1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-06-03 15:48:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GRINNEBYS ARAGON
|
Jag kommer att ta 4 hästar här: 1,3,5,7
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 18:08:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Herre gud ta nr 1 och spara insats.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 21:28:43  Herre gud ta nr 1 och spara insats.
Answer to: "Herre gud ta nr 1 och spara insats."
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, UTILITY BUS
|
Ganska självsäkra kommentarer. Vore intressant om du motiverar varför den är så stenklar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:03:36 Edited(1): 2011-06-03 22:04:12  Ganska självsäkra kommentarer. Vore intressant om du motiverar varför den är så stenklar.
Answer to: "Ganska självsäkra kommentarer. Vore intressant om du motiverar va"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DANNE FAME
|
Jag kommer nog spika Danne Fame på mitt stora reducerade system.
Skitbra insats näst senast med barfotabalans (vilken han ska ha imorn också ). Hade han inte hoppat hade han gararanterat vunnit.
Motbudet just nu är Express Step, som är riktigt startsnabb, kan han hamna i ledning tror jag han tar hem detta. Annars är Danne Fame spetsbudet.
Självklart är Utility Bus loppets största chans, men som streckfavorit i en jackpotomgång försöker jag hitta lite pengar. Dessutom är Stefan Melander ett minus, tror inte han klarar av detta.
Extra not: Travtjänsten har spikat Danne Fame i båda sina system, och statistiskt sätt är spår 1,2,4,5 de spår som vinner mest i dessa lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:06:48  Jag kommer nog spika Danne Fame på mitt stora reducerade system.
Skitbra insats näst senast med barfotabalans (vilken han ska ha imorn också ). Hade han inte hoppat hade han gararanterat vunnit.
Motbudet just nu är Express Step, som är riktigt startsnabb, kan han hamna i ledning tror jag han tar hem detta. Annars är Danne Fame spetsbudet.
Självklart är Utility Bus loppets största chans, men som streckfavorit i en jackpotomgång försöker jag hitta lite pengar. Dessutom är Stefan Melander ett minus, tror inte han klarar av detta.
Extra not: Travtjänsten har spikat Danne Fame i båda sina system, och statistiskt sätt är spår 1,2,4,5 de spår som vinner mest i dessa lopp.
Answer to: "Jag kommer nog spika Danne Fame på mitt stora reducerade system.
S"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Danne fame är en URUSEL Spik, kan aldrig vinna det loppet, att han dessutom ska gå barfota igen är ju ett klart minus då han visat tidigare att han blir hopplöst osäker då, och att han galopperar igen är det inga stora odds på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:12:56  Danne fame är en URUSEL Spik, kan aldrig vinna det loppet, att han dessutom ska gå barfota igen är ju ett klart minus då han visat tidigare att han blir hopplöst osäker då, och att han galopperar igen är det inga stora odds på.
Answer to: "Danne fame är en URUSEL Spik, kan aldrig vinna det loppet, att han des"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DANNE FAME
|
Du har nog rätt, men ibland måste man gå på chans/känsla. Jag kommer naturligtvis avvakta till värmning innan jag bestämmer mig. Är Danne Fame osäker, byter jag till Utility Bus, men just nu känns det som att spiken ska sitta i första eller andra avdelningen.
Big River Supreme är annars aktuell som min spik. Vägrar spika i stoloppet, och jag tycker Youpie blir sjukt överstreckad denna omgång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:20:31  Danne fame är en URUSEL Spik, kan aldrig vinna det loppet, att han dessutom ska gå barfota igen är ju ett klart minus då han visat tidigare att han blir hopplöst osäker då, och att han galopperar igen är det inga stora odds på.
Answer to: "Danne fame är en URUSEL Spik, kan aldrig vinna det loppet, att han des"
|
Became a member:
Forum posts:
|
låt dem spika danne fame... dem kommer inse sitt misstag senare.
Det är faktiskt en rätt så usel spik.
Instämmer med travspanarn här och säger att Utility Bus bara vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:24:01  Du har nog rätt, men ibland måste man gå på chans/känsla. Jag kommer naturligtvis avvakta till värmning innan jag bestämmer mig. Är Danne Fame osäker, byter jag till Utility Bus, men just nu känns det som att spiken ska sitta i första eller andra avdelningen.
Big River Supreme är annars aktuell som min spik. Vägrar spika i stoloppet, och jag tycker Youpie blir sjukt överstreckad denna omgång.
Answer to: "Du har nog rätt, men ibland måste man gå på chans/k&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur loppet än blir kört är inte Danne fame före utility bus i mål, sedna får du göra som du vill.
visst är Utility sjuk så den är helkass så kan ju möjligtvis danne vara före
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:24:56  låt dem spika danne fame... dem kommer inse sitt misstag senare.
