1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2011-07-05 22:40:43  ja, det återstår väll att se på lördag, men är väll samma sak som att säga, har de hitta rätt balans på cash is fin zaz? kännsinte som det spelar nån roll vad för balans den går med.
Åkes är för blöt i huvudet, vinner inga lopp med dne skallen tyvärr, allra minst i v75
Answer to: "ja, det återstår väll att se på lördag, men &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Åke får väl ta fram elspöet igen?  Hästen kan springa i alla fall, det råder det inga tvivel om. Men visst har det varit dåligt med kämpandet i loppen......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-05 22:43:25  Åke får väl ta fram elspöet igen?  Hästen kan springa i alla fall, det råder det inga tvivel om. Men visst har det varit dåligt med kämpandet i loppen......
Answer to: "Åke får väl ta fram elspöet igen? :D Hästen kan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
kämpar inte alls så går ej vinna då tyvärr, men finns säkert folk som vill kasta bort streck för att de måste ha någon häst gardera balticas med och då är givetvis åke ett lätt val, så e tacksamt den drar på sig streck, perfekt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 10:37:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DOLLAR ACCESS
|
Kommer nog bli låg utdelning den här gången med känns det som.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 15:00:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BALTICAS YAHOO
S 7, BALTICAS YAHOO
|
Tar Balticas Yahoo bara sig förbi Dollar Access så är loppet över. Känns som jag tar och chansar på det med min första spik 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-06 17:58:43  Tar Balticas Yahoo bara sig förbi Dollar Access så är loppet över. Känns som jag tar och chansar på det med min första spik 
Answer to: "Tar Balticas Yahoo bara sig förbi Dollar Access så är loppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
va? finns inte på världskartan att balticas yahoo ens tar 1 cm på dollar access. Frågan är snarare om carlos lightning håller ut dollarn eller inte och hur jorma vill köra.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-07-06 21:44:30  Kommer nog bli låg utdelning den här gången med känns det som.
Answer to: "Kommer nog bli låg utdelning den här gången med känns"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, DOLLAR ACCESS
|
Japp men sätter man den blir man ju glad ändå
Känns som en ojämn omgång. En del lopp känns lätta medan nåra är riktigt knepiga o det blir nog nån överspelad favorti att välta iallafall
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 14:07:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Balticas Yahoo är bästa hästen men läget kan fälla honom. Dåliga motbud gör honom, trots läget, till givna först strecket. Vid gardering - mååånga streck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 19:28:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir nog 4 st streck här där 5,6,7 känns rätt givna men behöver hjälp med 4e strecket, tips?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-07 19:43:03 Edited(1): 2011-07-08 11:31:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DOLLAR ACCESS
|
1 eller 4, själv tar jag 4an
Edit: Lutar mer åt spik på Dollar just nu 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-08 18:00:10
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 5, CARLOS LIGHTNING
|
6 Dollar Access känns överstreckad. Visst finns det en liten chans att han vinner, men den chansen är betydligt mindre än dem 46 % som han är streckad på i nuläget. 7 Balticas Yahoo har varit riktigt bra i dem två senaste loppen, men risken finns att det blir svar från Dollar Access, alternativt någon annan, och då blir det tufft. Nu är han så bra så han kan vinna även med ett tufft upplägg, men risken att han förlorar då och därmed finns chansen för skräll. 5 Carlos Lightning såg jättefin ut senast och kommer att bli att räkna med vid en bra resa. Roligaste draget är dock 8 Pinot Ribb, jag vet, spåret...men hon har verkligen toppform och om hon har lite tur på vägen så blir hennes spurt livsfarlig, varning! Streckad på endast 2 % just nu. 2 Intenzo känns som den bättre av de två danskarna och 4 Västerbocheckpoint är verkligen ett oskrivet kort som kan vara både fågel eller fisk.
Ranking just nu, dagen innan (mycket hinner ändra sig innan spelstopp) :
7-8-2-5-4-6-1-3-9-12-11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 18:54:18  6 Dollar Access känns överstreckad. Visst finns det en liten chans att han vinner, men den chansen är betydligt mindre än dem 46 % som han är streckad på i nuläget. 7 Balticas Yahoo har varit riktigt bra i dem två senaste loppen, men risken finns att det blir svar från Dollar Access, alternativt någon annan, och då blir det tufft. Nu är han så bra så han kan vinna även med ett tufft upplägg, men risken att han förlorar då och därmed finns chansen för skräll. 5 Carlos Lightning såg jättefin ut senast och kommer att bli att räkna med vid en bra resa. Roligaste draget är dock 8 Pinot Ribb, jag vet, spåret...men hon har verkligen toppform och om hon har lite tur på vägen så blir hennes spurt livsfarlig, varning! Streckad på endast 2 % just nu. 2 Intenzo känns som den bättre av de två danskarna och 4 Västerbocheckpoint är verkligen ett oskrivet kort som kan vara både fågel eller fisk.
