1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2011-06-17 22:37:45 Edited(1): 2011-06-17 22:39:50  komemr slevin till spets så vinner den med gäspning dock, dock så verkar ju inte 2an va så sugen å att släppa så blir väll erik som får loppet
Answer to: "komemr slevin till spets så vinner den med gäspning dock, dock s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, THE NOBEL CAPE
S 4, THE NOBEL CAPE
|
Slevin är trög så jag är inte säker på att den bara vinner från spets. Men oavsett det så tror jag inte den kommer till spets. Erik har ju bra startryggar och det skulle inte förvåna mig om Erik lite fräckt går fram och ställer frågan efter den initiala startrusningen.
Slog ju topphästar senast och detta gäng är ju pinsamt.
Yankee TL är ju en icke-vinnare så har lite svårt att se att den ska vinna även om den får spets.
Nja.. Callela vinner nog. Men vill gärna ha med 4 och 6 med tanke på streckprocenten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 00:17:57  Slevin är trög så jag är inte säker på att den bara vinner från spets. Men oavsett det så tror jag inte den kommer till spets. Erik har ju bra startryggar och det skulle inte förvåna mig om Erik lite fräckt går fram och ställer frågan efter den initiala startrusningen.
Slog ju topphästar senast och detta gäng är ju pinsamt.
Yankee TL är ju en icke-vinnare så har lite svårt att se att den ska vinna även om den får spets.
Nja.. Callela vinner nog. Men vill gärna ha med 4 och 6 med tanke på streckprocenten.
Answer to: "Slevin är trög så jag är inte säker på att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja dene trög, just därför vinner den med gäspning från ledning men 20m, om spets, att Erik skulle ha en position bättre än 4de ytter är väll 10 gånger degen på det.
ta de hästarna som vinner före streck% 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-18 00:58:11
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, SLEVIN KELEVRA
S 4, THE NOBEL CAPE
|
Slevin Kelevra var jag inne på att spika tidigt i veckan men nu vete fan.. Han är så otroligt mycket mer streckad än vad jag trodde han skulle bli. Vi talar ändå om en halvtrög häst som inte har haft något att hämta i hans tidigare 12 V75-starter. Nu talar visserligen mycket för honom i.o.m. att han har toppform och förmodligen blir släppt till spets, men upploppet är ganska långt i Boden och det går inte att vara FÖR trög över upploppet om han ska hinna undan. Dessutom är det långt ifrån givet att han kommer till spets.
Callela Benefit är nog bästa hästen. Yankee T.L. är i toppform och kan spurta bra med rätt resa, är ingen vinnartyp dock. Bakom dessa börjar det bli väldigt öppet om man garderar, men The Nobel Cape måste väl ses som lite intressant med tanke på dennes senaste insats samt att han lär hitta ledarryggen.
Rank: 3, 10, 2, 4, 9, 6, 7, 8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 01:54:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
ofatbart för mig hur man kan ta lik som 4 och 6 före 8an som är en RIKTIG HÄST
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 10:56:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas verkligen ni skämtar om callela Benefit, har ju inte visat ett skit. Stod i princip 40-60m förre de enda vettiga hästarna senast, de som var på start bestod av enbart skit. Såg knappast övertygande ut över uploppet.
Nä, den vinner knappast här såvidare det inte klaffar till 110%.....NÄSTAN lika överstreckad som marcus top spin....
Visst bör Slevin kalevra komma till spets här, kan sedan enbart förlora mot den i vinnarhålet.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:02:10 Edited(1): 2011-06-18 11:03:07  Hoppas verkligen ni skämtar om callela Benefit, har ju inte visat ett skit. Stod i princip 40-60m förre de enda vettiga hästarna senast, de som var på start bestod av enbart skit. Såg knappast övertygande ut över uploppet.
Nä, den vinner knappast här såvidare det inte klaffar till 110%.....NÄSTAN lika överstreckad som marcus top spin....
Visst bör Slevin kalevra komma till spets här, kan sedan enbart förlora mot den i vinnarhålet.....
Answer to: "Hoppas verkligen ni skämtar om callela Benefit, har ju inte vis"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CALLELA BENEFIT
|
Jag tycker man ska räkna med Callela.
Slog elitloppsstona Tinita Love och Ninotchka senast, tränaren tror på chans, har ställt upp två ggr på distansen och vunnit en, fjärde gången Adielsson är i Sulkyn och han har vunnit en gång innan.
Läget är besvärligt men tror man på körning (eftersom det ser ut som att fler tänker ladda) så kammar Adielsson hem detta på upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:06:37 Edited(1): 2011-06-18 11:07:10  Jag tycker man ska räkna med Callela.
Slog elitloppsstona Tinita Love och Ninotchka senast, tränaren tror på chans, har ställt upp två ggr på distansen och vunnit en, tredje gången Adielsson är i Sulkyn och han har vunnit en gång med.
Läget är besvärligt men tror man på körning (eftersom det ser ut som att fler tänker ladda) så kammar Adielsson hem detta på upploppet.
Answer to: "Jag tycker man ska räkna med Callela.
Slog elitloppsstona Tinita Lo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur rättvist är det att säga hon besegrade tinita love och ninitchka senast? det kan alla hästar göra om de får rätt förutsättningar. Callela hade ett försprång på 40-60m efter en bit, fick sedan springa i spets medan de andra var ute i 3.e och 4.e spår.
Ninotchka har sedan inte gjort ett bra lopp på flera "år", är knappast någon häst att "skryta" om....
