1
[ 2
]
3
4
|
jokern
|
Posted: 2010-10-06 14:48:46
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Känns som Putte Topline har en bra chans här. Distansen tror jag inte är några problem, hästen har styrka. Loppet kan bli låst tidigt med Putte i spets och Västerbo Offspring i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-07 11:30:31  Känns som Putte Topline har en bra chans här. Distansen tror jag inte är några problem, hästen har styrka. Loppet kan bli låst tidigt med Putte i spets och Västerbo Offspring i dödens.
Answer to: "Känns som Putte Topline har en bra chans här. Distansen tror jag "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Istället för att upprepa sånt som redan sagts om Putte så kan jag bara konstatera att om streck% håller i sig är King of Kings sjukt spelvärd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-07 17:26:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
|
Blir nog spik på putte iaf. Har svårt att hitta spikar den här gången. Enligt tränaren 'är han urstark och distansen är inga som helst problem, så jag litar väl på han då hehe.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-07 17:35:12  Blir nog spik på putte iaf. Har svårt att hitta spikar den här gången. Enligt tränaren 'är han urstark och distansen är inga som helst problem, så jag litar väl på han då hehe.
Answer to: "Blir nog spik på putte iaf. Har svårt att hitta spikar den h&au"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, REJÄL KARSK
|
Jag tror inte distansen är ngt problem då han verkar oöm och stammen borde ju hjälpa till lite också. Dom flesta av Robbans hästar brukar vara starka är min känsla också. Risken är väl stor att han får glida till ledningen och bestämma. Tycker dock att REJÄL KARSK kan vara ett roligt skrällbud. Bra läge, kusk och fin form. Brukar räcka långt de gånger favoriten kommer bort.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-07 20:05:18  Blir nog spik på putte iaf. Har svårt att hitta spikar den här gången. Enligt tränaren 'är han urstark och distansen är inga som helst problem, så jag litar väl på han då hehe.
Answer to: "Blir nog spik på putte iaf. Har svårt att hitta spikar den h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Tror vi är överens men se upp för Francheska. Hon borde ju sitta i 3:e invändigt o därmed vara chanslös så därför blir det troligen spik hos mig med.
Som jag ser loppet blir kört krävs det otur för att att Putte ska förlora.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 09:25:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, PUTTE TOPLINE
S 6, STOMS ALEX
|
Ville bara fortsätta o tjata om Francheska
8 Franchesca (Daniel Olsson) är allt bra med efter förra starten. Har inte gjort så mycket efter det, mer än vardagsjobb, men verkar bra. Daniel får ta sig ut så fort det bara går. Var mycket fin senast. Daniel var lyrisk då, säger Bengt-Erik Olsson.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-10-08 11:50:37
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 1, ROBIN RU
|
Putte är nog en bra spik iaf, klart det kan hända saker i travlopp, det vet man, men normalt vinner han alla dar i veckan här.
Skulle han mot förmodan göra bort sig så finns det ju flera bud här....kanske 4-6 st som blir streckvärda då, så man måste väl spika nånstans, och Putte är en sån.
Till de som garderar så skulle jag ta med Robin Ru iaf, även om han inte kan ta ledningen så är han både stark o speedig och får hur som helst en bra resa.
Rejäl Karsk bra kusk samt stall i form, dock knepigt läge och kan fela från 2a....också debut på distansen???
Västerbo Offspring tagit raka segrar men i ganska klent motstånd och övertygade inte senast trots vinsten, får nog jobbigt nu och blir nog överstreckad pga fin resultatrad.
Francheska var mkt fin vid segern senast dock på 1640a men har bra form och bra kusk, blir giftig om han lyckas komma till från 8e.
King Of Kings...kungarnas kung...hehe, ja vi får se om han kan leva upp till namnet....gjorde iaf en bra o rejäl comeback och bör ha gått framåt kraftigt med det, får en riktig kusk i sulkyn också, dock en kusk som är lite naggad i kanten av sitt självförtroende nu, nej han e proffs o vet att även kuskar har svackor...iaf typiskt läge för Erik att sätta en outsiders på V75...han är bra på detta.
