1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2010-11-04 10:01:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ALVENA PAMPAS
|
Cowboykörning att vänta.Alvena Pampas får loppet ? Garderar med en hög.
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2010-11-04 15:57:21
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
V 9, JAPANESE FACE
|
räcker med 2,3 och 8 för den som vill gardera
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 16:33:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
Skulle nog ha med 4an också, ska du bara ha 3 skulle jag bytt ut 8an
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 18:09:56 Edited(1): 2010-11-04 18:10:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PRINCE TAGG
|
You bet hornline är jäkligt bra, inget snack om det. Men han vann sprintermästaren och jag har bara känslan av att någon annan häst står på tur den här gången. Never again och G.H Nemo är två som inte riktigt fått till det i storloppen hittlils och Sebastian k tar jag inte bort så bra som han varit.
Men det är bara min känsla så om du tror på You bet hornline så respekterar jag det till fullo 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-04 18:17:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
Jag är ju inne på att han tar spets här, sen har han ju visat att han håller hög klass, men jag kommer också gardera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 14:49:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sebastian kommer vinna enkelt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 17:42:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
Nemo håller ut Raja utan problem, YBH kommer ta spets enkelt, och han kommer inte släppa den. Raja hamnar andra utvändigt eller nått sånt, dödens tidigt. Upplagt för Nemo
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 17:54:31  Nemo håller ut Raja utan problem, YBH kommer ta spets enkelt, och han kommer inte släppa den. Raja hamnar andra utvändigt eller nått sånt, dödens tidigt. Upplagt för Nemo
Answer to: "Nemo håller ut Raja utan problem, YBH kommer ta spets enkelt, och han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Raja ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 18:50:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
Kan man verkligen spika Sebastian K ? nja.. Red Hot Dynamite "kullens kung" går barfota nu och kommer gasa rejält , tål dödens dessutom och helt bortglömd.. helt otroligt, även om formen sviktat lite grann så läste jag att han har toppformen nu, gillar pampas hästen också 3-7-10 ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 19:10:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns det NÅGOT som tyder på att Red hot dynamite ska ha den minsta chans att vara top 3 här?
inte varit märkvärdig alls och blev i princip utklassad av gh nemo och alven apampa senast.
Nä, upp till bevis innan man kan spekulera om att han kan komma tillbaka till något liknande han var tidigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 19:11:38  Finns det NÅGOT som tyder på att Red hot dynamite ska ha den minsta chans att vara top 3 här?
inte varit märkvärdig alls och blev i princip utklassad av gh nemo och alven apampa senast.
Nä, upp till bevis innan man kan spekulera om att han kan komma tillbaka till något liknande han var tidigare.
Answer to: "Finns det NÅGOT som tyder på att Red hot dynamite ska ha den mi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
tror det nästan har varit ganska medvetet att matcha honom såhär.. toppform nu sa sami och skoryck, kullens kung lär leverera..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-11-05 19:12:04 Edited(1): 2010-11-05 19:12:47
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, PRINCE TAGG
|
alven apampa? Var han med i sagan om ringen? 
(sorry kunde inte motstå 
|
|
Reply
|
|
muumi
|
Posted: 2010-11-05 19:41:22
|
Became a member: 2010-10-11
Forum posts: 11
|
red hot dynamite får gå fort om hanvinner sebastian är en kanon
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-11-05 20:01:47
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, NEVER AGAIN
S 8, NEVER AGAIN
|
Men hallå??? Never Again var favorit i Derbyt.. nu 6%-are och den enda som slog honom i Derbyt är inte med här. Blir tvungen att dubbla till den procenten. 3,8!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 20:57:23  tror det nästan har varit ganska medvetet att matcha honom såhär.. toppform nu sa sami och skoryck, kullens kung lär leverera..
Answer to: "tror det nästan har varit ganska medvetet att matcha honom såh&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ALVENA PAMPAS
|
Kan inte låta bli att undra lite hur man kan medvetet se till att en häst får tarmvred och vad syftet med den typen av matchning skulle vara ?
Vem tar ledningen och hur länge vara spetsstriden ?
Hade spåren varit omvända hade svaret varit givet men nu finns det en viss osäkerhet ändå men jag tror Bergh tar spets. Seb K har varit bäst bakifrån tidigare men "får luft nu" säger dom.
Skulle vilja ha 7-8 stycken här men får nog köra ett sparlopp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 21:13:45  Kan inte låta bli att undra lite hur man kan medvetet se till att en häst får tarmvred och vad syftet med den typen av matchning skulle vara ?
Vem tar ledningen och hur länge vara spetsstriden ?
Hade spåren varit omvända hade svaret varit givet men nu finns det en viss osäkerhet ändå men jag tror Bergh tar spets. Seb K har varit bäst bakifrån tidigare men "får luft nu" säger dom.
Skulle vilja ha 7-8 stycken här men får nog köra ett sparlopp?
Answer to: "Kan inte låta bli att undra lite hur man kan medvetet se till att en "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
behöver jag idiot förklara dig för det?
menar efteråt, han har ju bara joggat med inte körts något..
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-05 21:23:03  behöver jag idiot förklara dig för det?
Answer to: "behöver jag idiot förklara dig för det?
menar efterå"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Att han bara joggat med är ett stort skämt! Hur kan du skriva nåt sånt? Du kanske ska rulla lite upplopp i arkivet.. Senast misshandlade Jorma Red Hot över upploppet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-05 22:08:04  Att han bara joggat med är ett stort skämt! Hur kan du skriva nåt sånt? Du kanske ska rulla lite upplopp i arkivet.. Senast misshandlade Jorma Red Hot över upploppet...
Answer to: "Att han bara joggat med är ett stort skämt! Hur kan du skriva n&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, RED HOT DYNAMITE
|
Kretsen kring honom verkar vara sjukt nöjda.. tror det smäller till nu med barfota balans
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-05 23:14:56  Kretsen kring honom verkar vara sjukt nöjda.. tror det smäller till nu med barfota balans
Answer to: "Kretsen kring honom verkar vara sjukt nöjda.. tror det smäller ti"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kan det kanske göra. Men varför skrev du att han bara joggat med? Det är ju ren lögn.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-06 00:21:27  behöver jag idiot förklara dig för det?
Answer to: "behöver jag idiot förklara dig för det?
menar efterå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ALVENA PAMPAS
|
Förstår fortfarande inte hur du menar. Har han matchats genom till det här stenhårda loppet genom att jogga lite runt stallet och genom att vara nära döden innan det ?
Jag gillar också R.H.D men logiken var svår att följa bara.
Skit det samma faktiskt för han kan säkert vinna ändå .
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|