1
[ 2
]
3
4
5
6
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-22 15:18:21  Ok? hahaha...Den prestationen var bra mkt mer än ok. Klocka kusen.
Answer to: "Ok? hahaha...Den prestationen var bra mkt mer än ok. Klocka kusen."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä de var det inte.. har gjort flera sådana o nu var det ett långsamt första varv o då kan hästen speeda, det har han visat många gånger förut !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-22 15:22:50
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Björns är mest intressant i det här loppet..kan bli en ev. spik...får se om de blir så.. ville se värmningen på hästen först.. 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-03-22 15:45:55
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Jodas Julia såg tankad ut bakom hästar senast i första barfotastarten i år. Har tidigare vunnit guld på eskils före bland annat Acclaim är nog farlig att glömma bort här. Motståndet är ju inte stenhårt men lite svårbedömt och med Örjan upp så kan det gå...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 16:12:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
skärp er! nämn inte jodas julia. har jag haft ett skarpt öga på i sina eskilstuna starter och den har ingenting med detta att göra, tro mig. spelar ingen roll vem som sitter bakom. är inte samma häst efter trippen i frankrike, ser ut som den inte gillar att tävla längre. vill bara hjälpa er att inte lägga några onödiga streck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 17:28:40  skärp er! nämn inte jodas julia. har jag haft ett skarpt öga på i sina eskilstuna starter och den har ingenting med detta att göra, tro mig. spelar ingen roll vem som sitter bakom. är inte samma häst efter trippen i frankrike, ser ut som den inte gillar att tävla längre. vill bara hjälpa er att inte lägga några onödiga streck.
Answer to: "skärp er! nämn inte jodas julia. har jag haft ett skarpt öga"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, TIMETOSAYGOODBYE
S 4, TIMETOSAYGOODBYE
|
Schysst! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-03-22 17:53:56
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 4, TIMETOSAYGOODBYE
|
Spikar Timetosaygoodbye här. Hoppas han kan svara ut Åkes eller att Åke släpper. Då är det klart. Wellino behöver lopp! Hoppas han blir favorit 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 18:01:07 Edited(1): 2011-03-22 18:01:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ACCLAIM
|
Låser på de två mest streckade de vinner 42 lopp av 52 lopp.
1-9 räcker långt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 18:19:58  Björns är mest intressant i det här loppet..kan bli en ev. spik...får se om de blir så.. ville se värmningen på hästen först.. 
Answer to: "Björns är mest intressant i det här loppet..kan bli en ev. s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, QUARCIO DU CHENE
|
Man kanske kan se om han är någorlunda lugn i värmningen men det är inte en säker indikator på just den här
hästen.
Däremot så har han större chans att hålla sig i rätt gångart när han startar bakom så det är nog veckans chansspik. Felfri blir han svårslagen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 22:07:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Quarcio du chene får alltid oförtjänt mycket streck och beröm då¨han ständigt floppar till det. Inte varit bra sedan i finland och det är en tid sedan. Känns mycket svårbedömd......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 22:21:11  Quarcio du chene får alltid oförtjänt mycket streck och beröm då¨han ständigt floppar till det. Inte varit bra sedan i finland och det är en tid sedan. Känns mycket svårbedömd......
Answer to: "Quarcio du chene får alltid oförtjänt mycket streck och ber"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, WELLINO BOKO
|
Det är ju det som är problemet? man vet inte var man har honom . Om allt stämmer för honom så kan han vinna = streck
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 22:40:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, WELLINO BOKO
S 1, ACCLAIM
|
Jag kommer att spika Wellino Boko.
Två hästar ska göra upp om segern, trots avsaknaden av lopp.
Jag tror att Stickans bara vinner.
Spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-22 23:02:44  Jag kommer att spika Wellino Boko.
Två hästar ska göra upp om segern, trots avsaknaden av lopp.
Jag tror att Stickans bara vinner.
Spik.
Answer to: "Jag kommer att spika Wellino Boko.
Två hästar ska"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, WELLINO BOKO
|
Jo , jag säger inte att jag ska spika  Bara att jag är för feg för att ta bort honom från lappen.
