1
[ 2
]
3
4
5
6
|
|
Posted: 2011-04-19 16:49:47  Ja för att hålla sig vaken till Onsdagens Valla då smäller de !! 
Answer to: "Ja för att hålla sig vaken till Onsdagens Valla då smä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-19 17:20:30  Kanske tömt lagret av tuppkam ? 
Answer to: "Kanske tömt lagret av tuppkam ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
Tycker han brukar vara bra efter vila. Hoppas streck% håller i sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-20 10:59:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TINTOMARA HORNLINE
|
Gillar chimall t.t så det blir spik oavsett vad motståndet heter 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-20 12:08:56  Gillar chimall t.t så det blir spik oavsett vad motståndet heter 
Answer to: "Gillar chimall t.t så det blir spik oavsett vad motståndet hete"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lycka till !!! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-04-20 17:34:46  Inte en Erik tycker de är värt att gneta med Hardy.. o de kommer på skam att köra på prep. gött gött !!! 
Answer to: "Inte en Erik tycker de är värt att gneta med Hardy.. o de kommer "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Har Hans helt slutat i stallet Lönborg nu? Med tanke på resultaten......
Riktigt öppet och spännande lopp detta OM inte Sanity håller spetsen enkelt och får maska bort det. Åke L och D Olsson lär ju iaf testa rejält men jag håller nog Sanity som spetsfavorit och därifrån är han ju hästen att slå. Distansen kanske inte är hans absolut bästa men får han dämpa en bit så svarar han nog väldigt väldigt länge......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-20 19:36:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror precis som palajsen att det här kommer att gå undan.
Eklöf mot Lindblom, vem kommer att ge sig?
Sanity måste med, Chimall TT måste med trots osäker form. Kejser KD vet jag inget om, men raden imponerar helt klart.
Sedan åker nog Hardy Ribb, KLM Prelong och Tintomara med på kupongen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-20 20:52:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
Jag ryggar Guidens andra spik... SANITY!
Svårt lopp annars.. 3,4,6,8,9 är alla aktuella vid gardering
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-21 11:46:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror nog att sanity är bästa hästen, men de senaste sinnesjuka loppen hästen fått och på det sättet den gått över linjen så borde väl hästen få en liten knäck? ofräsch?
Tintomara hornline känns djävulskt intressant här.......
Lindblom är troligen supernöjd med vinnarhålet här, mer kejser cd som är ett ruggigt motbud i spetsstriden.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-21 13:45:48  Tror nog att sanity är bästa hästen, men de senaste sinnesjuka loppen hästen fått och på det sättet den gått över linjen så borde väl hästen få en liten knäck? ofräsch?
Tintomara hornline känns djävulskt intressant här.......
Lindblom är troligen supernöjd med vinnarhålet här, mer kejser cd som är ett ruggigt motbud i spetsstriden.
Answer to: "Tror nog att sanity är bästa hästen, men de senaste s"
|
|
Folke !! Kolla gärna årsdebuten för Sanity mot Amour Ami som hade fler lopp innanför västen!! Bosse torskar inte de här loppet !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-21 14:18:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SANITY
|
Har tagit med för ovanlighetens skull 2 favoriter den här omgången och en av dem är Sanity  Tre raka segrar och jag tror att han vinner det här också.
Mina reserver är annars är I Saw You och Chimall T.T 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-21 15:52:41  Folke !! Kolla gärna årsdebuten för Sanity mot Amour Ami som hade fler lopp innanför västen!! Bosse torskar inte de här loppet !! 
Answer to: "Folke !! Kolla gärna årsdebuten för Sanity mot Amour Ami so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska jag vara ärlig så blir jag förvånad om sanity håller ihop travet hela vägen om det ska bli tufft tempo igen. Inte det minsta förvånad om bosse släpper spets för en snäll resa denna gång.
Kolla och kolla? jag har följt sanity nog hela dena karriär, särskilt detta året. Ser det som en ruggigt fin travare, men vad hjälper det när fraschören inte håller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-21 17:23:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, CHIMALL T.T.
|
1 Sanity har imponerat i tre raka och ska ha bra chans. 4 Kejser C.D. ska tydligen vara en riktigt bra häst Från Guiden, Trond Anderssen: "  et här är en väldigt bra häst, näst senast besegrade han en sådan bra häst som Tinita Love och han borde duga bra i den högsta eliten framöver. Utgångsläget passar bra då han kan öppna snabbt och han lär få en bra position. Barfota runt om. Övernattning klarar han bra"
3 Chimall T.T. är nog ändå mitt förstastreck då han tidigare gått bra i årsdebuten. 9 Tintomara Hornline ska inte heller glömmas från ett intressant läge.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-21 21:35:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
stenklar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-22 09:25:33  stenklar
Answer to: "stenklar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte många hästar som är "stenklara" om dem riskerar dödens i silverdivisionen. Tror inte att kejser c.d vinner detta om den får dödens, även det är en kanonhäst/blivande "elithäst".
Men du kanske är 100% säker på spets? eller att den vinner oavsett resa?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-22 10:09:15 Edited(1): 2011-04-22 10:11:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
Tror inte på Kejser. Hur fan kunde den förlora mot en Bronshäst senast (110309) o sen ska den komma hit o dominera i silver ?
Sanity är en fin häst men den är inte heller "klar".
Macho Gossip ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-22 11:03:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sanity Spets och Slut
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-22 12:02:22 Edited(1): 2011-04-22 12:03:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
Dom som tror på Spets o Slut på Sanity borde kolla lite mer i Norska lopparkivet 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-22 17:18:51  Dom som tror på Spets o Slut på Sanity borde kolla lite mer i Norska lopparkivet 
Answer to: "Dom som tror på Spets o Slut på Sanity borde kolla lite mer i N"
|
|
Lägg gärna ut det !! Är nyfiken på Uffes kamel som blir farlig !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-22 17:32:32  ska jag vara ärlig så blir jag förvånad om sanity håller ihop travet hela vägen om det ska bli tufft tempo igen. Inte det minsta förvånad om bosse släpper spets för en snäll resa denna gång.
Kolla och kolla? jag har följt sanity nog hela dena karriär, särskilt detta året. Ser det som en ruggigt fin travare, men vad hjälper det när fraschören inte håller?
Answer to: "ska jag vara ärlig så blir jag förvånad om sanity["
|
|
Bosse är en snäll grabb mot hästarna o här har han inte kört slut på Sanity i starterna !! Nänä !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-22 18:53:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KEJSER K.D.
S 4, KEJSER K.D.
|
Som vanligt övervärderas Sanity när han startar på v75....tror det blir för tuff öppning för att han ska hålla undan..är Chimallen i ordning är det han som gynnas o "bara vinner"
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6