1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-01-06 00:06:18  nej återstår inte att se, så komerm de bli  e sådant man ska veta som travspelare, är då man kan gå in och spela och ta betalt, att alltid få facit i hand efter loppen vinner man inget på, eller hur?
Answer to: "nej återstår inte att se, så komerm de bli:) e såda"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SOLIDERS MEMORY
|
Det har du alldeles rätt i, samtidigt går det aldrig att veta med 100% på förhand exakt hur det kommer att gå.
Finns ingen anledning att gnälla med facit i hand i min mening, när man har lämnat in kupongen har man gjort sitt val, det kan man inte ångra efteråt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 06:28:37  Det har du alldeles rätt i, samtidigt går det aldrig att veta med 100% på förhand exakt hur det kommer att gå.
Finns ingen anledning att gnälla med facit i hand i min mening, när man har lämnat in kupongen har man gjort sitt val, det kan man inte ångra efteråt.
Answer to: "Det har du alldeles rätt i, samtidigt går det aldrig att veta me"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 3, LEANNE DI QUATTRO
|
nej svårt då, är precis det som skiljer de bästa från de sämre travtipparna,
hur nära man kan komma de där 100%
Är som i basket, ju bättre % man har på sitt skytte ,ju högre lön får man
Samma i travets värld 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 08:26:49  nej svårt då, är precis det som skiljer de bästa från de sämre travtipparna,
hur nära man kan komma de där 100%
Är som i basket, ju bättre % man har på sitt skytte ,ju högre lön får man
Samma i travets värld 
Answer to: "nej svårt då, är precis det som skiljer de bästa fr&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SOLIDERS MEMORY
|
Ja det är självklart det har jag inte sagt ngt om, men 100% kan man inte vara vecka efter vecka, lopp efter lopp. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 14:53:14  Ja det är självklart det har jag inte sagt ngt om, men 100% kan man inte vara vecka efter vecka, lopp efter lopp. 
Answer to: "Ja det är självklart det har jag inte sagt ngt om, men 100% kan m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 3, LEANNE DI QUATTRO
|
nej det verkar väldigt orimligt, även för mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 14:58:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BIKINI POINTER
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Soliders Memory spetsar löjligt enkelt. Leanne di quattro är snabb ut och det finns en viss risk för körning eftersom det är lärlingar. Om inte blir det väl rygg på SM för LdQ. Troligtvis vinner SM lätt, men det är ju ston, och det är ju lärlingar så man vet aldrig. LdQ blir min andrarankade och Nirvana får tredjeranken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 16:47:08  nej det verkar väldigt orimligt, även för mig 
Answer to: "nej det verkar väldigt orimligt, även för mig:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SOLIDERS MEMORY
|
Haha, det är rätt inställning. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 19:12:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Soldiers är snabb ut men det är Honey Trap oxå.
Bara att hoppas att Johan vill ladda så vi kan få en skräll här.Lärlingar o ston bäddar för det.
Veckans störts favorifall!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 20:10:08  Soldiers är snabb ut men det är Honey Trap oxå.
Bara att hoppas att Johan vill ladda så vi kan få en skräll här.Lärlingar o ston bäddar för det.
Veckans störts favorifall!?
Answer to: "Soldiers är snabb ut men det är Honey Trap oxå.
Bara att h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BIKINI POINTER
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Sant. Honey Trap är ruggigt startsnabb, även om det nog krävs att SM har en dålig dåg för att den ska ta en längd. Spetskörning känns som ett hyfsat sannolikt scenario. Vilka gynnas förutom nirvana? Chanel? Bikini Pointer kan då vara tänkbar,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-06 20:23:33  Sant. Honey Trap är ruggigt startsnabb, även om det nog krävs att SM har en dålig dåg för att den ska ta en längd. Spetskörning känns som ett hyfsat sannolikt scenario. Vilka gynnas förutom nirvana? Chanel? Bikini Pointer kan då vara tänkbar,
Answer to: "Sant. Honey Trap är ruggigt startsnabb, även om det nog kräv"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Instämmer men Johan vill pressa för att få rygg på Soldiers o detta bäddar för ett relativt snabbt tempo de första 500.Enligt mig så är Soldiers ett frågetecken de sista 300m...så skräll 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 13:41:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SOLIDERS MEMORY
|
Spik på soliders utan att tveka en sekund hehe. Senast var det 2640 som inte är en favorit, och kan man rycka skorna på lördag så är det ett stort plus. Plus att bästa kusken i löpet kör.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 18:19:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 3, LEANNE DI QUATTRO
|
Garderar SOldiers utan att tänka en sekund, bort
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 18:29:47  Spik på soliders utan att tveka en sekund hehe. Senast var det 2640 som inte är en favorit, och kan man rycka skorna på lördag så är det ett stort plus. Plus att bästa kusken i löpet kör.
Answer to: "Spik på soliders utan att tveka en sekund hehe. Senast var det 2640 s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BIKINI POINTER
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Personligen tycker jag att Kenneth är en överskattad kusk som kört bort sig allför många gånger. Tycker både Johan U, Peter I och framför allt Tony W är bättre kuskar. Men, visst. Dessa 4 höjer ju sig klart över resten och i lärlingslopp är det värt mkt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 19:07:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BIKINI POINTER
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Leanne di Quattro är stänkrädd och måste till ledning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:01:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SOLIDERS MEMORY
|
Johan.U har kört bort minst lika mycke som haugstad.
lärlingar och ston. alla eller en. jag spikar sen får det bära eller brista.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 21:15:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Spik på Nirvana! Soldiers får fullt stå med Leanne och Honey, sen kammar jag hem veckans roligaste spik. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:27:22  Spik på Nirvana! Soldiers får fullt stå med Leanne och Honey, sen kammar jag hem veckans roligaste spik. 
Answer to: "Spik på Nirvana! Soldiers får fullt stå med Leanne och Ho"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var nära på att spika Nirvana också men har för mycket respekt för soliders memory, finfin travare det.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:28:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LIZAS IRJA
|
fan vad nirvana blir upphaussad härinne..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:28:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NIRVANA F.H.
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Soldier är en vek liten...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:33:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, BIKINI POINTER
S 1, SOLIDERS MEMORY
|
Jag låser på Nirvana och Bikini.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:44:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Honey Trap och Leanne måste gå i spets, Kenneth ska köra Soliders i spets också. Luktar tempo lång väg. Nirvana smäller alla på upploppet. Spik.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|