Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Östersund 2011-06-11
V75-3 Jämtlands Stora Pris - Gulddivisionen, försök 3 (Gr. II Int.).
7. MAHARAJAH 59% 17
Kihlström Örjan
6. YARRAH BOKO 23% 41
Ohlsson Ulf
5. TORVALD PALEMA 12% 65
Svanstedt Åke
9. YEAR IN REVIEW 11% 109
Lennartsson Per
4. PRINCE TAGG 9% 166
Karlstedt Ralf
1. ICELAND 5% 184
Melander Stefan
2. GLOBAL INVESTMENT 2% 394
Goop Björn
3. NORAS BEAN 1% 462
Söderkvist Stefan
8. GLEN KRONOS 1% 477
Kontio Jorma
10. REAL DE RABUT 1% 694
Bergh Robert

Senast uppdaterad: 2011-06-11 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Östersund
V75-2 Östersund
V75-3 Östersund
V75-4 Östersund
V75-5 Östersund
V75-6 Östersund
V75-7 Östersund
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Östersund

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3   4   5   6   7  
Author Message
Posted: 2011-06-07 15:40:34

Became a member: 
Forum posts:

V 9, YEAR IN REVIEW

S 5, TORVALD PALEMA
Hade jag vetat att Iceland skulle spets och Åke leta sig ner i ytterspåret så hade ju YiR varit riktigt intressant. Men med det scenariot jag tror på lär den hamna 4:e inner eller ytter och därifrån blir det svårt. Runt 5 % i streck är den streckvärd. Över 10 % är den det inte. Då spikar jag hellre YB.
Reply
Posted: 2011-06-07 16:47:31

Became a member: 
Forum posts:
För det första: vilket startfält dem har fått ihop här *applåder*, såhär ska det se ut.
För det andra: det är en duell mellan sveriges och norges kungar..
Travspanarn: du har redan sagt att du spikar, håller du det?
den seriöse garderar här
Reply
Posted: 2011-06-07 17:38:29 Edited(1): 2011-06-07 17:41:27 Answer to: "För det första: vilket startfält dem har fått ihop h&a"

Became a member: 
Forum posts:
skoja inte med mig, bara den oseriöse och den som ogillar marre och hutlman som det är givet att gardera/plocka bort Marre, själv kommer jag inte katsa bort någon tid i detta loppet, har 6 lopps om ska gås igenom. Ligger inte ner någon mer tid eller ansträngning i detta loppet.

Kan tillägga att det är helt underbart att se att folk tycker det är givet att gardera, och att folk också har möjlighet till det när det finsn ett antal andra tänkbara spikar i omgången känns grymt bra, kan jag sitta fullsketen där andra sitter kort. Mer sällan man får en sådan här fin chans skopa hem en bra peng.
Reply
Andynalan Posted: 2011-06-07 18:23:03 Answer to: "skoja inte med mig, bara den oseriöse och den som ogillar marre och hu"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641

V 7, MAHARAJAH
Folk förstår inte att det är klasskillnad på Marre och resten i detta loppet. Rakas slog ju för fan Yarrah boko senast. Och Rakas är inte i närheten av Marre.
Reply
Posted: 2011-06-07 18:59:29

Became a member: 
Forum posts:

V 7, MAHARAJAH
JA, Äntligen har inte Maharajah gjort så konkurrenterna har försvunnit. Maharajah har vrit borta i en och en halv månad, detta kan göra att de andra har större chans. Men jag tror att om maharajah bara har 80-90 % form så kommer den vinna. Men han är inte speedig. Det är hans akilles häl. Om han kommer förlora så är det mot någon speedig häst som Torvald?, year in review eller Noras? NEJ man hör bara på dem, Toravald på medel? och har varit sjuk? aldrig jag tror inte han är dålig nu men inte på medel han är vek då, Year in review är det värsta motbudet på speed. Noras har inget med detta o göra.

Yarrah boko? Nja stark som en björn men vem är det han möter? Mr Bamse med dunderhonung. Prince tagg är inte min favvo och jag tror inte han har med detta o göra bättre över 1640?

Nej detta vinner Maharajah om han är frisk och är i någorlunda form. Jag tror att han vinner, ska bara kolla vad stefan säger senare i veckan. Men jag tror inte han skulle starta Maha om inte han visste att han var i form!!!
Reply
Posted: 2011-06-07 19:02:32 Edited(1): 2011-06-07 19:03:08 Answer to: "Folk förstår inte att det är klasskillnad på Marre oc"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:

V 9, YEAR IN REVIEW

S 5, TORVALD PALEMA
Rakas slog även Arch Madness och Lisa America. Två skithästar då eller? Hört talas om ngt som heter löpningsförlopp och form?
Reply
Posted: 2011-06-07 19:04:48 Answer to: "JA, Äntligen har inte Maharajah gjort så konkurrenterna har f&ou"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:

V 9, YEAR IN REVIEW

S 5, TORVALD PALEMA

Men jag tror inte han skulle starta Maha om inte han visste att han var i form!!!

