1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-09-30 13:18:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, M.T.CHEROKEE
|
Sätt upp en kusk på Yason Boko så vinner den
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 13:25:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, PINEPOWER ROSE
|
Ja hade det vart nån annan hade jag singlat direkt, men Lövgren är ju inte i nått flyt för tillfället direkt. Slår ofta på galopp på sina hästar också känns det som
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 14:24:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
S 1, MINOS VANG
|
Efter badkarskörning tror jag att jag spikar Hardy Ribb. Kanske är dumt men alla tar ju med den o ingen spikar. Litar inte på att Åke vill ha upp Minos i högre klass ännu heller utan dom kanske vill ha den hårdare innan dom börjar vinna igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 15:12:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, PINEPOWER ROSE
|
Tror du kan vara rätt ute han kommer få en fin smygresa, det är han som jag oroar mig lite för. har otroligt svårt för att bestämma mig i det här loppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 15:37:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
|
Har ett par slutrökare på näthinnan fortfarande därför tar jag ställning...
HARDY RIBB

|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-09-30 16:57:45
 Sätt upp en kusk på Yason Boko så vinner den
Answer to: "Sätt upp en kusk på Yason Boko så vinner den"
|
|
|
Posted: 2010-09-30 21:03:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PREMIER LEAGUE
|
Bästa hästen men galopperna på slutet oroar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 22:50:49  Tror du kan vara rätt ute han kommer få en fin smygresa, det är han som jag oroar mig lite för. har otroligt svårt för att bestämma mig i det här loppet
Answer to: "Tror du kan vara rätt ute han kommer få en fin smygresa, det &au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
S 1, MINOS VANG
|
Ja det är det scenariot jag spikar efter o jag tycker den är så pass ärlig så att den borde vara först över linjen om loppförloppet håller. Börjar man strecka här tar det fasiken aldrig slut heller.
Vinner Neo Smed går jag upp i atomer för den är jag riktigt rädd för.Han var vass som en morakniv bakom Pinepower näst senast.Troligen får han inte spara nu när Yason Boko drar på i hårt tempo hela vägen så därför vinner H.R.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 16:34:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MINOS VANG
S 1, MINOS VANG
|
1 Minos Vang- Gjorde det godkänt bakom PPR senast som trea. Nu är det 500 meter kortare och jag är av uppfattningen att det passar honom mycket bättre än 2640. Tar troligtvis ledningen och leder sedan länge. Tror han blir svårslagen.
2 Hardy Ribb- Har en sylvass avslutning med rätt lopp vilket han visade senast. Får garanterat ett bra lopp härifrån och vid gardering känns han given på kupongen.
3 Tara defi- Överraskade nog några med hur bra hon var senast. Kunde inte stå emot Hardy Ribb trots det och får nog svårt att vinna här. Är hyglig iväg och får nog en bra position.
4 Yason Boko- Höll på ett berömvärt sätt näst senast från dödens. Har varit nere i Frankrike efter det. Matchas tufft och mycket resande. Frågan är hur mycket det har slitit på honom och hur han har kunnat träna. Har inte visat någon startsnabbhet hittills och lär tappa lite från start. Trivs egentligen bäst över längre distans. Många frågeteckan men har bra kapacitet.
5 Neo Smed- Spurtade riktigt bra näst senast och hade loppet varit 100 meter längre hade han nog hunnit dit. Startat mest över lång distans i Sverige men går bra över medel också. Var dock inte alls bra senast trots bra resa men möjligt att det var för långt för honom då. Hade varit intressant med mer info från stallet om någon har tillgång till det? Svårbedömd i nuläget.
6 Ibiza Broline- Avslutade riktigt bra på Bergsåker näst senast. Var riktigt dålig senast. I stallet skyller man det på lång resa och täta starter. Hemma på Valla strortrivs Ibiza och har 6 segrar på 7 felfria starter (två galopper). Tränar bra och kommer enligt Lennartsson laddas första biten. Är hon i form ska hon räknas då förutsättningarna är mycket bättre den här gången.
