1
[ 2
]
3
4
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-07-29 21:52:32  Högst tveksam om Per vill offra hans speed för att ta ledningen - det är ju vid mållinjen det avgörs.
Och eftersom Per säger att hästen är bäst med ryggar så tror jag han vill köra så i gulddebuten.
Skulle nog jag oxå gjort (Men jag är ju ingen proffs kusk!)
Answer to: "Högst tveksam om Per vill offra hans speed för att ta ledningen -"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, RAKAS
|
Vi får väl se.  Först ska han ju ta sig förbi Intoxicated och det är väl inte helt säkert att han gör det. Om han tar sig förbi utan ansträngning blir jag förvånad om han släpper, får han däremot offra en del släpper han nog.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 22:42:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
7 Hästar i Guld och det är skräll sommar då är det väl inte fel att Helgardera detta när det inte är någon elit häst med men någon gång vinner väl favoriten? Men har Feeling för att DJ Seabrook kan har med striden att göra alla som har en stark spurt har med striden att göra?
Eller Tar intoxicated Spets och trollar bort ett varv och vinner lugnt för vem ska trycka på? Men jag tycker inte han har varit i fullform på slutet okej har han mött bra hästar och om han trollar bort nårga hundra meter så har han väl 2 ben i mål
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 23:34:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAKAS
|
Så bra som arras var senast får de andra det svårt här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-29 23:36:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAKAS
|
förlåt mig,menade förstås rakas! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 10:17:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAKAS
|
Det är inte världens tuffaste guldgäng vilket jag också kände på mig då jag anmälde. Däremot tror jag inte vi kan ta ledningen nu. Hästen är bra på att hålla ut andra, men inte så katapultsnabb att han kan ta en längd utifrån på snabba konkurrenter. Jag tror att vi får köra bakifrån den här gången och då krävs alltid lite klaff på vägen. Han tävlar barfota runt om igen och kan vinna om det stämmer med positionerna.
Saxxat från aftonbladet, Per kommenterar sina chanser
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-30 10:46:13
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vi har sett det många gånger o vi kommer att se det fler... ingen vill offra sin häst i dödens i snabbloppet !! Sist var det i alla fall Tobbe som körde lite på Örjan o Colombian var ett sådant blötdjur att han inte pallade !! Björn körde ju lite på självaste Torvald men de vet ju alla vid det här laget vem han körde imot då !! Åke tar rygg här så då kör väl Björn en "glidare" eller ? 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-07-30 10:48:00
|
|
|
Posted: 2010-07-30 11:24:08  Vi har sett det många gånger o vi kommer att se det fler... ingen vill offra sin häst i dödens i snabbloppet !! Sist var det i alla fall Tobbe som körde lite på Örjan o Colombian var ett sådant blötdjur att han inte pallade !! Björn körde ju lite på självaste Torvald men de vet ju alla vid det här laget vem han körde imot då !! Åke tar rygg här så då kör väl Björn en "glidare" eller ? 
Answer to: "Vi har sett det många gånger o vi kommer att se det fler... ing"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, INTOXICATED
|
Vidöppet. Örjans kanske tar ledningen men det är inte helt säkert med skor. Om Lennartsson ser att han kan köra till så kan han ändra sig och köra i ledningen. Gardera på...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-30 11:43:50
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vi spelare koncentrerar ju oss mycket på vem som vinner o att kuskarna hela tiden kör för vinst men det finns ju dom kuskar som kör för ett andra eller tredje pris med !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 13:39:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAKAS
|
Fan jag vill gärna spika i detta loppet, Men vem ska man ta, troligtvis tar ju intoxicated ledningen, och kan spåra runt om, men rakas har ju sån jäkla toppform att man knappt vågar ta bort den. Hade det vart ett kortlopp hade jag spikat 1an, men nu vettefasen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 13:55:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, INTOXICATED
|
Per sa ju att han kommer köra bakifrån och hoppas på klaff, jag spikar Intoxicated
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 13:57:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, INTOXICATED
|
"  et är inte världens tuffaste guldgäng vilket jag också kände på mig då jag anmälde. Däremot tror jag inte vi kan ta ledningen nu. Hästen är bra på att hålla ut andra, men inte så katapultsnabb att han kan ta en längd utifrån på snabba konkurrenter. Jag tror att vi får köra bakifrån den här gången och då krävs alltid lite klaff på vägen. Han tävlar barfota runt om igen och kan vinna om det stämmer med positionerna. "
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 13:58:00  "  et är inte världens tuffaste guldgäng vilket jag också kände på mig då jag anmälde. Däremot tror jag inte vi kan ta ledningen nu. Hästen är bra på att hålla ut andra, men inte så katapultsnabb att han kan ta en längd utifrån på snabba konkurrenter. Jag tror att vi får köra bakifrån den här gången och då krävs alltid lite klaff på vägen. Han tävlar barfota runt om igen och kan vinna om det stämmer med positionerna. "
Answer to: ""Det är inte världens tuffaste guldgäng vilket jag ocks"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, INTOXICATED
|
Per och Rakas alltså
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 14:05:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RAKAS
|
Men det finns nog andra som testar att köra, Jodas bland annat. Tror det gynnar Rakas, kommer nog spika han iaf. Tror intoxicated kommer stiga i procenten också eftersom alla tidningar spikar han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 14:08:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
7 streck här =1 rätt iaf.. 
ser ut att bli ett par favoritsegrar så då man man slösa ett par streck här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 14:15:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, INTOXICATED
|
dom ska inte ladda me rakas blir lite prepare till jublieumspokalen 1 Leder nog runt om
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-07-30 14:40:16
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 7, GLOBAL INVESTMENT
|
Inser ni inte att Globalen krossar skithästen Intoxicated från dödens?! Att han inte är favorit är väldigt konstig enligt mig. Men det gör ju inget.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-07-30 19:43:03
|
|
|
Posted: 2010-07-30 19:44:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rakas, morgondagens bästa spik! Även om han inte laddar för ledning så går han lika bra bakifrån (Eskilstuna 3/7) Intoxicated var bra från dödens senast, Jodas Julia satt fast med krafter bakom vinnaren Timetosaygoodbye, Bob Hope galopperade direkt från start senast och såg inte alls så bra ut som han har gjort tidigare!
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2010-07-30 20:23:23
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Inga höjdare här så jag helgarderar och hoppas på de allt vanligare skrällarna i guld numera även om Rakas var pigg värre senast.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|