1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2010-12-25 19:37:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detta loppet är stoeliten? DWP hade varit en klar spik från de flesta positionerna...... Hade kanske fått svårt om flea southwind haft spår innanför och därav tagit spets......
Tamla är också en ruggigt fin häst, i samma klass som DWP. Men nog fasiken snackar du extremt mycket skit när du säger att det inte är en av sveriges bästa sto. Skulle bra gärna vilja veta vad för lista du har.......
Aisle är inte i närheten av top 10, sprungit mot barnrumper hela året.
Eliten? Tamla, viola, flea, dwp och vad mer finns det? Nursery rhyme när den har spetsläge eller kan få smyglopp invändig....Ninotchka de dagar hon kan tävla och vanessa du ling kanske? den hästen har inte gjort ett bra lopp på evigheter och är kanske på väg utför nu liksom många andra. Debbie brodda är väl en av våra bättre kanske. Bobtail på väg utför nu......Dileva käll är väl också en av våra bättre kanske, lite upp till bevis nu kan man säga......
Nah flertalet hästar har sett sitt bäst före datum redan.
2011 är jag ganska säker på att DWP kommer att ta hem flertalet vinster i stoeliten, blir inte dte minsta förvånad om walmann matcher mot sweden cup.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:11:01 Edited(2): 2010-12-25 20:46:09  Detta loppet är stoeliten? DWP hade varit en klar spik från de flesta positionerna...... Hade kanske fått svårt om flea southwind haft spår innanför och därav tagit spets......
Tamla är också en ruggigt fin häst, i samma klass som DWP. Men nog fasiken snackar du extremt mycket skit när du säger att det inte är en av sveriges bästa sto. Skulle bra gärna vilja veta vad för lista du har.......
Aisle är inte i närheten av top 10, sprungit mot barnrumper hela året.
Eliten? Tamla, viola, flea, dwp och vad mer finns det? Nursery rhyme när den har spetsläge eller kan få smyglopp invändig.... Ninotchka de dagar hon kan tävla och vanessa du ling kanske? den hästen har inte gjort ett bra lopp på evigheter och är kanske på väg utför nu liksom många andra. Debbie brodda är väl en av våra bättre kanske. Bobtail på väg utför nu...... Dileva käll är väl också en av våra bättre kanske, lite upp till bevis nu kan man säga......
Nah flertalet hästar har sett sitt bäst före datum redan.
2011 är jag ganska säker på att DWP kommer att ta hem flertalet vinster i stoeliten, blir inte dte minsta förvånad om walmann matcher mot sweden cup.....
Answer to: "Detta loppet är stoeliten? DWP hade varit en klar spik från de f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vill bara kolla att vi snackar samma hästar här DWP = DONT WEAR PJS (CA) född 2006-03-24 CA-3DN090?
Den kan ju börja med att slå KLM prelong, som är 1 av de mest meriterade stona i sverige lr inte.
Viola, mathilde och ninotchka kan jag säga är de 3 klart bästa stona i sverige varken Flea lr DWP är ens i närheten där.
Kan räkna upp en drös hästar till som ingen av de 2 är bättre än.
Dileva käll
Bobtail
Debbie brodda
vanessa du ling
Nursery rhyme
Calamara donna
Sharapova
Bring me luck US
HOity Toity face
Target hoss
Frillan filiokus
Jodas Julia (om den fortfarande tävlar)
Hepburn broline
Cleo nalan
Sedan finsn de många jämnlika där vi kan slänga in dina 2 lik ibland
Paper moon
swept to victory
Miss sixty
My Samba
Victoria sisu
Caddie dream
FLEA SOUTHWIND
DWP
SÄkert glömt någon med dina 2 hamnar väll runt 15-20 där någonstans de ska vara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:21:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, FLEA SOUTHWIND
S 1, DAME ARROW
|
Heja Paper Moon. 09/700 näst senast...ja jag vet att jag är en temponörd...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:23:37  Heja Paper Moon. 09/700 näst senast...ja jag vet att jag är en temponörd...
