1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-04-13 10:43:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YUCAY BOKO
|
1,2,5,11, vill gärna ha med 3 och 8 också, men det blir nog för dyrt tror jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-13 10:48:59  Nu har du väl ändå druckit? Ingen får starta i finalen om dom inte är inkvalade. OCTOPUS vann ju sitt försök på Solvalla senast och det gjorde även BALTICAS, dock för ganska länge sedan.... Octopus behöver nog för övrigt vinna så att Wijkström kan börja betala av dom där 70 miljonerna....
Answer to: "Nu har du väl ändå druckit? Ingen får starta i finale"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vad i hundra skogar fick honom att satsa på Kameler ? Jävligt dålig ränta på sådana !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-13 13:45:59  Nu har du väl ändå druckit? Ingen får starta i finalen om dom inte är inkvalade. OCTOPUS vann ju sitt försök på Solvalla senast och det gjorde även BALTICAS, dock för ganska länge sedan.... Octopus behöver nog för övrigt vinna så att Wijkström kan börja betala av dom där 70 miljonerna....
Answer to: "Nu har du väl ändå druckit? Ingen får starta i finale"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OCTOPUS
|
Om det räknas att dela en flaska vin med frugan kan man säga att jag hade druckit.
Men om du läser vad jag skrev så skrev jag att ingen av hästarna startat på V75.
Det vidhåller jag, kollar du i programmet står R som rikstoto, dessa startade och vann
På V64.
Sen tror jag iaf att båda håller måttet här och båda blir att räkna med i finalen.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-04-13 15:25:47  Om det räknas att dela en flaska vin med frugan kan man säga att jag hade druckit.
Men om du läser vad jag skrev så skrev jag att ingen av hästarna startat på V75.
Det vidhåller jag, kollar du i programmet står R som rikstoto, dessa startade och vann
På V64.
Sen tror jag iaf att båda håller måttet här och båda blir att räkna med i finalen.
Answer to: "Om det räknas att dela en flaska vin med frugan kan man säga att "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, THE MAN
|
Hehe, det får nog räknas.
Jag förstår vad du skriver men jag förstår ändå inte hur du tänker. Ett rikstotoförsök på Solvalla en onsdag måste väl ändå räknas som lika "hårt" som ett rikstotoförsök på Kalmar en lördag? Har dom startat i ett rikstotoförsök så måste väl ändå det räknas som att debuten i elitserien är avklarad?
Nu har det ju ingen betydelse iofs hur vi tolkar saker och ting. Loppet håller toppklass och jag tror att det kommer gå RIKTIGT fort om vädret är fint. En tid under 1.14? THE MAN imponerade senast och får bli mitt tips.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-04-13 15:40:45  Vad i hundra skogar fick honom att satsa på Kameler ? Jävligt dålig ränta på sådana !! 
Answer to: "Vad i hundra skogar fick honom att satsa på Kameler ? Jävligt d&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, THE MAN
|
Han måste ju verkligen fått hybris när han såg att det gick få loss pengar. Känns ju lite som att han bara gick runt på auktioner och bjöd utan nån riktig tanke bakom och det är väl just vad som hände. Hur man kan lägga så mycket pengar på toppstammat material utan att ens få hem en kulltopp är ju bara bedrövligt. Trist bara att när sånt händer så lyckas dessa skojare att smussla undan en massa och klara sig bra ändå till slut......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-13 19:00:34  Okej, tar på mig den!  ja hur som helst så tror jag Erik får segerdefilera! 
Answer to: "Okej, tar på mig den! ;) ja hur som helst så tror jag Erik f&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OCTOPUS
|
Ingen fara, ville bara att du skulle veta hur det ligger till. Vi får vänta ett tag till på BF runt om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-13 21:43:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, JACQUES
|
Björn kör en kuse jag är förtjust i, med klaff är han segerfarlig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-14 10:57:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YUCAY BOKO
|
1,2,5 sen står det mellan 8 och 11.
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2011-04-14 20:33:56
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 7, JACQUES
|
Gillar Balticas skarpt och hoppas på fortsatt segerrad. Läget är dock uselt så 2-5-7-10 kommer också med. Däremot tror jag inte på The Man denna gång. Svanen tror att chansen finns på grundkapaciteten men varnar för läget och uteblivna jobb pga hovböld. Jag tar varningarna på allvar och spikar nästa gång istället.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 07:21:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, JOKER STURSK
S 1, JOKER STURSK
|
Jag gör en vändning efter att ha varit inne på Johan Nilssons hemsida. Bästa tiden, bästa spåret rent statistiskt och taktiken är solklar nu från spår 1 med barfota runt om. SPIK Joker Stursk
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-15 12:26:57  Jag gör en vändning efter att ha varit inne på Johan Nilssons hemsida. Bästa tiden, bästa spåret rent statistiskt och taktiken är solklar nu från spår 1 med barfota runt om. SPIK Joker Stursk
Answer to: "Jag gör en vändning efter att ha varit inne på Johan Nilsso"
|
|
Som ja har plussat för Jokern så ska ja väl få någon att tro !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 16:53:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YUCAY BOKO
|
var inne ett tag på att spika Witasp. men detta känns som ett riktigt getingbo. kan vara dum men jag tar bort The man dels på läget och dels för att Svanstedt säger att pga hovböld har han bara gått jobb i veckan o finaler behövs all finslipning man kan få. men jag kan ju ha fel...typ som vanligt så andra slipper säga nåt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 20:07:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, YUCAY BOKO
|
Som den favorithatare jag är så plockar jag bort både Balticas och The Man, som båda har svåra uppgifter att brottas med, och blir betydligt överstreckade gentemot chanserna. Jag funderar på att spika Dalahästen Yucay Boko, halvt med hjärtat och halvt med hjärnan, men vet inte än om jag fullföljer. Annars låter Stig H. ovanligt optimistisk med 3 Octopus. 1 Joker Stursk var ju riktigt bra senast, och ska laddas mot ledningen nu! 2 Francais Du Gull utan skor, kanske kan vara aktuell?. 10 Markus Klipp var enorm senast. Lika igen? 7 Jaques har Goop-stallet höga förväntningar på. Kanske bäst att ta betalt innan massan förstår storheten?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 14:48:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OCTOPUS
S 1, JOKER STURSK
|
Nu har jag spik på nr 3..nästa sos vinnare?
23% är gott..men de får vi se efter loppet 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-16 14:52:00
|
|
Galna öppningar idag bäddar för oddsare !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 14:54:05  Galna öppningar idag bäddar för oddsare !! 
Answer to: "Galna öppningar idag bäddar för oddsare !!:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OCTOPUS
S 1, JOKER STURSK
|
Bra Örjan!!!!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-16 14:54:48  Nu har jag spik på nr 3..nästa sos vinnare?
23% är gott..men de får vi se efter loppet 
Answer to: "Nu har jag spik på nr 3..nästa sos vinnare?
23% är gott..m"
|
|
Fan för open strech !! Joker var min vinnare idag !! Rätt har du om open...är inte snällt ! Galen öppning här !! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-04-16 14:54:52
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
VAFAN GÖR PER!!!!!!!!!!!!!???????????? FÅR MAN GÖRA SÅ? FYFAN VA STÖRD I HUVET! DRA IN LICENSEN! 1000 m kvar och han vann ju med det upplägget senast. Dum i huvet. Heltjävla rökt måste han va. AVSTÄNGNING.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-16 14:55:28  Bra Örjan!!!!!
Answer to: "Bra Örjan!!!!!"
|
|
Heja Jongis du verkar på tårna !!! 
|
|
Reply
|
|
|