1
[ 2
]
3
|
Limpicus
|
Posted: 2010-08-07 10:21:48  ok, uppenbart att när gud delade ut hjärnor så glömde han (eller medvetet sket i) dig...
va gör du på denna sida om du hatar trav???
Answer to: "ok, uppenbart att när gud delade ut hjärnor så glömde "
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
haha "gud medvetet sket i" den frasen måste jag testa på mina mer eller mindre smarta arbetskollegor.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-07 13:02:57   Victory stables sålde denna häst för 1,85 millar i förrgår till ett nystartat stall. och nu säljs den igen för typ småpengar?!?!?!?
Ja precis, han sålde den för ett överpris till ett nystartat stall, och sedan las den direkt ut för småpengar och direkt bjöd han själv över igen... Om inte det här ska räcka för en avstängning så verkar det som att nästan allt tillåts på det här spelet.....
Därför ber jag er ödmjukast att rapportera alla affärer mellan Kent nånting och Victory. Om samma rapportering dyker upp ett flertal gånger hos Eriksson bör han överväga en avstängning, annars är det märkligt...
Answer to: "Victory stables sålde denna häst för 1,85 millar i f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stänger han inte av det här fallet , ja då är det väl känslan att snart alla fuskar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-07 16:10:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men hur roligt är trav på en skala 1-10 liksom!? Max 2... helt sjukt -.-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-07 18:56:32  Men hur roligt är trav på en skala 1-10 liksom!? Max 2... helt sjukt -.-
Answer to: "Men hur roligt är trav på en skala 1-10 liksom!? Max 2... helt s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-07 19:52:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Slösa bort sitt liv på trav!! Wooooohooooo...... -.-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-07 20:03:08  Slösa bort sitt liv på trav!! Wooooohooooo...... -.-
Answer to: "Slösa bort sitt liv på trav!! Wooooohooooo...... -.-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är ett jävla bra liv  
Bättre än att ha ett stall på en travsida och hata trav 
|
|
Reply
|
|
Racerbil
|
Posted: 2010-08-07 20:52:28
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 159
|
Varför förspiller du din tid på på ett Online-travspel, om du hatar trav? Gör något roligare, annars vet jag inte vad du gör här... 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-11 20:04:03
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
HAN HAR GJORT DET IGEN (Y)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-11 23:40:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
JAG HAR INTE GJORT NÅGOT fel, fan att folk orkar hänga upp sig, kakan du ska inte snacka om NÅGOT jag har kvar MASSVISS med mail fårn första tiden från dig när du lura mig på MILJON belopp! så tyst.... Och ni hänger upp er för att ni själva inte får bra hästar sålda? Herregud asså, anmäl ni, men kan inte åka dit för har inte gjort något!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-11 23:42:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
TACK Andy du verkar iaf vara en person som förstår dig på nåt! Fan resten av folket verkar riktigt logiska, om det kom en person och fråga om han fick köpa en sisådär bil av er säger en Renault Megan medel kass bil för typ 1 miljon! skulle ni säga NEJ då eller? och sedan om han skulle sälja den igen tror ni själva han får 1 miljon då igen eller? tänk innan ni skriver små pöjks.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-12 00:44:13  TACK Andy du verkar iaf vara en person som förstår dig på nåt! Fan resten av folket verkar riktigt logiska, om det kom en person och fråga om han fick köpa en sisådär bil av er säger en Renault Megan medel kass bil för typ 1 miljon! skulle ni säga NEJ då eller? och sedan om han skulle sälja den igen tror ni själva han får 1 miljon då igen eller? tänk innan ni skriver små pöjks.
Answer to: "TACK Andy du verkar iaf vara en person som förstår dig på "
|
|
Frågan är vem det är egentligen som ska tänka efter innan han trycker ''skicka''. Att sälja någonting till ett pris som inte alls överensstämmer med det ungefärliga värdet för denna är visst ej tillåtet, varken på detta spelet och än mindre i det verkliga livet, och kan till och med anses vara straffbart! Kan inte komma på exakta paragrafen så här med en gång, men efter en koll i min affärsjuridikbok återkommer jag mer än gärna om du efterfrågar en mer fördjupad förklaring. Så ja, än en gång är du helt fel ute!
