1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2010-12-14 10:29:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
spetsbuden är nightlife la mark och maxwell mayday.....
Undrar dock om dem vill köra i spets? särskilt sistnämda då den blev krossad från just spets senast....
Nino coger snabb ut, kanske får överta annars?
Svårt lopp! Elliot hall kan man ju inte lita på och den har garanterat inte råd med galopp för att kunna vinna detta loppet.....Även om det kan vara en blivande elithäst.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:40:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PYSEN EME
|
MOntogomery hill måste ha bra chans till revansch nu
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:42:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Står hårt inne, ny i klassen och hamnar? dödens igen? med open stretch är jag lite skeptisk till montgomery hill....
eller hur tror du det blir kört travspanarn?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:48:14  Står hårt inne, ny i klassen och hamnar? dödens igen? med open stretch är jag lite skeptisk till montgomery hill....
eller hur tror du det blir kört travspanarn?
Answer to: "Står hårt inne, ny i klassen och hamnar? dödens igen? med "
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PYSEN EME
|
hur det blir kört, , är osäkert nu..1an vet jag för lite om, 2an e jag osäker på hur han akn öpnna då det va ett tag sedna jag såg den öppna sist, skulle tro att Maxwell spetsar om jag fick gissa nu, vilket innebär garantisläpp till nino coger, vilken i sin tur släpper till eliott hall, men den i sin tur har väll redna gallat. Schwerin boko är rätt kvick ut men vet inte om OScar vill köra i spets lr släppa, märker man vill i intervjun under veckan riskene väll stor att schwerin får dödens om MOntogomrey lyckas krypa ner i 2a spår bakom, annars får montogomery dödens via 3de tag.
Sedan lär inte 1 skit hända under loppet. Isåfall Discovery håleryd som tar dödens med varavet kvar om tempot varit lågt, men det är beroende på om Luddes gallat lr ej
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 16:27:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINO COGER
|
många ska med här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 20:04:32  många ska med här.
Answer to: "många ska med här."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MATHIAS MÖLGÅRD
S 1, MATHIAS MÖLGÅRD
|
Varför då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 22:58:56  Varför då?
Answer to: "Varför då?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PYSEN EME
|
för att han har massor av spikar i början och kan gynna sig lyxstreck? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 23:05:23  för att han har massor av spikar i början och kan gynna sig lyxstreck? 
Answer to: "för att han har massor av spikar i början och kan gynna sig lyxs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MATHIAS MÖLGÅRD
S 1, MATHIAS MÖLGÅRD
|
Ja troligtvis är det så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 11:25:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINO COGER
|
Känns som det öppnaste loppet också. Sen har jag bestämt mig för att alltid försöka spika i något av dom 5 första loppen. Har visat sig att mina förstaval där brukar vinna och så skiter sig spikarna i dom 2 sista istället. händer alltför ofta hehe.
1,4,7,9,6,8,11 har jag just nu, men skulle gärna ta med ett par till
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:50:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAHT LAUNCHER
|
Vet inte om det är så jätteöppet ändå här ? Visserligen tror jag Elliot gallar men 19%...hmmm.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 09:16:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
elliot hall blir nog streckad till slut på 50-60%, mycket troligen......
Hoppas att kari inte skriker ut capello bob på fredag så att han går från 5% till 35% igen......
Annars är detta det svåraste loppet att räkna ut loppscenariot på.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 09:45:37  elliot hall blir nog streckad till slut på 50-60%, mycket troligen......
Hoppas att kari inte skriker ut capello bob på fredag så att han går från 5% till 35% igen......
Answer to: "elliot hall blir nog streckad till slut på 50-60%, mycket troligen..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MATHIAS MÖLGÅRD
S 1, MATHIAS MÖLGÅRD
|
Tycker du ska spika Capello Bob då du pratar mycket om den.
Troligtvis blåser Erik till spets o det är SOS 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 10:06:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer absolut inte att spika, men kommer väl ångra mig att jag inte gjorde när den vinner.
möter hårt motstånd och spår 8.a, nä tack
Även om erik kommer till spets så lär det kosta en del från spår 8.a och hästen som inte gjort ett skit får luckan från vinnarhålet/3.e inner.
