1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-06-09 12:58:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, JAMESON BROLINE
S 7, JAMESON BROLINE
|
Ny här på forumet, har spelat trav i 35år och kan min sak.
Det är bra chans på Jameson Broline, spets och slut.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-09 14:41:21
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kommer Atlas Boko ut så är loppet över.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 14:57:05  Ny här på forumet, har spelat trav i 35år och kan min sak.
Answer to: "Ny här på forumet, har spelat trav i 35år och kan min sak."
|
Became a member:
Forum posts:
|
man brukar alltid såga nytt folk som välkomtspresent, så stå på dig 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-09 16:00:31  Vi kommer faktiskt ha Nurmos hästar i vårt stall i helgen, ska bli spännande att höra hur, eller OM atlas är klar.. Intressant blir det med all säkerthet att ha dessa pållar där, nån inside borde ju komma fram 
Answer to: "Vi kommer faktiskt ha Nurmos hästar i vårt stall i helgen, ska b"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det är mums.. om någon tex. inte har övernattat så bra..Mils you love är ja nyfiken på.. om barfota o om de tror på lite chans trots bakspår.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-09 16:31:29  Ny här på forumet, har spelat trav i 35år och kan min sak.
Answer to: "Ny här på forumet, har spelat trav i 35år och kan min sak."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja tror inte att Pers slår en felfri Atlas... 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-09 16:34:59
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, THE MAN
|
Här får det bli spik på någon av Åke och Jorma, blir ett helvete att välja vem bara..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 16:44:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ATLAS BOKO
|
Eftersom det är lång distans och volt så blir det spik på Atlas här
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-09 18:52:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 8, ATLAS BOKO
|
Atlas är ju grym över distansen.. Men det blir nog Quicksilver och the Man oxå.. O går det utanför dem så är det vidöppet, alla kan vinna då..
Eller ska man spika?..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 19:42:58  Det är mums.. om någon tex. inte har övernattat så bra..Mils you love är ja nyfiken på.. om barfota o om de tror på lite chans trots bakspår.. 
Answer to: "Det är mums.. om någon tex. inte har övernattat så br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis, sånt är ju intressant! Ska snappa upp så mycket jag kan!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 21:59:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NORTHERN SPY
|
Min skräll ide är bra för klassen, synd på spåret dock..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 23:49:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, THE MAN
|
läget är dåligt men kusken är kapabel att lösa det bekymret. Dock tror jag inte att hästen är tillräckligt duglig över 2640
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 19:49:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, QUICKSILVER
|
Quicksilvret kommer att vara högt imorgon 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:32:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ATLAS BOKO
|
8 Atlas Boko är huvudet högre än konkurrenterna och bör vara en svårslagen spik!
För er som garderar, så är 7 Jameson Broline och 10 Opal Hall de mest betrodda utmanarna. 11 Rebeval vann på Elitloppshelgen förra året över lång distans, och är totalt bortglömd nu!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:37:32  8 Atlas Boko är huvudet högre än konkurrenterna och bör vara en svårslagen spik!
För er som garderar, så är 7 Jameson Broline och 10 Opal Hall de mest betrodda utmanarna. 11 Rebeval vann på Elitloppshelgen förra året över lång distans, och är totalt bortglömd nu!
Answer to: "8 Atlas Boko är huvudet högre än konkurrenterna och bör"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NORTHERN SPY
S 1, JACQUES
|
 För er som garderar, så är 7 Jameson Broline och 10 Opal Hall de mest betrodda utmanarna.