4,8,9 blir det just nu , men det är inte lördag än.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-03-23 00:55:58  skärp er! nämn inte jodas julia. har jag haft ett skarpt öga på i sina eskilstuna starter och den har ingenting med detta att göra, tro mig. spelar ingen roll vem som sitter bakom. är inte samma häst efter trippen i frankrike, ser ut som den inte gillar att tävla längre. vill bara hjälpa er att inte lägga några onödiga streck.
Answer to: "skärp er! nämn inte jodas julia. har jag haft ett skarpt öga"
|
|
Antar att du inte sett senaste starten? Gå in och titta på den du... Tycker hon såg bättre ut än stora delar av förra året. Tarzans hästar brukar behöva ett par lopp i kroppen och var väll därför han körde med skor i de två första starterna för året. Med tanke på hur hon såg ut senast förstår jag att de anmälde hit...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-23 08:33:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
ödsla streck på den du, man ska lyssna på sig själv. tarzans hästar har jag koll på. har sett alla jodas julias eskilstuna starter, alltså det senaste också. säger att han inte har nåt med detta att göra. Den ligger förmodligen bland dem sista i kön till och med. vill bara hjälpa.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-03-23 15:44:51  ödsla streck på den du, man ska lyssna på sig själv. tarzans hästar har jag koll på. har sett alla jodas julias eskilstuna starter, alltså det senaste också. säger att han inte har nåt med detta att göra. Den ligger förmodligen bland dem sista i kön till och med. vill bara hjälpa.
Answer to: "ödsla streck på den du, man ska lyssna på sig själv. "
|
|
Och vad var det som var fel med senaste starten? Var det att hon öppnade sämre än normalt? Hon gick med öppet huvudlag men nu blir det förmodligen helstängt och då är hon blixtrande första biten. Får troligen överta från Svanstedt som har en sprinter och sedan är loppet över...
Timetosaygoodbye är ju också startsnabb och det är ju stallkamraten så från honom får de väll ta över.
Strecka? Nej jag tror jag spikar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-23 18:38:43  Och vad var det som var fel med senaste starten? Var det att hon öppnade sämre än normalt? Hon gick med öppet huvudlag men nu blir det förmodligen helstängt och då är hon blixtrande första biten. Får troligen överta från Svanstedt som har en sprinter och sedan är loppet över...
Timetosaygoodbye är ju också startsnabb och det är ju stallkamraten så från honom får de väll ta över.
Strecka? Nej jag tror jag spikar...
Answer to: "Och vad var det som var fel med senaste starten? Var det att hon öppna"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, TIMETOSAYGOODBYE
S 4, TIMETOSAYGOODBYE
|
Dumt att spika Jodas när Timetosaygoodbye vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-23 19:18:30  Dumt att spika Jodas när Timetosaygoodbye vinner.
Answer to: "Dumt att spika Jodas när Timetosaygoodbye vinner."
|
Became a member:
Forum posts:
|
typ 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-03-23 19:23:26 Edited(1): 2011-03-23 19:25:15
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, QUARCIO DU CHENE
S 4, TIMETOSAYGOODBYE
|
Kan Acclaim försvara innerspåret?
Timetosaygoodby rätt snabb ut Excalibur är riktigt snabb ut om de vill över distansen, Jodas har öppnat snabbt långt utifrån ibland väl? Stallkompisarna Timetosay släpper till Joda?
Känns som det kommer bli väsentligt vem som spetsar. Får inte koll på hur loppet körs..
Sälj in nåra scenarion till mig..
5streck?
Gillar QDC o det är mest därför jag väljer honom i oddsjakten..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-23 20:18:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns inte på kartan att dem släpper spets med timetosaygoodbye och spetsar svanstedt så är jag ganska säker på att han vill ha ryggresa över 2140m......
Tippar helt klart på att Takter sitter i spets här..... men den hästen kan troligen vinna med andra loppscenarion också. Intressant att se hur mycket den går framåt med 1 lopp i kroppen, tarzans brukar gå framåt mycket efter 1-2 lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-24 11:24:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, QUARCIO DU CHENE
|
Det gjorde inte saken lättare för mig då jag drömde att 8 och 9 placerade sig som 7a och Diskad...
hmm.. kan man lita på drömmarna man drömmer ?
Hade vart lättare om jag kom ihåg vem som vann.. var det Acclaim från rygg ledaren ?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6