Lägg därtill ett flera vill ha tempo här och kommer att köra offensivt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 15:40:08  elliot hall blir nog streckad till slut på 50-60%, mycket troligen......
Answer to: "elliot hall blir nog streckad till slut på 50-60%, mycket troligen..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAHT LAUNCHER
|
Ja du har nog rätt. 37% nu och stigande. Det är ju annars en överlägsen häst om han har en bra dag så man vill spara streck är det inte helt fel att spika och hålla tummarna. Enligt Ludde är det i varje fall hans bästa chans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 13:42:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINO COGER
|
Chansar nog bort elliott för att få med en till kantboll
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 15:16:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MAXWELL MAYDAY
|
9 Baht Launcher har ju tagit segrarna i enklare gäng, fick på sig 200.000 för mycket efter finalvinsten i klass I.
Får svårt från bricka 9 då det är ett par där framme som ska ha täten vilket gör att det luktar 4e eller som bäst 3e ut...? Overpace okej då blir det bra men känns mer som Elliot Hall får överta efter första halvvarvet efter en galen spetstrid.
Då släpper vem som helst och hoppas på openstretch.
Så kan ni hitta ryggledaren och 2a invändigt så har ni heltäckt. I mina ögon sitter Nino Coger i spets efter halvvarvet och släpper. Sen är frågan om det är 1,2,3 som får rygger på Nino???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 18:32:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Baht launcher har troligen kapacitet som räcker klart högre än brons, dem 200 000 han fick på sig berör troligen inte hästen särskilt mycket med tanke på hur bra den har varit.
Blir inte dte minsta förvånad om goopen plockar hem detta, riktigt fin häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 20:05:29  Baht launcher har troligen kapacitet som räcker klart högre än brons, dem 200 000 han fick på sig berör troligen inte hästen särskilt mycket med tanke på hur bra den har varit.
Blir inte dte minsta förvånad om goopen plockar hem detta, riktigt fin häst.
Answer to: "Baht launcher har troligen kapacitet som räcker klart högre ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MAXWELL MAYDAY
|
Återigen känns det skönt med bekräftelse från dig.
Jag tror inte alls på Baht Launcher från det här läget.
Visst spår 9 är inte uselt normalt sätt.. sitter ju i andra spår från start.. men det fär för många som tar sig fram så det luktar ju 4e ut.. jobbigt läge...
Elliot Hall står perfekt inne i loppet, står han på benen är den vinnaren till 100%... det ska som sagt vara en med rygglopp och open stretch som kan slå honom...
men vi får se på lördag, hatten av för dig om Baht Launcher vinner 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 20:29:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAHT LAUNCHER
|
Tror det handlar om 5 hästar.
7,9,5,4,3.
Chansspiken är givetvis Elliot som vinner med 40 meter (minst) felfri.Om man tror den ska hoppa så kan man ju chansa på en av de andra 4:a men då kan man nästan vara säker på att Elliot bara vinner.
Mest överstreckad:1 mathias Mölgård. Ja han hade sparat sist på 1640. Big Deal.Han har vunnit 1 gång på 14 starter ! i Danmark !
Kommer inte ha rygg på ledaren för där sitter en annan och flinar....tyvärr är ägaren till den hästen från Askim och det ligger väl nära Göteborg ? Usch 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 22:24:48 Edited(1): 2010-12-17 22:25:40  Tror det handlar om 5 hästar.
7,9,5,4,3.
Chansspiken är givetvis Elliot som vinner med 40 meter (minst) felfri.Om man tror den ska hoppa så kan man ju chansa på en av de andra 4:a men då kan man nästan vara säker på att Elliot bara vinner.
Mest överstreckad:1 mathias Mölgård. Ja han hade sparat sist på 1640. Big Deal.Han har vunnit 1 gång på 14 starter ! i Danmark !
Kommer inte ha rygg på ledaren för där sitter en annan och flinar....tyvärr är ägaren till den hästen från Askim och det ligger väl nära Göteborg ? Usch 
Answer to: "Tror det handlar om 5 hästar.
7,9,5,4,3.
Chansspiken är givet"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MATHIAS MÖLGÅRD
S 1, MATHIAS MÖLGÅRD
|
Detta lopp handlar bara om en häst - tydligen travat bra i senaste jobbet 
Ludde brukar hitta rätt balans på sina hästar..till sist
|
|