1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2011-03-24 22:01:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NU NU HILL
S 7, NU NU HILL
|
På det ena liret är det spets och slut för Nu Nu Hill. På chansliret kör jag med 3-6-7-8-9-10 och slickar mig om munnen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 14:03:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
sett¨att många yrar om att nunu hill ska spetsa, men vad baserar folk detta på? hästen är ju inte ens snabb ut och har aldrig spetsat från springspår. Blir TROLIGEN hängandes och får dödens här.........
Nelle pelle 15% och Marshal hackstable 15% är ENORMT intressanta på strecken, fint lås/utgång.... Lukas på 8% intressant också, barfota nu och biter ifrån sig bra i spets.
Hoas snackar om preparé med jasper lane, därav är den inte lika intressant då han måste förlita sig på mycket tur.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 15:01:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NELLE PELLE
|
tror att bakspåren blir inbjudna här. som sagt 8 och 10 ska med
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-03-25 17:31:23  sett¨att många yrar om att nunu hill ska spetsa, men vad baserar folk detta på? hästen är ju inte ens snabb ut och har aldrig spetsat från springspår. Blir TROLIGEN hängandes och får dödens här.........
Nelle pelle 15% och Marshal hackstable 15% är ENORMT intressanta på strecken, fint lås/utgång.... Lukas på 8% intressant också, barfota nu och biter ifrån sig bra i spets.
Hoas snackar om preparé med jasper lane, därav är den inte lika intressant då han måste förlita sig på mycket tur.
Answer to: "sett¨att många yrar om att nunu hill ska spetsa, men vad b"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, MARSHAL HACKSTABLE
|
Preparé? Skojar han eller. Ganska dumt att köra preparé i ett V75-lopp med 110 lax i förstapris och med ett perfekt utgångsläge. Är väl det klart roligaste loppet att vinna på länge som den hästen har varit med i.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 19:46:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, BEATASINE
|
Blir det inte körning om spets mellan 3 & 6? Vill inte båda köra i ledning? Jasper Lane med springspår borde väl prova för spets?
Incredible accent har väl bara en gas, kör vad som går rakt på.
Jag tror det blir lite körning där framme, borde inte det gynna bakspåren?
9,10,12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 19:53:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Öppet! 2,3,7,8,9 och 12 är givna för mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 22:19:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FELIX VINGBOONS
|
Någon som såg Treeckos senaste lopp? .. missat det
annars tycker ja att den har en perfekt uppgift här... fintfint spår, bra på distansen och en helt okej häst i detta sällskapet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 22:29:46 Edited(1): 2011-03-25 22:30:34  Någon som såg Treeckos senaste lopp? .. missat det
annars tycker ja att den har en perfekt uppgift här... fintfint spår, bra på distansen och en helt okej häst i detta sällskapet.
Answer to: "Någon som såg Treeckos senaste lopp? .. missat det
annars ty"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var intresserad av trecko så kollade upp den ganska noga, nu tror jag inte ett piss på den
Långsam från start, står hårt inne och har gått ganska bra, men inte mer. Borde få det svårt här....
Ledning tar med stor sannolikhet 1 eller 3 och troligtvis 3.an efter ett tag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 22:31:10  Preparé? Skojar han eller. Ganska dumt att köra preparé i ett V75-lopp med 110 lax i förstapris och med ett perfekt utgångsläge. Är väl det klart roligaste loppet att vinna på länge som den hästen har varit med i.
Answer to: "Preparé? Skojar han eller. Ganska dumt att köra preparé "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är ju redan klar för finalen, så vet inte vad du yrar om?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 22:32:42  var intresserad av trecko så kollade upp den ganska noga, nu tror jag inte ett piss på den
Långsam från start, står hårt inne och har gått ganska bra, men inte mer. Borde få det svårt här....
Ledning tar med stor sannolikhet 1 eller 3 och troligtvis 3.an efter ett tag.
Answer to: "var intresserad av trecko så kollade upp den ganska noga, nu tror jag"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FELIX VINGBOONS
|
hästen ägs av svanstedt själv såg ja så han lär inte spara på krutet.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-25 22:50:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NELLE PELLE
|
Ännu svårare lopp
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-03-25 23:03:27  Är ju redan klar för finalen, så vet inte vad du yrar om?
