1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2011-01-07 22:22:32  den e inte sämre än någon med smörlopp, har man bara form så.
Speedy gold vet med 
Answer to: "den e inte sämre än någon med smörlopp, har man bara f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DANCE PHOTO
S 2, OVERWORKED
|
Och speedy Gold var ingen skräll för mig. Hade följt den ett tag och hade solklart med den när den skrällde i guld. Den var grymt underskattad. fick den bara ett smyglopp så kunde den slå väldigt bra hästar. Men snacka om off topic.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:29:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, PEACE PHOTO
S 6, PEPITA GELJ
|
Bra spik i ett lopp som "alla" garderar hårt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:29:51  The editor är en pisshäst som blir överstreckad, en av flera.
Härleds cider gick mkt positivt sist i v64 efter fått göra grovjobbet sista varvet, säkert med där framme på upploppet.
Misja har mkt bra fartresurser och kapacitet för detta gänget, hyperintressant,.
Pepeita gelj vann sist efter smörlopp, men såg mkt fin ut och formen på topp, intressant om prickar spets och får rygg ledaren
Peace photo, knallformen börjar närma sig efter uppehåll och 2 lopp i kroppen, finns mkt bra kapacitet här och kraftigt kuskförstärkt nu, intressant och streckas mkt tidigt.
SPot over blir bortglömd, men formen är i zenit, kapaciteten finns, klarra grovjobb och hur ofta vinner inte Åkes 2a hästar v75?
Answer to: "The editor är en pisshäst som blir överstreckad, en av flera"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skitsnack, the editor är fanemaj ingen pisshäst, väldbyggd travare med härligt löpsteg. Står sig väldigt bra i denna konkirrensen kan jag lova. Klar spik om spår 1,3,6 men nu är det galopprisk eller tappstart.
2,3,4,14 klarar man sig nog bra på.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:30:54  skitsnack, the editor är fanemaj ingen pisshäst, väldbyggd travare med härligt löpsteg. Står sig väldigt bra i denna konkirrensen kan jag lova. Klar spik om spår 1,3,6 men nu är det galopprisk eller tappstart.
Answer to: "skitsnack, the editor är fanemaj ingen pisshäst, väldbyggd t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
står man sig bra i denna konkurransen= pisshäst, du sa det själv
Folke, måste säga att din kunskap om ston knappast imponerat på någon
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:34:11 Edited(1): 2011-01-07 22:35:01  skitsnack, the editor är fanemaj ingen pisshäst, väldbyggd travare med härligt löpsteg. Står sig väldigt bra i denna konkirrensen kan jag lova. Klar spik om spår 1,3,6 men nu är det galopprisk eller tappstart.
Answer to: "skitsnack, the editor är fanemaj ingen pisshäst, väldbyggd t"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DANCE PHOTO
S 2, OVERWORKED
|
WTF. Tar inte ens med editor. Varför strecka en häst som kommer hoppa i starten? Fattar inget. Snacka om överstreckad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:34:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, PEACE PHOTO
S 6, PEPITA GELJ
|
The editor är en Goop häst dvs vinner på åmål årjäng när Goop Jr susar till spets o alla av respekt släpper och buggar,,, men knappast på v75.
Kan spetsa men dalar de sista 500m... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:49:31  xanthos va inte storskäll för mig så sa inte den, var en usel favorit för dagen och vidöppet bakom
var 40k lopp på jägers, inget 15k lopp i norrland, vann inte med 0,5 huvud efetr hugg å slag, vann nästan 2 längder åkandes, får nog visa mer respekt för hästen annars kanske du känner dig dum imån 
Answer to: "xanthos va inte storskäll för mig så sa inte den, var en us"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OVERWORKED
|
tycker finalen i elitloppet var ett skitlopp oxå. där var det väl 2 millar!!
skitsamma du tror på pepita och jag gör det inte. rätt eller fel visar sig imorgon.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:51:24  tycker finalen i elitloppet var ett skitlopp oxå. där var det väl 2 millar!!
skitsamma du tror på pepita och jag gör det inte. rätt eller fel visar sig imorgon.
Answer to: "tycker finalen i elitloppet var ett skitlopp oxå. där var det v&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var 3 millar, ja finalen var ett vanligt guldlopp, inget mer.
Inte sagt jag tror på pepita alls
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 22:55:14  var 3 millar, ja finalen var ett vanligt guldlopp, inget mer.
Inte sagt jag tror på pepita alls
Answer to: "var 3 millar, ja finalen var ett vanligt guldlopp, inget mer.