Såg ju knappast övertygande ut över uploppet trots hon fått allt serverat i ledningen.....
Helt andra förutsättningar nu...........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:08:54  Hur rättvist är det att säga hon besegrade tinita love och ninitchka senast? det kan alla hästar göra om de får rätt förutsättningar. Callela hade ett försprång på 40-60m efter en bit, fick sedan springa i spets medan de andra var ute i 3.e och 4.e spår.
Ninotchka har sedan inte gjort ett bra lopp på flera "år", är knappast någon häst att "skryta" om....
Såg ju knappast övertygande ut över uploppet trots hon fått ett allt serverat i ledningen.....
Helt andra förutsättningar nu...........
Answer to: "Hur rättvist är det att säga hon besegrade tinita love och n"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, THE NOBEL CAPE
S 4, THE NOBEL CAPE
|
 Helt andra förutsättningar nu
Ja.. Nu möter hon "kanoner" som Slevin,Yankee och Marcus... Tre ständiga vinnare på V75... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:09:58   Helt andra förutsättningar nu
Ja.. Nu möter hon "kanoner" som Slevin,Yankee och Marcus... Tre ständiga vinnare på V75... 
Answer to: "Helt andra förutsättningar nu
Ja.. Nu möte"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CALLELA BENEFIT
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:14:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, OZZY NESS
|
Callela åker inte med den här gången ser det ut som. 2 3 6 9 kör jag med här
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-18 11:59:15  ofatbart för mig hur man kan ta lik som 4 och 6 före 8an som är en RIKTIG HÄST
Answer to: "ofatbart för mig hur man kan ta lik som 4 och 6 före 8an som &aum"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, SLEVIN KELEVRA
S 4, THE NOBEL CAPE
|
Nu strök dom honom för att han var så chanslös 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 12:04:24   Helt andra förutsättningar nu
Answer to: "Helt andra förutsättningar nu
Ja.. Nu möte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
och står 20m efter
så snacka om chanslös.........60-80m sämre till än senast+måste gå ute i spåren från bakspår nu. Jo lycka till för ett vekt jäkla sto.......
Finns inte att hon vinner detta.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 12:08:35  Nu strök dom honom för att han var så chanslös 
Answer to: "Nu strök dom honom för att han var så chanslös:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var nog så 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-18 12:18:53 Edited(1): 2011-06-18 12:19:11
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, O.J.'S NASDAQ
|
kom ihåg att Bergharns andrahästar alltid vinner när han själv kör favoriten. Bra kusk på O.Js också. Han spurtade ju ändå ner Putte Topline för några starter sedan så helt chansläs borde han ju inte vara här. Från ett perfekt smygläge dessutom!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 13:21:59  och står 20m efter
så snacka om chanslös.........60-80m sämre till än senast+måste gå ute i spåren från bakspår nu. Jo lycka till för ett vekt jäkla sto.......
Finns inte att hon vinner detta.......
Answer to: "och står 20m efter :)
så snacka om chanslös.........60-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte vad du har emot den hästen, stigh s stall har hållt den högt länge, och vinsten sist va inget direkt oväntad, att du anser norrlandslik vara bättre än riktigt hästar nerifrån tycker jag är väldigt strange
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 19:03:22  förstår inte vad du har emot den hästen, stigh s stall har hållt den högt länge, och vinsten sist va inget direkt oväntad, att du anser norrlandslik vara bättre än riktigt hästar nerifrån tycker jag är väldigt strange
Answer to: "förstår inte vad du har emot den hästen, stigh s stall har "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir man automatiskt en bra häst för att man är hos en tränare längre söder? låter vettigt......?
Inte hört eller läst 1 ord någonsin om att stall Stig håller den hästen högt på något som helst sätt. Vinsten sist var absolut inget oväntat, hade PERFEKTA förutsättningar med spetsläge och uselt motstånd med undantag för tinita love som hade omöjliga förutsättningar.
Har absolut inget emot hästen mer än att jag tycker att den är kraftigt överstreckad och har argumenterat för det, vilket är syftet med ett forum hoppas jag??????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:29:18  Blir man automatiskt en bra häst för att man är hos en tränare längre söder? låter vettigt......?
Inte hört eller läst 1 ord någonsin om att stall Stig håller den hästen högt på något som helst sätt. Vinsten sist var absolut inget oväntat, hade PERFEKTA förutsättningar med spetsläge och uselt motstånd med undantag för tinita love som hade omöjliga förutsättningar.
Har absolut inget emot hästen mer än att jag tycker att den är kraftigt överstreckad och har argumenterat för det, vilket är syftet med ett forum hoppas jag??????
Answer to: "Blir man automatiskt en bra häst för att man är hos en tr&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja folke det blir man, det stämmer
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:31:05  ja folke det blir man, det stämmer
Answer to: "ja folke det blir man, det stämmer"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok, så då är stigs stenklar här då  , utgår från att du lirar och spikar den...........
inte i närheten av mitt system.
Upp till bevis snart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:38:08  ok, så då är stigs stenklar här då  , utgår från att du lirar och spikar den...........
inte i närheten av mitt system.
Upp till bevis snart.
Answer to: "ok, så då är stigs stenklar här då:), utgå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara för jag skriver man automatiskt blir en bra häst utgår du ifrån att jag spikar.
Det får ju stå för dig
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-18 21:39:29
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kan det vara så lätt att Airborn Tooma tar spets och släpper till Slevin som bara vinner??
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|