Answer to: "Är ju redan klar för finalen, så vet inte vad du yrar om?"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, MARSHAL HACKSTABLE
|
Jag yrar om att han såklart inte kommer att köra ett preparé lopp. Klart han kommer köra för seger här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 00:03:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, JASPER LANE
|
Spika Jasper Lane!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 00:28:54 Edited(1): 2011-03-26 09:04:32  Spika Jasper Lane!
Answer to: "Spika Jasper Lane!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
. http://www.travessen.se/V75kronikamm.htm
Läs detta så förstår du varför du har rätt i att spika Jasper Lane
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 01:01:09 Edited(1): 2011-03-26 01:05:26  http://www.travessen.se/V75kronikamm.htm
Läs detta så förstår du varför du har rätt i att spika Jasper Lane.
Answer to: "http://www.travessen.se/V75kronikamm.htm
Läs detta så fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TREECKO
S 6, JASPER LANE
|
En krönika som bygger tips på att kolla vem som är kusens "mormors far". Skulle lika gärna kunna basera tipsen på astronomi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 09:18:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NU NU HILL
S 7, NU NU HILL
|
Kan mycket väl vara spets och slut även om det är lite hårdare emot.
Motbuden är framför allt 6 och 10
DD1. 4 Calvados Crane
DD2. 6-7-10
* 50 kr
God Lycka!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 09:30:27
Answer to: ".http://www.travessen.se/V75k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 "Nu är jag givetvis lite partisk eftersom jag har häst hos och känner Hoas"
Låter som en väldigt bra och objektiv analys att luta sig emot. Jasper vinner inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 10:02:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, JASPER LANE
|
Jag har koll på Jasper sen lång tid tillbaka...skulle hästen ha Stig H som tränare skulle srecken var lite anorlunda.
Tycker att det är ett jättesvårt lopp, men...Jasper har lika bra chans som dom andra med en bra resa...
Värst emot: Felix, Nu Nu Hill, Beatasine
Lycka till! Spik alltså...
::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 10:23:20  Jag yrar om att han såklart inte kommer att köra ett preparé lopp. Klart han kommer köra för seger här.
Answer to: "Jag yrar om att han såklart inte kommer att köra ett prep"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du verkligen att Hoas riskerar att gå ett tufft lopp i dödens och/eller bränna ut hästen så att den kanske tappar form inför en final med dubbelt så mycket pengar som han redan är inkvalad till?
Nah, Hoas är nog djävulskt glad för vinnarhålet/3.e inner och en snäll resa där han kommer i mål som 3.a/4,a med krafter kvar och en fin häst.
Däremot tror jag att han riskerar att inte komma ner på innern då han inte tar sig förbi de andra i starten, sedan väljer han att sitta kvar 3.e/4.e ytter när de andra gå på för att chansa till slut. Fast in i mål, garanterat  Sedan kommer snackat om bortkörning och annat gnäll, men då ska ni komma ihåg att jag sade att detta var preparé 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 10:54:57  Tror du verkligen att Hoas riskerar att gå ett tufft lopp i dödens och/eller bränna ut hästen så att den kanske tappar form inför en final med dubbelt så mycket pengar som han redan är inkvalad till?
Nah, Hoas är nog djävulskt glad för vinnarhålet/3.e inner och en snäll resa där han kommer i mål som 3.a/4,a med krafter kvar och en fin häst.
Däremot tror jag att han riskerar att inte komma ner på innern då han inte tar sig förbi de andra i starten, sedan väljer han att sitta kvar 3.e/4.e ytter när de andra gå på för att chansa till slut. Fast in i mål, garanterat  Sedan kommer snackat om bortkörning och annat gnäll, men då ska ni komma ihåg att jag sade att detta var preparé 
Answer to: "Tror du verkligen att Hoas riskerar att gå ett tufft lopp i döde"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TREECKO
S 6, JASPER LANE
|
Men det är i detta lopp han har fått ett bra spår, och han vore dum om han inte utnyttjade det. I finalen kanske han får spår 12. Vem vet. Det gäller att ta möjligheterna när dom uppenbaras.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|