Det är faktiskt en rätt så usel spik.
Instämmer med travspanarn här och säger att Utility Bus bara vinner.
Answer to: "låt dem spika danne fame... dem kommer inse sitt misstag senare.
Det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul se du har lite vett iallafall::o
usel räcker inte, bedrövligt dålig spik är Danne, bjukar föröska bjussa på 1 spik, så även denna omgång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:43:39  kul se du har lite vett iallafall::o
usel räcker inte, bedrövligt dålig spik är Danne, bjukar föröska bjussa på 1 spik, så även denna omgång 
Answer to: "kul se du har lite vett iallafall::o
usel räcker inte, bedrövl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha... för att jag håller med dig här...
jag tycker jag har mer vett än så att jag inte alltid instämmer med dig, för då hade jag haft mycket fel alltså 
jo, men det är en sjukt sjukt sjukt dålig spik. hade den stått i 4-5% kanske jag skulle haft den med... nej, jag hade spikat Utility bus ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 22:45:06  kul se du har lite vett iallafall::o
Answer to: "kul se du har lite vett iallafall::o
usel räcker inte, bedrövl"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GRINNEBYS ARAGON
|
Kommer att rygga dig denna gång. Hade velat spika Åkes i första, men har han skit i stallet så vågar man ju inte det. Spikar Utility Bus och Frillan...
Jag garderar 5 och 7:e stort eftersom svensson spikar Dicey och storspelarna spikar Youpie. Hoppas båda torskar. 
|
|
Reply
|
|
v75kungen
|
Posted: 2011-06-03 23:16:11
|
Became a member: 2008-09-19
Forum posts: 93
V 7, UTILITY BUS
S 3, EXPRESS STEP
|
7 Utility Bus vinner detta lopp. Fick spö av Wishing Stone senast. Säger en hel del.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-03 23:27:06  Kommer att rygga dig denna gång. Hade velat spika Åkes i första, men har han skit i stallet så vågar man ju inte det. Spikar Utility Bus och Frillan...
Jag garderar 5 och 7:e stort eftersom svensson spikar Dicey och storspelarna spikar Youpie. Hoppas båda torskar. 
Answer to: "Kommer att rygga dig denna gång. Hade velat spika Åkes i fö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
helt rätt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 11:16:12
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Melanders är väl 1:a o 2:a här o Scarlet får sin reklam.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-04 11:25:56  Kommer att rygga dig denna gång. Hade velat spika Åkes i första, men har han skit i stallet så vågar man ju inte det. Spikar Utility Bus och Frillan...
Answer to: "Kommer att rygga dig denna gång. Hade velat spika Åkes i fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DANNE FAME
|
Ryggar också spiken Utility, på mitt stora system.
Gillar ditt tänk polajsen, idag ska det vinnas pengar 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-06-04 12:38:57  7 Utility Bus vinner detta lopp. Fick spö av Wishing Stone senast. Säger en hel del.
Answer to: "7 Utility Bus vinner detta lopp. Fick spö av Wishing Stone senast. S&a"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 3, EXPRESS STEP
|
Säger väl egentligen ingenting alls?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 12:53:31  Säger väl egentligen ingenting alls?
Answer to: "Säger väl egentligen ingenting alls?"
|
|
Alltid marigt när det kan bli kompis o Stefan o Marcus kan nog styra lite som de vill i detta lopp ! Utilty vart lite hindrad sist när Bergharn inte höll rakt spår.. o han vart ju två i det storloppet !! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-06-04 13:03:00
|
V 3, EXPRESS STEP
|
Jag kommer att spika 3 Express Step. Jag tror att han tar en längd på 1 Danne Fame och därmed sitter i ledningen, sedan tror jag att det är toppchans.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-04 13:11:05  Jag kommer att spika 3 Express Step. Jag tror att han tar en längd på 1 Danne Fame och därmed sitter i ledningen, sedan tror jag att det är toppchans.
Answer to: "Jag kommer att spika 3 Express Step. Jag tror att han tar en längd p&a"
|
|
Spetsen tar han nog men hur har de gjort upp det sen ? Stefan kör ju framåt med sin !! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-06-04 13:12:36  Spetsen tar han nog men hur har de gjort upp det sen ? Stefan kör ju framåt med sin !! 
Answer to: "Spetsen tar han nog men hur har de gjort upp det sen ? Stefan kör ju f"
|
V 3, EXPRESS STEP
|
Jag tror nog att Melander den yngre vill vinna V75 väldigt gärna, jag tror att han kör i spets. Loppet blir ju låst med Stefan utvändigt, vilket gör att det är en bra chans för en stalldubbel? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|