1
[ 2
]
3
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-11-04 00:50:10  Formula One har aldrig slagit Raja Mirchi från dödens.
Answer to: "Formula One har aldrig slagit Raja Mirchi från dödens."
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, ONE TOO MANY
S 5, LORD MIRABELLE
|
Nej det har du rätt i, hade läst ett felaktigt loppreferat.
Säg så här då: har Formula One slagit Raja tror jag att One Too Many kan göra det, oavsett position. Men observera tror, då hästen fortfarande är relativt oprövad + att Raja är i bättre skick nu. Tycker iaf att det är ett intressant tvåhästarslås till aktuell streck%.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-04 00:56:20
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Märkligt att några stycken verkar ta med Lord Mirabelle här. Blev ju uppäten av Kadetten senast när Robban satt och flinade åt Björn runt sista sväng senast.. Och nu är nog Kadetten mycket bättre än senast. Dessutom är Raja med.. Nej, Lord Mirabelle är chanslös här och behöver inte streckas.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-11-04 01:02:52  Nej det har du rätt i, hade läst ett felaktigt loppreferat.
Säg så här då: har Formula One slagit Raja tror jag att One Too Many kan göra det, oavsett position. Men observera tror, då hästen fortfarande är relativt oprövad + att Raja är i bättre skick nu. Tycker iaf att det är ett intressant tvåhästarslås till aktuell streck%.
Answer to: "Nej det har du rätt i, hade läst ett felaktigt loppreferat.
S&"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 4, ONE TOO MANY
|
Okej, jo Raja lär ju bli stor favorit, jag får se hur jag gör med honom.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 01:58:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag måste försöka fälla några storfavoriter och då lutar det åt att satas emot Raja Mirchi p.g.a. galopprisken. Någon som har koll på spetsstriden föressten, kommer Raja kunna skjuta till spets direkt? Synd att one too many verkar seg ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 08:39:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han tog inte en längd på kadett cd senast, så jag kan inte se varför han skulle göra det nu.
Inte troligt att det blir samma scenario som derbyt där bergh blev instängd pga båda 2 blev överflygade och stängde ytorna.
Jag är ganska säker på att Bergh sitter i spets genom första kurvan och svarar sedan ludde.
Blir inte direkt förvånad om Raja galopperar pga överforcering i kurvan.....
Visst släpper sjunesson väl? går nog inte att spekulera i att han svarar.......::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 09:58:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
Vinner om han har en bra dag men är alldeles för ojämn för att spika.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 10:32:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GLOBAL MANHATTAN
|
1an är snabb ut också, känns som det kan bli lite körning här, det gynnar ju Örjan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 14:48:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tydligen ska sjunesson köra i spets enligt hultman......Kan gå åt helvete detta
Troligt är dock att sjunesson pissar på sig och släpper
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 14:55:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GLOBAL MANHATTAN
|
Gick ju bra senast, tror han kör nu med, min första häst i loppet 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-04 15:28:52  Tydligen ska sjunesson köra i spets enligt hultman......Kan gå åt helvete detta
Troligt är dock att sjunesson pissar på sig och släpper
Answer to: "Tydligen ska sjunesson köra i spets enligt hultman......Kan gå &"
|
|
Om Jörgen ska köra i spets så blir det genast svårare.. Det enda man vet då är väl att Jörgens häst är chanslös eftersom Ludde eller Robban kommer att fixa så den inte tar sig i mål?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 16:31:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GLOBAL MANHATTAN
|
Den hugger ifrån sig bra i ledningen, och det verkar inte som att dom kommer släppa, för den är lite stänk skygg tydligen. Det var inga dåliga hästar han tog senast heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 17:09:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
RAja Mirchi vinner från ledningen med halva uploppet här. Det är bara att spara på strecken. Fast det händer ju att Ludde kör bort en och en annan stenklar seger med galopp, men det lutar åt en solklar spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 16:51:39  Om Jörgen ska köra i spets så blir det genast svårare.. Det enda man vet då är väl att Jörgens häst är chanslös eftersom Ludde eller Robban kommer att fixa så den inte tar sig i mål?
Answer to: "Om Jörgen ska köra i spets så blir det genast svårare"
|
Became a member:
Forum posts:
|
typ
Frågan är hur Bergh gör nu? om han kommer att fortsätta ladda för spets för att han tro sig få den/ludde inte ska få den, eller väljer att släppa ludde framför sig och hoppas sjunesson inte släpper.......
oavsett så tror jag knappast att Raja Mirchi tar 1 längd på kadett c.d i starten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 17:22:23  typ
Frågan är hur Bergh gör nu? om han kommer att fortsätta ladda för spets för att han tro sig få den/ludde inte ska få den, eller väljer att släppa ludde framför sig och hoppas sjunesson inte släpper.......
oavsett så tror jag knappast att Raja Mirchi tar 1 längd på kadett c.d i starten
Answer to: "typ :)
Frågan är hur Bergh gör nu? om han kommer att for"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
S 3, RAJA MIRCHI
|
Raja är ju inte speciellt startsnabb...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 18:01:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ONE TOO MANY
|
Får man 15-20% på One To Many ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 20:35:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAJA MIRCHI
|
Lite samma här dvs 80% är alldeles för högt på en häst som blandat och gett (i varje fall i viss mån). Han kan få en jobbig löpning utanpå Sjunnesson vilket kan gynna 2,4 eller kanske tom 5 som är väldigt bortglömd.
Får han ledningen och har en bra dag är han nästan omöjlig att slå men favoriter ska vältas 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 21:28:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FRICTION
|
Jag tar med Friction, Holy Smoke och Perfekt.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-05 22:02:06  Jag tar med Friction, Holy Smoke och Perfekt.
Answer to: "Jag tar med Friction, Holy Smoke och Perfekt."
|
|
Tufft Lås! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-11-05 22:05:51  Tufft Lås! 
Answer to: "Tufft Lås! :)"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 4, ONE TOO MANY
|
Dock är det nog ganska lätt att dyrka upp. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-05 23:13:07  Dock är det nog ganska lätt att dyrka upp. 
Answer to: "Dock är det nog ganska lätt att dyrka upp. :)"
|
|
Tror jag me.. 
|
|
Reply
|
|
1