7 M.T Cherokee- Fick Jorma tokryck med när han svarade ledningen i 07 öppning senast och hästen är ursäktad för att han stumnade på slutet. Har varit i bra form innan och om han bara har tagit loppet på rätt sätt bör formen sitta där. Tror dock han får svårt från detta läget.
8 Dresscode- Skrapat ihop tillräckligt med poäng för att vara med här. Ska inte ha någon chans att vinna.
9 Premier League- Gör bra lopp varje gång han får rätt resa. Rygg på Minos i starten är helt perfekt och med lucka i tid måste han räknas.
10 Persos Seaman- Ungefär samma som Dresscode. Tjänar oftast lite pengar men borde få svårt att vinna.
11 Pinepower Rose- Vann väldigt enkelt från ledningen senast även om Neo Smed närmade sig över upploppet. Bäst när han får vara med där framme direkt men går hygligt bakifrån också. Är dock i finfin form och med rätt resa måste han räknas med chans.
12 Lost Without You- Har inte visat någonting senaste tiden som ska räcka till seger här.
Min ranking: 1-6-2-9-11-4-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 16:45:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, PINEPOWER ROSE
|
Den här gången kör jag reducerat, var längesen nu, senast fick jag in 7an men torska på ett krav så jag har inte använt det på några månader nu. Hoppas det sitter nu.
PPR är min första kuse här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 20:02:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
|
heja håååårde hardy 
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2010-10-01 20:07:54
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
V 4, YASON BOKO
|
Hardy e en vek lapp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 20:31:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
S 1, MINOS VANG
|
Fredagsgroggen börjar slå till ? ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-02 11:58:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, PINEPOWER ROSE
|
Är inne på att Minos tar ledningen, ibiza hamnar i dödens, sen kommer yason och avlöser, det måste han för att ha en chans, och PPR hamnar 4 utv eller nått sånt, känns som det kan bli upplagt för ibiza? vem ska man ha som a-häst?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-02 12:39:08  Är inne på att Minos tar ledningen, ibiza hamnar i dödens, sen kommer yason och avlöser, det måste han för att ha en chans, och PPR hamnar 4 utv eller nått sånt, känns som det kan bli upplagt för ibiza? vem ska man ha som a-häst?
Answer to: "Är inne på att Minos tar ledningen, ibiza hamnar i dödens, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
5 eller 6
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-02 16:50:13
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Så fick Åke sin seger o ja slapp 6 rätt !!Skönt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-02 16:52:10  Så fick Åke sin seger o ja slapp 6 rätt !!Skönt !! 
Answer to: "Så fick Åke sin seger o ja slapp 6 rätt !!Skönt !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
S 1, MINOS VANG
|
Hardy gjorde ett bra lopp. Ingen skugga över honom men Minos sparades senast för det här loppet o hade lite tur. 5 rätt är knappast godkänt.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-02 17:04:16  Hardy gjorde ett bra lopp. Ingen skugga över honom men Minos sparades senast för det här loppet o hade lite tur. 5 rätt är knappast godkänt.
Answer to: "Hardy gjorde ett bra lopp. Ingen skugga över honom men Minos sparades "
|
|
För mig gäller sju inget sex för mig !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-02 17:08:09  För mig gäller sju inget sex för mig !!! 
Answer to: "För mig gäller sju inget sex för mig !!!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARDY RIBB
S 1, MINOS VANG
|
Ja alla har vi olika måttstock. Jag tycker 6 hade varit ok men helt godkänt är 7 en sån här lätt omgång.
Får väl glädjas åt att jag hade 5 även på "zonensystemet"
JP nästa gång då.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-02 17:58:00  Ja alla har vi olika måttstock. Jag tycker 6 hade varit ok men helt godkänt är 7 en sån här lätt omgång.
Får väl glädjas åt att jag hade 5 även på "zonensystemet"
JP nästa gång då.
Answer to: "Ja alla har vi olika måttstock. Jag tycker 6 hade varit ok men helt "
|
|
Vi tar nya tag !! Trevlig helg på dig o alla andra !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|