7-8-2-5-4-6-1-3-9-12-11
Answer to: "6 Dollar Access känns överstreckad. Visst finns det en liten chan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, INTENZO
|
Jo bra analys och så... Men varför lämnade du WO i %-utmaningen??
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-08 21:51:40  6 Dollar Access känns överstreckad. Visst finns det en liten chans att han vinner, men den chansen är betydligt mindre än dem 46 % som han är streckad på i nuläget. 7 Balticas Yahoo har varit riktigt bra i dem två senaste loppen, men risken finns att det blir svar från Dollar Access, alternativt någon annan, och då blir det tufft. Nu är han så bra så han kan vinna även med ett tufft upplägg, men risken att han förlorar då och därmed finns chansen för skräll. 5 Carlos Lightning såg jättefin ut senast och kommer att bli att räkna med vid en bra resa. Roligaste draget är dock 8 Pinot Ribb, jag vet, spåret...men hon har verkligen toppform och om hon har lite tur på vägen så blir hennes spurt livsfarlig, varning! Streckad på endast 2 % just nu. 2 Intenzo känns som den bättre av de två danskarna och 4 Västerbocheckpoint är verkligen ett oskrivet kort som kan vara både fågel eller fisk.
7-8-2-5-4-6-1-3-9-12-11
Answer to: "6 Dollar Access känns överstreckad. Visst finns det en liten chan"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Höll tummarna för Pinot sist o de vart pannkaka..de där kuskarna som de här oddsarna har räcker liksom inte till eller så är det att de(kuskarna eller hästarn haha) måste ha plockat 7-helvetes massa fyrklöver innan.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:15:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
3 hästar är med stor sannolikhet överlägsna. 5,6,7.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:22:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, INTENZO
|
Jag hatar Balticas.. Men tror jag kommer att spika den. tror åke spetsar och släpper till Erik. Och då är det ZZZZZzzzzzzlut.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-08 22:56:32  Jo bra analys och så... Men varför lämnade du WO i %-utmaningen??
Answer to: "Jo bra analys och så... Men varför lämnade du WO i %-utmani"
|
V 5, CARLOS LIGHTNING
|
Jag fick annat att göra, så hade inte tid att göra ett bidrag.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-08 22:57:01  Höll tummarna för Pinot sist o de vart pannkaka..de där kuskarna som de här oddsarna har räcker liksom inte till eller så är det att de(kuskarna eller hästarn haha) måste ha plockat 7-helvetes massa fyrklöver innan.. 
Answer to: "Höll tummarna för Pinot sist o de vart pannkaka..de där kusk"
|
V 5, CARLOS LIGHTNING
|
Han hade mycket krafter kvar senast, kan komma till nytta nu istället..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 00:47:02  Han hade mycket krafter kvar senast, kan komma till nytta nu istället..
Answer to: "Han hade mycket krafter kvar senast, kan komma till nytta nu istället."
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BALTICAS YAHOO
|
Hur jag än läser loppet så får Balticas Yahoo dödens. 5,6 är ju spetskandidaterna och visst kan dessa två köra ihjäl varann där framme i täten så erik krossar dom till slut. Tror att Erik har riktigt bra chans oavsett dödens eller inte men att spika en pålle som med stor sannolikhet man vet om ska få traska i dödens är väl inte något jättehettbud för mig.. Dollar Access fortsätter de va mycket surr om och kan defenitivt vinna, annars ser jag ingenting förutom Carlos Lightning men den har ju inte funkat förens förra starten.. Någon som kan berätta för mig hur Harpos Rockland gick på solvalla elitloppshelgen??
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-09 01:41:26
|
V 5, CARLOS LIGHTNING
|
 Ranking just nu, dagen innan (mycket hinner ändra sig innan spelstopp) : 7-8-2-5-4-6-1-3-9-12-11
Jag får mer och mer känsla för att 5 Carlos Lightning kommer vara riktigt bra, kommer han till spets också så måste han bli mycket svårslagen. Han såg grym ut senast...
Ändrad ranking: 5-7-8-4-2-6-1-3-9-12-11
4 Västerbocheckpoint flyttas också upp lite i rankingen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-09 11:43:51   Ranking just nu, dagen innan (mycket hinner ändra sig innan spelstopp) : 7-8-2-5-4-6-1-3-9-12-11
Jag får mer och mer känsla för att 5 Carlos Lightning kommer vara riktigt bra, kommer han till spets också så måste han bli mycket svårslagen. Han såg grym ut senast...
Ändrad ranking: 5-7-8-4-2-6-1-3-9-12-11
4 Västerbocheckpoint flyttas också upp lite i rankingen.
Answer to: "Ranking just nu, dagen innan (mycket hinner ändra sig innan spe"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Gör han nog inte tyvärr..Åke eller Erik kör om spetsen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 11:44:52  Gör han nog inte tyvärr..Åke eller Erik kör om spetsen... 
Answer to: "Gör han nog inte tyvärr..Åke eller Erik kör om spetsen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nah, jorma är först ut om han laddar, tror inte någon kan ta en längd.........
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|