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2010-08-12 02:00:53
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Visst att det var onödigt att dra info hit istället för direkt till Eriksson. Men Victory Stables, vi har all rätt att vara misstänksamma, då samma person köpt ett gäng hästar av dig för GROVA överpriser. Dessutom har 2 av dessa liknande namn, Kent2010 och Kent_2010. En annan användare har även köpt 5 hästar av dig, som också är till överpris. När jag snällt frågar varför det är så säger du "Han mailade om att han ville köpa någon polisen" Ville han då köpa alla dessa för de överpriser du fick? Den stöddiga attityden att kalla mig polis för att jag hatar folk som påstår att de får göra förbjudna saker som inte andra får hatar jag.
I konversationen vi hade då du gjorde reklam för din avelshingst kan jag inte påstå att du var trevlig. Jag sa att det inte var tillåtet, och fick direkt ett mothugg där du skrev: "man ser iaf vilka som är MOGNA på denna sida" och "gå och grina för att du är så j*vla kass." När jag sedan skriver att jag inte gillar dessa påhopp så kallar du mig miss polis och förtsätter i samma stil. När jag sedan hotar med att maila detta till Eriksson så påstår du att det inte är du som skrivit, utan din efterblivna kompis.
Visst, andra kan skriva från dig ifall du är inloggad osv, men mailan du påstår att jag fick från honom är i stil med de här ovan. (Blandat med stora och små bokstäver, glömt skiljetecken. Stor bokstav i början av mening osv.)
Nu har jag fått skriva av mig lite. Som sagt, har vi fel så ber jag om ursäkt, men det ser misstänksamt ut, och de har vi rätt att tycka. Tycker du inte?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-12 12:30:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte en fin 3åring med mkt sp av honom för nån dag sedan. Nu har hon blivit uttagen till ett B-Lopp som gnällspiken har anmält henne till med den sämsta kusken som finns.
Det är så jävla tråkigt! Så man vill börja gråta. Jävla idiot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-12 16:02:47  Frågan är vem det är egentligen som ska tänka efter innan han trycker ''skicka''. Att sälja någonting till ett pris som inte alls överensstämmer med det ungefärliga värdet för denna är visst ej tillåtet, varken på detta spelet och än mindre i det verkliga livet, och kan till och med anses vara straffbart! Kan inte komma på exakta paragrafen så här med en gång, men efter en koll i min affärsjuridikbok återkommer jag mer än gärna om du efterfrågar en mer fördjupad förklaring. Så ja, än en gång är du helt fel ute!
Answer to: "Frågan är vem det är egentligen som ska tänka efter in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte en fin 3åring med mkt sp av honom för nån dag sedan. Nu har hon blivit uttagen till ett B-Lopp som gnällspiken har anmält henne till med den sämsta kusken som finns.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-12 16:10:06 Edited(2): 2010-08-12 16:11:52  PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte en fin 3åring med mkt sp av honom för nån dag sedan. Nu har hon blivit uttagen till ett B-Lopp som gnällspiken har anmält henne till med den sämsta kusken som finns.
Answer to: "PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns inga ord för för den där typen av handlingar!
Har själv blivit utsatt för samma sak, vet hur det känns!
det sista du kallade denne människa är nog det minsta han/hon/det är..
ett + är iaf att nu vet alla om det!
Ps: man ska nog tänka en 2 gång om man köper en häst från det stallet!
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-12 16:41:49 Edited(1): 2010-08-12 16:42:52  PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte en fin 3åring med mkt sp av honom för nån dag sedan. Nu har hon blivit uttagen till ett B-Lopp som gnällspiken har anmält henne till med den sämsta kusken som finns.