Inte sag"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OVERWORKED
|
"Syftet var att framhäva några intressanta luringar"
du måste väl iaf ha den i åtanke eftersom att du skrev henne som luring.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-07 23:00:48  "Syftet var att framhäva några intressanta luringar"
du måste väl iaf ha den i åtanke eftersom att du skrev henne som luring.
Answer to: ""Syftet var att framhäva några intressanta luringar"
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, men om jag ska tro på henne så tror jag på 7 till, kan man säga man tror på 8 hästar i ett lopp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 00:47:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OVERWORKED
S 2, OVERWORKED
|
Hur kan The Editor vara så mycket streckad?
Och hur kan Conrads Linsan vara så lite streckad?
Och hur kan Overworked vara så mycket streckad?
I'm confused...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 01:01:02  Hur kan The Editor vara så mycket streckad?
Och hur kan Conrads Linsan vara så lite streckad?
Och hur kan Overworked vara så mycket streckad?
I'm confused...
Answer to: "Hur kan The Editor vara så mycket streckad?
Och hur kan Conrads Li"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DANCE PHOTO
S 2, OVERWORKED
|
Overworked = Antagligen spets i stolopp = Guld värt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 08:57:34  ja, men om jag ska tro på henne så tror jag på 7 till, kan man säga man tror på 8 hästar i ett lopp?
Answer to: "ja, men om jag ska tro på henne så tror jag på 7 till, ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OVERWORKED
|
klart man säga att man tror på 8 hästar i ett lopp och att nån av dom kan vinna. eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:23:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, REGINA ONE
|
1 Regina One kan vara spetsvinnaren, och därmed vinnaren i ett öppet stolopp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:38:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Conrads Linsan bör vara överlägsen men det finns några helt ostreckade man måste ta med bakom, Peace Photo, Misja, Regina One, Cidern, etc.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 11:48:03  står man sig bra i denna konkurransen= pisshäst, du sa det själv
Folke, måste säga att din kunskap om ston knappast imponerat på någon
Answer to: "står man sig bra i denna konkurransen= pisshäst, du sa det sj&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
din kunskap har inte direkt varit bättre, din stenklara stospik fick drömlopp och sög.........Dileva käll. Sedan du och ditt skitsnack med att du bara ha brännt 1 "klar" senaste 2 månaderna. Kan i alla fall säga att det är minst 2 med Dileva käll och kasper scott.......
Vad som är en "skithäst" skiljer sig väl i våre ögon antagligen........Jag tycker absolut inte att The editor är det. Däremot gillar jag absolut inte gooptränat då det oftast är ofräscha hästar. Men Goober vann senast som jag sade var stenklar och den hästen var fanemaj stenklar  ibland kan även gooparna.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 12:02:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Galopprisk på The Editor. Jag rankar Overworked först, men den är ute på sin första långresa. Garderingslopp med riktigt fina skrällar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 12:34:40  Galopprisk på The Editor. Jag rankar Overworked först, men den är ute på sin första långresa. Garderingslopp med riktigt fina skrällar.
Answer to: "Galopprisk på The Editor. Jag rankar Overworked först, men den &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lite bättre plats för the editor nu när 5.an är struken. Borde hantera det då...... Men hur hon klarar banan låter jag vara osagt.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 13:38:25 Edited(1): 2011-01-08 13:40:12  din kunskap har inte direkt varit bättre, din stenklara stospik fick drömlopp och sög.........Dileva käll. Sedan du och ditt skitsnack med att du bara ha brännt 1 "klar" senaste 2 månaderna. Kan i alla fall säga att det är minst 2 med Dileva käll och kasper scott.......
Vad som är en "skithäst" skiljer sig väl i våre ögon antagligen........Jag tycker absolut inte att The editor är det. Däremot gillar jag absolut inte gooptränat då det oftast är ofräscha hästar. Men Goober vann senast som jag sade var stenklar och den hästen var fanemaj stenklar  ibland kan även gooparna.........
Answer to: "din kunskap har inte direkt varit bättre, din stenklara stospik fick d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
när han jag sägt dileva käll varit stenklar? inte ens spikat den?
Goover vann ju pliktskyldigt så sa inte spedciellt mkt om hur bra hästen egentligen var
Du snackar upp flea och DWP som 2 av sveriges 3 bästa ston, snacka om RIver de liton för halvår sedna skulel rakt upp upp i stoeliten, men blev totaldissad av mig å jongyl och hästen inte visat ett skit vad gäller dina superlativer så du och ston verkar inte direkt passa hand i hand
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-08 16:56:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
heja örjan