Answer to: "Heja Paper Moon. 09/700 näst senast...ja jag vet att jag är en te"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dock va det smörresa men formen sitter där 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:25:56  dock va det smörresa men formen sitter där 
Answer to: "dock va det smörresa men formen sitter där:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, FLEA SOUTHWIND
S 1, DAME ARROW
|
Kan ju få en smörresa nu med ? Det som är bra med P.M är att hon går nästan lika fort till slut på 2140 som 1640. Kan ju inte göra mycket själv i loppet men med klaff så...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:34:41  Kan ju få en smörresa nu med ? Det som är bra med P.M är att hon går nästan lika fort till slut på 2140 som 1640. Kan ju inte göra mycket själv i loppet men med klaff så...
Answer to: "Kan ju få en smörresa nu med ? Det som är bra med P.M ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja , men 100% klaff som sist så kan hon vinna, men ska klaffa 100 med då
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:56:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Någon som märkt att Jongyl varit väldigt tyst ?
Han kanske sitter med en kall framför burken och kollar på skräck rullar ? 
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2010-12-25 20:56:42
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
V 9, PAPER MOON
|
Läst och kollat lopparkiv och blir fortfarande inte klok på detta loppet. Vet bl.a att Travtjänst tar med alla hästar på deras system men det har man inte pengar till. Funderar nästan på att chansspika Paper Moon som är en liten luring
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:59:47  Någon som märkt att Jongyl varit väldigt tyst ?
Han kanske sitter med en kall framför burken och kollar på skräck rullar ? 
Answer to: "Någon som märkt att Jongyl varit väldigt tyst ?
Han kanske"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, han skulle sluta skriva efter B_goods avstängning på honom, då han liksom mej inte uppskattade det speciellt mkt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:04:07  nej, han skulle sluta skriva efter B_goods avstängning på honom, då han liksom mej inte uppskattade det speciellt mkt.
Answer to: "nej, han skulle sluta skriva efter B_goods avstängning på honom,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Va, blev Jongyl avstängd ?
För vad ? att vi apa oss ?
Mja, börjar bli tråkigt det här.
När B good håller på så här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:06:37  Va, blev Jongyl avstängd ?
Answer to: "Va, blev Jongyl avstängd ?
Mja, b&o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, FLEA SOUTHWIND
S 1, DAME ARROW
|
Det är inte så lätt att vara moderator heller men det diskuterar vi ju i en annan tråd. Hoppas JoNGyL tänker om för jag tycker det är kul när han kommer med sina "stenklara".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:06:41  Va, blev Jongyl avstängd ?
Answer to: "Va, blev Jongyl avstängd ?
Mja, b&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Orka inte börja med denna diskussion här. ta den i tråden om forumet. Plz.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-25 21:12:35
 Det är inte så lätt att vara moderator heller men det diskuterar vi ju i en annan tråd. Hoppas JoNGyL tänker om för jag tycker det är kul när han kommer med sina "stenklara".
Answer to: "Det är inte så lätt att vara moderator heller men det disku"
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:22:40 Edited(1): 2010-12-25 21:29:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu funderar jag på att sluta skriva också, för 5.e gången...
trött på alla dessa skitmoderatorer som leker kungar på forumet.
vad gäller din lista travspanarn så trodde jag faktiskt högre om dig......... Mathilde tröjborg hör inte till den svenska stoeliten, den är dansk.......Annars är den tveklöst bäst, dock inte svensk.
Men din lista är rent ut sagt usel......Bara till att kolla de loppen flea southwind har gjort i år, går liksom inte att snacka bort dem prestationerna. Har redan lekt med flertalet av de hästar du hade på din lista.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:28:06  nu funderar jag på att sluta skriva också, för 5.e gången...