Med det resonemanget så skulle ju hästen stanna i vintervila för evigt.
Reply
Posted: 2011-06-07 19:06:41

Became a member: 
Forum posts:

V 4, PRINCE TAGG
Hoppas alla singlar=) blir nog marre och hallsta som blir största favoriterna tätt följda av zwack. hoppas på att fälla alla utom zwack som det ser ut just nu. Visst är Maharajah den bästa hästen, det vet väl alla, men det behöver inte betyda allt, han är inte så överlägsen att han springer ifrån allihopa med 7 längder, nä jag tror att det finns bra spelvärde här
Reply
Posted: 2011-06-07 19:08:28
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
det är utan tvekan att maharajah är bättre än alla andra här. men det är inte alltid bästa hästen som vinner i travlopp, bara den oseriöse tror på det. eller som travspanarn skulle säga: bara den oseriöse gör det enkelt för sig att strecka maharajah på två röda och vända blad.
Är rätt säker på att maharajah inte har toppform heller (kan vinna ändå och han gallade i senaste starten men vann ändå. men då mötte han ett riktigt pissgäng jämfört med nu.

Andynalan>>> jag tror folk förstår visst att det är klasskillnad, det kommer du få se på strecken på lördag. han blir omgångens största favorit.
och sen att rakas slog yarrah boko säger ju ingenting. rakas är en mycket bättre sprinter än vad yarrah boko är.
men man kan inte jämföra sådär, då är man oseriös..=)
Reply
Posted: 2011-06-07 19:49:55 Answer to: "det är utan tvekan att maharajah är bättre än alla andr"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
är tydligt att vissa behöver ludde i sulkyn för att se hur bra en häst är
Reply
Posted: 2011-06-07 20:11:01 Answer to: "är tydligt att vissa behöver ludde i sulkyn för att se hur b"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
jag brukar spika ludde, har spikat honom många ggr. och vunnit och förlorat många ggr. med ludde är det himmel eller helvete. ludde har fantastiska hästar.
men har jag förstått dig rätt är du väldigt svag för stefan melander, speciellt som kusk..
Reply
Posted: 2011-06-07 20:19:06 Answer to: "jag brukar spika ludde, har spikat honom många ggr. och vunnit och f&"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
precis va, tycker melander är hyffsat kass, han kan bara köra sina egna hästar, räcker ofta inte, om han inte har en överlägsen häst
Reply
Andynalan Posted: 2011-06-07 23:43:09 Answer to: "Rakas slog även Arch Madness och Lisa America. Två skithäst"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641

V 7, MAHARAJAH
Ja men vafan gardera du!

Eller inse att han är oslagbar felfri. Att spela på att han ska galoppera bort sig känns inget vidare.
Reply
Posted: 2011-06-08 00:03:00 Answer to: "Ja men vafan gardera du! Eller inse att han är oslagbar felfri. At"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:

V 9, YEAR IN REVIEW

S 5, TORVALD PALEMA
Tänker inte gardera. Jag spikar Yarrah Boko.
Reply
dujorha Posted: 2011-06-08 06:52:52

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Att förväntningarna är skyhöga på Maha.. är mums för oss gamblers..att tro att hästen är Pegasus är skrattretande..
Reply
Posted: 2011-06-08 07:52:44 Answer to: "Att förväntningarna är skyhöga på Maha.. är "

Became a member: 
Forum posts:

V 6, YARRAH BOKO
Instämmer till fullo!
Reply
Posted: 2011-06-08 10:08:28

Became a member: 
Forum posts:

V 7, MAHARAJAH
Maharajah vinner normalt sett men är allt normalt med Maharajah ???
Om inte så vinner antingen Yarrah Boko på styrka eller Year In Review på speed. Spik eller 3 streck !!
Reply
Posted: 2011-06-08 11:20:44

Became a member: 
Forum posts:
Hur mår yarrah boko efter elitloppet? känns väl lite tveksamt att starta redan nu......

Ser det inte som omöjligt att raffe kör sig till spets med prince tagg

iceland och torvald är slut som hästar nu ser det ut som.....

Year in rewiev känns intressant, men skör häst och fick tufft lopp senast+påkörd.........

Jag vill se prince tagg i spets, ser dte inte som omöjligt att den strider om detta då......
Reply
Posted: 2011-06-08 16:11:47
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
Yarrah Boko är först och får överta ledningen, då tänker inte jag sitta med spik på maharajah som "dem övriga".
Maharajah ska vara väldigt bra och slå en yarrah boko som har bevisad form. nej, den seriöse garderar maharajah.
Reply
Posted: 2011-06-08 17:23:38 Answer to: "Yarrah Boko är först och får överta ledningen, då"
Östersund

Became a member: 
Forum posts:
den seriöse lägger ner sin tid på de 6 loppen där det behöver läggas ner tid, inget annat
Reply
1   [ 2 ]   3   4   5   6   7