1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:03:18  DET HÄR var min spik. Precis som du sa dujjan så var hon helt rätt inne i loppet o Uffe satt ju o lekte med ledaren. Nu löste det sig perfekt med mycket galopper men så är det IBLAND 
Answer to: "DET HÄR var min spik. Precis som du sa dujjan så var hon helt r&"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Säger inte emot dig.. men Vendi var inget bra tips eller hur ? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-05-14 15:04:13  Kul att du tror !! 
Answer to: "Kul att du tror !!:D"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, HIGHWAY TO HELL
|
Är det nu man ska citera nån vis man o säga nåt i stil med -Det enda jag vet att jag ingenting vet?
Nja går mycket på statistik, känsla, tips, hjärta o ännu mer statistik.
Mitt hästöga är typ lika bra som mitt..eh..partikelacelerator-öga eller varför inte underlagskräms-öga.. Dvs obefintligt.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-05-14 15:04:36
 Säger inte emot dig.. men Vendi var inget bra tips eller hur ? 
Answer to: "Säger inte emot dig.. men Vendi var inget bra tips eller hur ?:)"
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:05:52  Är det nu man ska citera nån vis man o säga nåt i stil med -Det enda jag vet att jag ingenting vet?
Mitt hästöga är typ lika bra som mitt..eh..partikelacelerator-öga eller varför inte underlagskräms-öga.. Dvs obefintligt.
Answer to: "Är det nu man ska citera nån vis man o säga nåt i sti"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att diskutera EFTER LOPPEN eller blir man AVSTÄNGD för detta numera!??
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:05:53  Man kan ju inte alltid ha rätt med sina vinnare - trodde faktiskt hon skulle kunna öppna bättre än vad det blev!?
Hur som helst hade det varit mumma med Ozzy Ness som vinnade häst här 
Answer to: "Man kan ju inte alltid ha rätt med sina vinnare - trodde faktiskt hon "
|
|
Har följt henne o vet att hon inte kan öppna.. kan inte köra allt ner i halsen på folk !! Inte min stil !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:06:46  Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att diskutera EFTER LOPPEN eller blir man AVSTÄNGD för detta numera!??
Answer to: "Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att d"
|
|
För sjutton !! Ingen ska väl bli avstängd ?? 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-05-14 15:07:44
 För sjutton !! Ingen ska väl bli avstängd ?? 
Answer to: "För sjutton !! Ingen ska väl bli avstängd ??:S"
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:09:15  Jo jag...  Folk tycker inte om människor som vågar stå för sina åsikter o är framgångs rik - så är det i jante Sverige
Answer to: "Jo jag...;) Folk tycker inte om människor som vågar stå f&"
|
|
Nä du har ju inte gjort något fel !! Klart man ska säga vad man tycker om man inte går till överdrift !! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-05-14 15:13:06  Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att diskutera EFTER LOPPEN eller blir man AVSTÄNGD för detta numera!??
Answer to: "Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att d"
|
V 4, HIGHWAY TO HELL
|
Eh?
Svarade på Durjohas inlägg där.. Angående tro o vetande..
Tycker det inte bara är ok att diskutera utan väldigt trevligt tillochmed.
Tänker inte stänga av nån.. O tack för uppsnacket på Yucca..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:14:18  Nä du har ju inte gjort något fel !! Klart man ska säga vad man tycker om man inte går till överdrift !! 
Answer to: "Nä du har ju inte gjort något fel !! Klart man ska säga vad"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Var går gränsen till överdrift!!??
Om man är en människa som blir glad när man vinner ska man då hålla käften??
ÄR det så farligt att man blir glad?
I Sverige uppfattas detta som att man är stöddig o dryg o det är grundat på avundsjuka.
Tyvärr finns det överallt o den närmaste personen som du känner kan vara den värsta.
Jag blir lika förbannad när det går åt helevete o det har gått åt ett o annat tangent bord framför min dator - MEN detta är svårt att skriva o framhäva i ett forum.