Answer to: "nu funderar jag på att sluta skriva också, för 5.e gå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lägg ner. B_Good leker inte kung. det är uppenbart att han försöker göra det som är bäst för forumet. Sen kan man ha olika åsikter om det, men han är inte ngn som njuter av "makten" som kommer med den uppgiften. Jag tror inte att det är en speciellt tacksam uppgift.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:31:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad jag har sett så har folk blivit avstängda för skitsaker, löjlig att ens funktionen finns att stänga av folk. Att radera inlägg är däremot OK, men för att stänga av folk ska det krävas starkare saker som mobbning eller rasistiska påhopp.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 22:01:31  vad jag har sett så har folk blivit avstängda för skitsaker, löjlig att ens funktionen finns att stänga av folk. Att radera inlägg är däremot OK, men för att stänga av folk ska det krävas starkare saker som mobbning eller rasistiska påhopp.....
Answer to: "vad jag har sett så har folk blivit avstängda för skitsaker"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med Folke.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-12-25 22:02:57  vad jag har sett så har folk blivit avstängda för skitsaker, löjlig att ens funktionen finns att stänga av folk. Att radera inlägg är däremot OK, men för att stänga av folk ska det krävas starkare saker som mobbning eller rasistiska påhopp.....
Answer to: "vad jag har sett så har folk blivit avstängda för skitsaker"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, BOBTAIL
|
Jag är Moderator men har aldrig stängt av någon och raderar knappt inlägg då det bara blir tjafs så fort jag ens gör ett försök att göra "rätt". Tycker dock att B-Good gör det bra och givetvis så är det svårt för honom att alltid vara konsekvent och rättvis på samma sätt som att vissa får 2 minuters utvisning (felaktigt ibland) så kanske det krävs en kortare avstängning ibland för att få lite ordning i forumet ibland? Sen kan det ju vara så att flera små saker läggs på hög och renderar i en kortare "utvisning"? Problemet är ju att just sådana inlägg som mitt i detta fallet förstår många trådar. Satt just och plöjde igenom avdelning 4 el 5 som har drygt 100 inlägg varav minst hälften är en totalt onödig diskussion mellan ett antal användare som inte har ett dugg att göra med trådens avsikt....
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 23:34:53  nu funderar jag på att sluta skriva också, för 5.e gången...
vad gäller din lista travspanarn så trodde jag faktiskt högre om dig......... Mathilde tröjborg hör inte till den svenska stoeliten, den är dansk.......Annars är den tveklöst bäst, dock inte svensk.
Men din lista är rent ut sagt usel......Bara till att kolla de loppen flea southwind har gjort i år, går liksom inte att snacka bort dem prestationerna. Har redan lekt med flertalet av de hästar du hade på din lista.....
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ja Mahtilde är dansk. Det är ju därför det blir så svårt. Hade man fått räkna med Mahtilde så hade det inte varit några problem för hon slaktar garanterat alla svenska ston på alla distanser.. Jag är likt Nybrink lite förälskad i Tamla Celeber.. Svårt att säga hur långt hon räcker redan nu, men kommer nog att dominera bland stona i sverige en tid framöver om hon får vara hel... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 23:48:29 Edited(2): 2010-12-25 23:50:05  nu funderar jag på att sluta skriva också, för 5.e gången...
|
Became a member:
Forum posts:
|
svenska å danska stoeliten, sluta driv med mig nu???
Vi snackar ju om ston som tävlar i sverige i högsta klassen, går du på droger?
Flea southwind har matchats smart och haft tur med spåren, kan du inte se igenom detta så är du alldeles för insnöad.
Att hästen är före någon av de andra någon gång beror ju snarare på att hon haft tur med spårlottningen. Vilket inte säger något om häst vs häst.
När de jag har räknat upp för dig har formen i zenit så slår inte flea en enda, och det vet du förmodligen själv med.
Flea är en nyttig springer inget mer, att försöka höja hästen till topp 3 i sverige är rent komiskt, och är troligen bara Joe Labero som skulle kunna lyckas med det om någon,
DWP är ju lika svensk som Mathilde, så snacka om att skjuta sig själv i foten Folke.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|