1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-06-16 12:24:33  I så fall vinner nog någon annan då Patrik inte lär släppa.
3-4-7 tycker jag känns tryggt.
Answer to: "I så fall vinner nog någon annan då Patrik inte lär "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVALON SPIDER
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
alltid mkt snack innan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-16 22:41:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer nog ta aala, finsn inget skönare sitta med 6 rätt inför sista och ha alla, jo att den minst betrodde vinner då...då komemr man fan nog 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-16 23:54:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, TRUSTWORTHY ÅS
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
Quantum Classic till spets !
Avalon Spider glider fram å ställer en fråga ?
Lär inte släppa frivilligt, eller ?
Dessutom rycker man bakskorna.
Lär inte klara av pressen och sedan hålla in i mål.
Flickas Rigas Avslutar snabbt och måste med.
Trustworthy Ås är dock min vinnare, spår 12, 1640. GALEN?
Nja inte så tokigt ändå.. med full rulle hela vägen och bra startryggar i 7 och 8 så kan det bli tipp topp!
Med andra ord 4,7,12 streckas 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-17 06:35:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte alls så säker på att quantum classic tar sig förbi leonas yeti............ Jämn strid att vänta ser det ut som. Därmed väntar också avalon spiders öde  Får ju knappast överta om Söderkvist håller upp(även om det är en fjolla). Roger lär nog köra om det i alla fall.
Men svårt lopp......Flicka rigas hamnar sist? Inte så enkelt att gå runt sedan........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-17 09:22:36  Inte alls så säker på att quantum classic tar sig förbi leonas yeti............ Jämn strid att vänta ser det ut som. Därmed väntar också avalon spiders öde  Får ju knappast överta om Söderkvist håller upp(även om det är en fjolla). Roger lär nog köra om det i alla fall.
Men svårt lopp......Flicka rigas hamnar sist? Inte så enkelt att gå runt sedan........
Answer to: "Inte alls så säker på att quantum classic tar sig f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVALON SPIDER
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
Skulle Leonas och Quantum få köra om ledningen så är ju släpp till Roger uppenbar. Det här är ju knappast hästar som tar två fajter och lever för att berätta om det. Sen att det är mes-stefan och skulle han hålla upp ledningen mot quantum så talar ju hans körstil kraftigt för att han släpper när nästa ställer frågan. Han kommer nog också tycka att Avalon är en bra rygg (i detta gäng).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-17 11:27:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVALON SPIDER
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
jag tror inte malmqvist kör upp till boden bara för att jaga en matlapp. Han har något i tanken den här gången och med visad form så kanske han kan få överta spets av nr 3 då det ryktas att denne vill släppa.
Toppchans!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-17 17:21:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske ett felaktigt rykte.
3 Quantum Classic (V75-7) har haft en hel del problem men verkar peppar peppar vara på rätt väg nu. Han har ju dels varit skadad men också varit drabbad av infektioner, men vann enkelt senast och det som var mest positivt var sättet han gjorde det på. Han såg väldigt fin ut. Möjligen att han borde haft nåt mer lopp innanför västen inför detta, men vi lär ladda från början och så återstår det se ifall vi tar oss förbi Leonas Yeti, det tror jag. Sen så är min syn alltid ""så länge lampan" lyser och tycker inte det känns särskilt intressant att släppa, men kusken får bestämma fullt ut. Barfota bak, säger Kari Vaaraniemi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-17 21:44:35 Edited(1): 2011-06-17 21:47:01  Kanske ett felaktigt rykte.
3 Quantum Classic (V75-7) har haft en hel del problem men verkar peppar peppar vara på rätt väg nu. Han har ju dels varit skadad men också varit drabbad av infektioner, men vann enkelt senast och det som var mest positivt var sättet han gjorde det på. Han såg väldigt fin ut. Möjligen att han borde haft nåt mer lopp innanför västen inför detta, men vi lär ladda från början och så återstår det se ifall vi tar oss förbi Leonas Yeti, det tror jag. Sen så är min syn alltid ""så länge lampan" lyser och tycker inte det känns särskilt intressant att släppa, men kusken får bestämma fullt ut. Barfota bak, säger Kari Vaaraniemi.
Answer to: "Kanske ett felaktigt rykte.
3 Quantum Classic (V75-7) har haft en hel de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns ganska chanslös då han varot urusel hela året, dock inte sett senaste loppet men hört att det var blufflopp mot skithästar. Svårt att tro han ska ha gått framåt så pass mycket från tidigare starter så att han kan vinna detta. Känns inget intressant alls.....
Får Roger på sig direkt sedan, den saken är säker.
Skulle tro att det går undan första 500 och hamnar Flicka rigas bara hyfsat på det samtidigt som det blir tempo första 500 så tror jag det är toppchans. Känns väl inte helt omöjligt att Erik kan komma ner i position då Flickan är relativt startsnabb och flera säkerligen vill ner på innerspår......