Answer to: "PuchMaxarn gnäller om oärligt spel hela tiden. Och jag köpte"
|
|
Lilla gubben, jag ägde hästen i tre dagar och hann inte ens se om den var anmäld till något. Jag sålde för att jag ångrade mitt köp. Tycker det är lika omoget och sorgligt som du, så va inte så jävla tidig med att döma, beskyll tidigare ägaren!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-12 16:57:40  Visst att det var onödigt att dra info hit istället för direkt till Eriksson. Men Victory Stables, vi har all rätt att vara misstänksamma, då samma person köpt ett gäng hästar av dig för GROVA överpriser. Dessutom har 2 av dessa liknande namn, Kent2010 och Kent_2010. En annan användare har även köpt 5 hästar av dig, som också är till överpris. När jag snällt frågar varför det är så säger du "Han mailade om att han ville köpa någon polisen" Ville han då köpa alla dessa för de överpriser du fick? Den stöddiga attityden att kalla mig polis för att jag hatar folk som påstår att de får göra förbjudna saker som inte andra får hatar jag.
I konversationen vi hade då du gjorde reklam för din avelshingst kan jag inte påstå att du var trevlig. Jag sa att det inte var tillåtet, och fick direkt ett mothugg där du skrev: "man ser iaf vilka som är MOGNA på denna sida" och "gå och grina för att du är så j*vla kass." När jag sedan skriver att jag inte gillar dessa påhopp så kallar du mig miss polis och förtsätter i samma stil. När jag sedan hotar med att maila detta till Eriksson så påstår du att det inte är du som skrivit, utan din efterblivna kompis.
Visst, andra kan skriva från dig ifall du är inloggad osv, men mailan du påstår att jag fick från honom är i stil med de här ovan. (Blandat med stora och små bokstäver, glömt skiljetecken. Stor bokstav i början av mening osv.)
Nu har jag fått skriva av mig lite. Som sagt, har vi fel så ber jag om ursäkt, men det ser misstänksamt ut, och de har vi rätt att tycka. Tycker du inte?
Answer to: "Visst att det var onödigt att dra info hit istället för dire"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han var på mig likadant bara för jag inte ville köpa hans hästar,då började han tjafsa och hålla på med mig med...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-08-13 00:32:20
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ni har aldrig tänkt på att det lika gärna skulle kunna vara Puch som har gjort kontona Kent_2010 och Kent2010?  Sen väntat in rätt läge och lägga bud på Victory_Stables hästar? Kom på den tanken nu  Det SKULLE ju kunna vara så  Skulle kunna vara jag också? Eller.... hmmm, kanske är det Kakan? Soberano?
Eller så är det som ni tror 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-13 00:33:38 Edited(2): 2010-08-13 00:38:13  Ni har aldrig tänkt på att det lika gärna skulle kunna vara Puch som har gjort kontona Kent_2010 och Kent2010?  Sen väntat in rätt läge och lägga bud på Victory_Stables hästar? Kom på den tanken nu  Det SKULLE ju kunna vara så  Skulle kunna vara jag också? Eller.... hmmm, kanske är det Kakan? Soberano?
Eller så är det som ni tror 
Answer to: "Ni har aldrig tänkt på att det lika gärna skulle kunna vara"
|
|
Hoppas verkligen inte du har sånna tankar om mig snutte ^^ Hade verkligen inte kunnat hålla masken, upprepa sådana grammatiska felstavningar, gång på gång, tro mig. Tycker det är klarare än glasklart, då hans miserabla försök till att bortförklara sig själv bara gör en ännu mer säker!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-08-13 00:53:48  Hoppas verkligen inte du har sånna tankar om mig snutte ^^
Answer to: "Hoppas verkligen inte du har sånna tankar om mig snutte ^^"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Nu var min tanke inte att du är Victory_Stables utan att du har gjort konton och lagt överbud i mängder på hans hästar bara för att sätta dit honom  hehe!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|