Vad kan Åke sen och hans förra häst??...lägena kunde varit bättre, men lyckades inte Åke med Jaguaren hur fan ska Ove A lyckas bättre då.....fast hästen kan ju blomma ut av miljöombytet också....den visade fina spurter ibland förut.
Åkes då...Shepard bra i två raka men måste visa ännu mer för att vinna härifrån mot Putte...men ska nån lyckas med det så är det just Åke...passas alltid. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 12:01:15  Scrollar man upp så hittar man....ingenting.
Answer to: "Scrollar man upp så hittar man....ingenting."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Utmärkt..
Scrolla är den enda motion jag har nuförtiden...
KING OF KINGS VINNER..

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 13:21:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
|
Behöver hjälp med 3e spiken, än så länge har jag bestämt mig för Parkin och PPR, vem mer är en sund spik?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-08 13:32:07  Behöver hjälp med 3e spiken, än så länge har jag bestämt mig för Parkin och PPR, vem mer är en sund spik?
Answer to: "Behöver hjälp med 3e spiken, än så länge har jag "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, REJÄL KARSK
|
Sund och sund men Putte BORDE vara en sund spik men allt kan ju hända. Sällan man hittar 3 säkra men jag skulle utifrån vad jag tror om loppen välja mellan Putte i första och Blue rock i 6:e då det är dom som jag tror mest på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 14:20:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
|
Jo putte känns ju ganska bra, men jag tycker han är överstreckad, ny klass, första på distansen, första gången han har framspår i voltstart också. med tanke på det känns 78% för mycket. finns ju egentligen bara en i hela omgången som känns riktigt bra hehe. är lite sugen på att spika i kallblods loppet också, men det finns så många skräll chanser där. svårt. Men ska kolla lite närmre på blue rock
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 18:34:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
S 6, STOMS ALEX
|
STENKLAR
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 19:00:04  Jo putte känns ju ganska bra, men jag tycker han är överstreckad, ny klass, första på distansen, första gången han har framspår i voltstart också. med tanke på det känns 78% för mycket. finns ju egentligen bara en i hela omgången som känns riktigt bra hehe. är lite sugen på att spika i kallblods loppet också, men det finns så många skräll chanser där. svårt. Men ska kolla lite närmre på blue rock
Answer to: "Jo putte känns ju ganska bra, men jag tycker han är överstre"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, REJÄL KARSK
|
Nordan med tanke på att det finns många skräll chanser i Kallblodsloppet så är det faktiskt så enligt mig antingen vinner favoriten eller rank 1-3 eller någon storskräll som man ändå inte har med!
Nu till annat Avd 1 ser öppen ut tycker att 3 putte topline är bra men inte till dem procenten så gardering är på plats eller kanske reducerings lopp! ialla fall första hästarna att gardera med är 2 och 9 ,sen vet man inte med 10 shepard, som har oturens med sig!men denna har siktats mot detta löp. tror på örjan!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 21:13:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
|
Här kan det vara genialiskt att ta alla hästar.
Det visar sig imorgon.
Jag har inte råd.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-10-08 21:33:19
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, JAGUAR RUDA
|
Putte + King of Kings och jätteskrällen Jaguar Ruda. 1%! Kommer ni ihåg vem han höll på att speeda ner för några månader sedan??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 22:59:50  Putte + King of Kings och jätteskrällen Jaguar Ruda. 1%! Kommer ni ihåg vem han höll på att speeda ner för några månader sedan??
Answer to: "Putte + King of Kings och jätteskrällen Jaguar Ruda. 1%! Kommer n"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tvekar inte att jaguar ruda i grunden är bästa hästen .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-08 23:02:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KING OF KINGS
|
Kuskförstärkningen kan räcka långt!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-08 23:02:16  jag tvekar inte att jaguar ruda i grunden är bästa hästen .
Answer to: "jag tvekar inte att jaguar ruda i grunden är bästa hästen ."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, KING OF KINGS
S 7, VÄSTERBO OFFSPRING
|
Ja iallafall omgångens bästa 4%..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 11:11:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skulle inte förvåna mig om Berghs andra häst vinner detta lopp...han har väl satsat en summa själv på den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-09 11:27:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FRANCHESCA
|
Pass upp för super-speedige franchesca som har fått vila 3 veckor.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|