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-18 01:05:19
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, TRUSTWORTHY ÅS
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
Det troliga är att Quantum Classic blåser till spets och släpper till Avalon Spider. Sedan är allt upp till honom. Fungerar han för dagen vinner han, har han däremot en dålig dag är chanslös oavsett scenario. Såg dock fin ut senast och blir mitt tips, men garderingen känns given.
Trustworthy Ås hade kunnat vara en spik med framspår. Nu behöver han tur, men jag tror att han är såpass bra i ordning att han blir livsfarlig med minsta klaff. Likaså Don't Blink Twice.
Flicka Rigas är också given på kupongen på kapacitet och kuskplus, riskerar dock vingel och är ganska ointressant som favorit.
Skulle Leonas Yeti mot förmodan hålla upp spets blir den givetvis att räkna med. Från tredje invändigt får han det desto svårare.
Rank: 4, 12, 7, 8, 3, 1, 10, 2, 6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 01:57:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bjuder på veckan jackpott drag
9 Fittipaldi för de som är sugna på miljonerna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 10:32:20  Bjuder på veckan jackpott drag
9 Fittipaldi för de som är sugna på miljonerna
Answer to: "Bjuder på veckan jackpott drag
9 Fittipaldi för de som ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVALON SPIDER
|
Dina veckans drag har inte varit så framgångsrika historiskt sett. Tror inte denna hör till undantaget heller.
Eller du kanske bara försöker 'skojja till det'? Fittipaldi: min sistrankade häst här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:02:26  Det troliga är att Quantum Classic blåser till spets och släpper till Avalon Spider. Sedan är allt upp till honom. Fungerar han för dagen vinner han, har han däremot en dålig dag är chanslös oavsett scenario. Såg dock fin ut senast och blir mitt tips, men garderingen känns given.
Trustworthy Ås hade kunnat vara en spik med framspår. Nu behöver han tur, men jag tror att han är såpass bra i ordning att han blir livsfarlig med minsta klaff. Likaså Don't Blink Twice.
Flicka Rigas är också given på kupongen på kapacitet och kuskplus, riskerar dock vingel och är ganska ointressant som favorit.
Skulle Leonas Yeti mot förmodan hålla upp spets blir den givetvis att räkna med. Från tredje invändigt får han det desto svårare.
Rank: 4, 12, 7, 8, 3, 1, 10, 2, 6
Answer to: "Det troliga är att Quantum Classic blåser till spets och slä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Värt att notera är en resa på 110mil för avalon spider, hur lätt är det att prestera på topp då? senast den reste långt så underpresterade han kraftigt.......som sagt, en chansning.......
Väldigt sällan jag tror på ston i vanliga lopp mot hingstar/valacker, men visst är Flicka rigas en häst utöver det vanliga och det kan man knappast säga om någon annan här. Har en väldigt fin utväxling i sitt steg och riktiga fartresurser, resten bör väl sveriges bästa kusk kunna lösa? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:36:50  Dina veckans drag har inte varit så framgångsrika historiskt sett. Tror inte denna hör till undantaget heller.
Eller du kanske bara försöker 'skojja till det'? Fittipaldi: min sistrankade häst här.
Answer to: "Dina veckans drag har inte varit så framgångsrika historiskt se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
herregud, kallar du detta veckans drag?
du tror ungefär att jag ska ligga på 70% rätt på¨2% lr vadå?
du får väll ranka den sista då, det är mitt jackpottdrag iallafall
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-18 11:55:04
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 6, SIMB FRIZZ
|
SIMB FRIZZ dagens chansspik! Går alltid bra som 3a 4a men idag är det lite lättare emot? Dags att sätta dit en seger nu! 10% och Johnny i sulkyn för första gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 12:48:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror det är dags för Dont Blink Twice nu!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-18 21:24:22
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Roger lät lite positiv efter värmningen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:25:57  Roger lät lite positiv efter värmningen... 
Answer to: "Roger lät lite positiv efter värmningen...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVALON SPIDER
S 3, QUANTUM CLASSIC
|
nr 8 ska köra för ledning också.. Det kommer bli rejält tempo...
Köra lite spel på nr 6 och 12 tror jag.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-18 21:29:55  nr 8 ska köra för ledning också.. Det kommer bli rejält tempo...
Köra lite spel på nr 6 och 12 tror jag.
Answer to: "nr 8 ska köra för ledning också.. Det kommer bli rejäl"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Örjan kan bli farlig oxå om Dandie har en bra dag.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:50:34
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg mycket bra ut på Flicka Rigas i värmingen !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:52:18  Roger lät lite positiv efter värmningen... 
Answer to: "Roger lät lite positiv efter värmningen...:D"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg inte riktigt värmningen, ..nja...tyckte ja.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|