vilken härligt högtravande mening. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 23:12:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som jag sa tidigare om att vi hade fint främmande i helgen så fick jag ikväll så kallade "klartecken" på både Atlas och Mils you love. En annan som trodde på toppchans och som håller till stallet bredvid var ingen mindre än Raffe (prince tagg såklart), han trodde att han vinner JSP, ett orosmoln var dock att han varken drack eller åt på hela dagen.. annars trodde han faktiskt på toppchans.. Där fick ni minsann hela köret på en gång  får se hur de slutar imorgon då, om man SKA lyssna på alla så mycket  och ni behöver inte kommentera massa om hur de kan tro de och de, utan ta till er det ifall ni vill annars låt det va.. alla tror ju olika som sagt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 23:15:45  Som jag sa tidigare om att vi hade fint främmande i helgen så fick jag ikväll så kallade "klartecken" på både Atlas och Mils you love. En annan som trodde på toppchans och som håller till stallet bredvid var ingen mindre än Raffe (prince tagg såklart), han trodde att han vinner JSP, ett orosmoln var dock att han varken drack eller åt på hela dagen.. annars trodde han faktiskt på toppchans.. Där fick ni minsann hela köret på en gång  får se hur de slutar imorgon då, om man SKA lyssna på alla så mycket  och ni behöver inte kommentera massa om hur de kan tro de och de, utan ta till er det ifall ni vill annars låt det va.. alla tror ju olika som sagt..
Answer to: "Som jag sa tidigare om att vi hade fint främmande i helgen så fi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NORTHERN SPY
S 1, JACQUES
|
Tack så mkt för bra info!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 23:38:59  Tack så mkt för bra info!
Answer to: "Tack så mkt för bra info!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, hoppas som sagt att de går vägen bara!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 01:43:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om ingen är ärlig i sina tankar/uppfattningar utan är bara ute och seglar med difusa drömmar låt bli att skriva Ett forum skall vara ärligt, och uppricktikt annars blir allt fel från början.Ett forum är till för att hjälpa inte för att själpa om ni inte har ärliga tankar låt hellre bli. Att försöka mörka /lura sina medspelare är ingen bra lösning skapar bara bråk/ovänskap på en sajt. I slutändan får ni ingen respekt/med lite hårdare ord opolitlig/ för era kamrater som offrar sina surt förvärvade löner för gissningar och inte ärliga tankar, är ett offer att ruinera sina familjer ekonomiskt.
Jag har sett genom åren hårresande exempel på dålig info. från denna sajt hur det mörkas /fifflas med tankar som är direkt destruktiva/ info skall komma från hjärtat och inte från gissningar, utan skall bygga på relevanta exempel som är verklighet och inte drömmar om tankar som inte blir till verklighet. Skärp er gubbar visa att ni kan mer om trav än ni visar på Travzonen.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 02:24:05  Om ingen är ärlig i sina tankar/uppfattningar utan är bara ute och seglar med difusa drömmar låt bli att skriva Ett forum skall vara ärligt, och uppricktikt annars blir allt fel från början.Ett forum är till för att hjälpa inte för att själpa om ni inte har ärliga tankar låt hellre bli. Att försöka mörka /lura sina medspelare är ingen bra lösning skapar bara bråk/ovänskap på en sajt. I slutändan får ni ingen respekt/med lite hårdare ord opolitlig/ för era kamrater som offrar sina surt förvärvade löner för gissningar och inte ärliga tankar, är ett offer att ruinera sina familjer ekonomiskt.
Jag har sett genom åren hårresande exempel på dålig info. från denna sajt hur det mörkas /fifflas med tankar som är direkt destruktiva/ info skall komma från hjärtat och inte från gissningar, utan skall bygga på relevanta exempel som är verklighet och inte drömmar om tankar som inte blir till verklighet. Skärp er gubbar visa att ni kan mer om trav än ni visar på Travzonen.
Answer to: "Om ingen är ärlig i sina tankar/uppfattningar utan är bara u"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, THE MAN
|
Haha du är skön du..  Men jag blir nyfiken, vilket/vilka tips är det som är så usla att de förtjänar att bli kallade vilseledande, destruktiva drömmar? Och ännu viktigare, vem tror du vinner? Du har inte särskilt bra statistik på dina tips här inne så du kanske borde tagga ner lite med kritiken mot andra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 02:33:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att få en vinst själv, är att med hjärtat ge bort en vinst till andra som behöver den bättre.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|