Som jag sagt innan är jag Mr allt eller inget...Eller ska vi kalla det HUMÖR MÄNNISKA!?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-14 15:21:39  Man kan ju inte alltid ha rätt med sina vinnare - trodde faktiskt hon skulle kunna öppna bättre än vad det blev!?
Hur som helst hade det varit mumma med Ozzy Ness som vinnade häst här 
Answer to: "Man kan ju inte alltid ha rätt med sina vinnare - trodde faktiskt hon "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, MAMAMIA BLÅGUL
|
Hur tänker du Jongyl? B Good skriver ett tacksamt inlägg till dig och dujorha och du blir förbannad??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:25:41 Edited(1): 2011-05-14 15:29:11  Hur tänker du Jongyl? B Good skriver ett tacksamt inlägg till dig och dujorha och du blir förbannad??
Answer to: "Hur tänker du Jongyl? B Good skriver ett tacksamt inlägg till dig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Riktar INTE mitt inlägg mot någon försöker bara förklara att man faktiskt kan vara GLAD utan att vara stöddig.
Men det är inte lätt att får fram "känslor" rätt i text
(Svaret var mest riktat mot dujjans kommentar om "överdrift)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:30:39  Riktar INTE mitt inlägg mot någon försöker bara förklara att man faktiskt kan vara GLAD utan att vara stöddig.
Answer to: "Riktar INTE mitt inlägg mot någon försöker bara fö"
|
|
Ja menar inte att du gått till överdrift !! Klart nej !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:32:02
|
|
Du får fortsätt att vara humörmänniska o tangentbord är billiga nuförtiden !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:33:45  Ja menar inte att du gått till överdrift !! Klart nej !! 
Answer to: "Ja menar inte att du gått till överdrift !! Klart nej !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Jo men jag GÖR det för att jag är en GLAD jävel när det går bra men lika FÖRBANNAD kan jag bli..do you get it?
Tog alltså åt mig..för att jag själv kan känna att jag just går till överdrift o ville förklar hur jag funkar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-14 15:35:21  Jo men jag GÖR det för att jag är en GLAD jävel när det går bra men lika FÖRBANNAD kan jag bli..do you get it?
Tog alltså åt mig..för att jag själv kan känna att jag just går till överdrift o ville förklar hur jag funkar.
Answer to: "Jo men jag GÖR det för att jag är en GLAD jävel nä"
|
|
Förstår dig o som du säger så är det inte lätt att förklara allt genom texter !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-14 15:35:56  Riktar INTE mitt inlägg mot någon försöker bara förklara att man faktiskt kan vara GLAD utan att vara stöddig.
Answer to: "Riktar INTE mitt inlägg mot någon försöker bara fö"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, MAMAMIA BLÅGUL
|
Okej, men det var mest det här jag blev förvirrad över:
B Good:
 Är det nu man ska citera nån vis man o säga nåt i stil med -Det enda jag vet att jag ingenting vet?
Du:
 Du får gärna citera vemn du vill MEN jag trodde det var OK att diskutera EFTER LOPPEN eller blir man AVSTÄNGD för detta numera!??
Blev lite förvirrad 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-05-14 15:37:08  Okej, men det var mest det här jag blev förvirrad över:
B Good:
Du:
Blev lite förvirrad 
Answer to: "Okej, men det var mest det här jag blev förvirrad över:
B"
|
V 4, HIGHWAY TO HELL
|
Får väl ta på mig att det var ett otroligt rörigt inlägg
vad tror ni om Harpers för Real de Rabut? Kan va nåt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:37:13  Förstår dig o som du säger så är det inte lätt att förklara allt genom texter !! 
Answer to: "Förstår dig o som du säger så är det inte lä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Allt handlar ju om hur man formulerar sina texter o man kan lätt uppfattas "felaktigt" Bättre att snacka face to face!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-14 15:38:34  Okej, men det var mest det här jag blev förvirrad över:
B Good:
Du:
Blev lite förvirrad 
Answer to: "Okej, men det var mest det här jag blev förvirrad över:
B"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, YUCCA BOKO
|
Jag missuppfattade nog inlägget lite - lite het som sagt 
|
|
Reply