycket knepigt
Källa på det,tack
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 10:44:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CABALLION
|
Jag tycker det finns minus på alla
- 1 Caballion- Fredrik B Larsson: Har bara vunnit en gång på långdistans och inte gjort några topp lopp på distansen, sedan har vi kusken
2 S.J.'s Otto-Anders Svanstedt: Inte varit på topp, bra på distansen? inte vunnnit iallafall snabbast tid. Har aldrig vunnit med någon annan än Herr svanstedt i sulkyn
3 Sir holger- Ulf ohlsson: Är bra på distansen, inte visat någon toppform.
5 Gossip's winner- Åke Svanstedt: Toppform, har aldrig startat på distansen, ny klass, derby test!
6 He's a ganster-adrian kolgjini: Gammalgoding, formbesked senaste loppena, vunnit 2/8 på distansen = bäst i fältet på lång kubbning
Frågan är om Caballion är så pass bra att han kan vinna på långdistans mot några här, tror inte han får vara i spets gratis!
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-07-15 11:12:49   Innerspår på Årjäng är mycket knepigt
Källa på det,tack
Answer to: "Innerspår på Årjäng är mycket knepigt [/"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Har kollat på samtliga autolopp (som går att se) på Årjäng i år. Finns i lopparkivet så bara att gå in och kika. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-15 11:13:36  Jag tycker det finns minus på alla
- 1 Caballion- Fredrik B Larsson: Har bara vunnit en gång på långdistans och inte gjort några topp lopp på distansen, sedan har vi kusken
2 S.J.'s Otto-Anders Svanstedt: Inte varit på topp, bra på distansen? inte vunnnit iallafall snabbast tid. Har aldrig vunnit med någon annan än Herr svanstedt i sulkyn
5 Gossip's winner- Åke Svanstedt: Toppform, har aldrig startat på distansen, ny klass, derby test!
6 He's a ganster-adrian kolgjini: Gammalgoding, formbesked senaste loppena, vunnit 2/8 på distansen = bäst i fältet på lång kubbning
Frågan är om Caballion är så pass bra att han kan vinna på långdistans mot några här, tror inte han får vara i spets gratis!
Answer to: "Jag tycker det finns minus på alla
- 1 Caballion- Fredrik B Larsson:"
|
|
Joop !! Håller sig bara Fredde lugn så ordnar det sig..men karln har ju en inbyggd(?) förmåga att ställa till det !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 11:49:37  Har kollat på samtliga autolopp (som går att se) på Årjäng i år. Finns i lopparkivet så bara att gå in och kika. 
Answer to: "Har kollat på samtliga autolopp (som går att se) på &Arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Har kollat på samtliga autolopp (som går att se) på Årjäng i år
 du har alltså kollat på 18 lopp från i år och i två lopp försvarades innerspåret och då drar du slutsatsen att "Innerspåret på Årjäng är mycket knepigt" OK,LOL!
Jag har då aldrig hört nått om detta dom 27 åren som jag har besökt Årjäng...
och jag gissar på att du inte kan komma med nån annan källa än din egna slutsats 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 12:09:59  Jag tycker det finns minus på alla
|
Became a member:
Forum posts:
|
lol
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 12:33:10  Jag tycker det finns minus på alla
|
Became a member:
Forum posts:
|
HAHA, har du ens sätt caballion? han kan springa i 3.e spår och leka hem detta. Är som alltid världens sämsta kusk mot. Gossips winner ska väl inte underskattas heller om den sitter i vinnarhålet.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 12:38:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
inleder med spik, caballion vinner detta 8/10, duger åt mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 12:41:50  inleder med spik, caballion vinner detta 8/10, duger åt mig
Answer to: "inleder med spik, caballion vinner detta 8/10, duger åt mig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fredrik B Larsson förlorar detta 8/10 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 12:44:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fredrik B Larsson är inte så dålig !
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-15 12:47:40  Fredrik B Larsson är inte så dålig !
Answer to: "Fredrik B Larsson är inte så dålig !"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Nej, han är helt värdelös.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-15 13:35:03  Nej, han är helt värdelös.
Answer to: "Nej, han är helt värdelös."
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, CABALLION
|
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-07-15 17:10:34
Answer to: "Tycker Fredde får lite väl mycket skit här inne på fo"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag kan garantera att ingen av dom hade haft sämre resultat än fredde om dom fått köra hästar som Reven och Caballion.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 18:35:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, S.J.'S OTTO
|
Har verkligen inte satt mig in i loppen denna vecka. Kommer göra en snabbanalys av varje lopp.
Första avd:
Fredrik laddar Caballion som antingen tar ledningen eller hoppar. Felfri är den mkt svårslagen och med tanke på hur lite streck den har i förhållande till segerchansen är den en given spik.
Hoppar den vinner nog SJ´s Otto.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-15 18:36:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CABALLION
|
Kommer köra båda Åkes och Caballion, hade det vart åke eller nån annan som körde caballion hade det vart spik
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-07-16 09:04:48
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, S.J.'S OTTO
|
Acces Triton....du behöver ej tveka om Caballion o distans, styrkan är nämligen hans vapen, både snabb o stark så där finns inga orosmoln.
Utan som jag ser det är det kusken samt att hästen förut var väldigt osäker och gick inte att ladda med.....det loppet han kom tillbaks i och visade sig vara en guldhäst då han hade spår ett och frontade kan ju varit så att han kändes oförskämt fin den dagen, för han bollade ju med motståndet trots högt tempo.
Man ska dock komma ihåg att Freddes hästar är väldigt ojämna, är väl bara Stålmannen om ens han som kunde bibehålla formen någorlunda.
Så dt kan ju kännas så idag att han inte känns lika vass och därför ej går att ladda med, men spets är ju inget måste i detta lilla fält.....är han nu så överlägsen så rundar han väl allt.
Men bara på namnen Fredde Fisk så spikar inte jag, G W var snuskigt fin senast och här lär det bli stallkörning vilket gör att jag dubblar upp här. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|