1
[ 2
]
3
4
|
hogan
|
Posted: 2010-07-21 23:35:35
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Noras Bean har framtiden framför sig, och Triton har väl snart sett sina bästa år, men än tror jag gammal är äldst i det här fallet, tror Triton leker hem detta. 
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2010-07-22 10:37:40
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 9, TRITON SUND
|
Distans och Axevallas långa upplopp talar för Triton. Spik!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-22 10:37:56  Utgår från siffer statistik i det här fallet, eftersom turnaround inte gjort ett bra lopp på länge. Enligt den så har han 8 starter på distansen, 50% vinst och 75% plats, och ludde säger att den inte är nått problem. Men ju mer jag läser desto mer lutar det åt att spika triton.
Man ska inte lyssna på mina tips, även om jag tycker att jag är jävligt bra på att tippa hehe  , Men jag har bara tippat och vart intresserad överhuvudtaget av trav sen i vintras, så allt som hänt innan dess har jag dålig koll på. Så när jag säger nånting om vad jag tror så är jag ute efter feedback på det. Men jag har trots allt bara haft sämre än 4 rätt 2 ggr sen typ december tycker jag är helt okej för en rookie, och fallit precis på snöret ett par gånger.
Answer to: "Utgår från siffer statistik i det här fallet, eftersom tur"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag är ingen riktigt bra tippare men om du är nybörjare så kan jag komma med lite tips.  Att gå jätte mycket på statestik tror jag personligen inte är någon bra väg när man ska tippa. Det bästa tips jag kan ge är att nöta lopparkivet på atg. Försöka hitta hästar som kanske suttit fast med mycket krafter kvar, eller gjort kanonlopp i dödens men inte fått så bra placeringar eller liknande. Efter det kan man lägga in andra saker som statestik,intervjuer med tränare och kuskar och sånna saker. Hoppas det kan bli en hjälp på vägen mot miljonerna.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-22 12:03:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TRITON SUND
|
Jag kollar statistiken sen kollar jag dagsformen, sen läser jag intervjuerna och kollar vem som tar ledning och så mycket av förloppet som man kan få ut. Har dock inte lopparkivet, får bli nästa investering.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-22 12:40:04  Jag kollar statistiken sen kollar jag dagsformen, sen läser jag intervjuerna och kollar vem som tar ledning och så mycket av förloppet som man kan få ut. Har dock inte lopparkivet, får bli nästa investering.
Answer to: "Jag kollar statistiken sen kollar jag dagsformen, sen läser jag interv"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Lopparkivet är enligt mej det viktigaste. Så köp det!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-22 12:50:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TRITON SUND
|
Ja Jag ska göra det, köpte jokersystemet istället, som jag inte ens använder längre, har fått 2, 7or men spruckit på kraven så jag lessnade. hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-22 18:09:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
triton+infatti= låst.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-22 20:16:18 Edited(1): 2010-07-22 20:17:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Triton galopperar för mycket för att spikas..något stör hästen.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-23 01:11:07 Edited(1): 2010-07-23 01:13:08  Triton galopperar för mycket för att spikas..något stör hästen.
Answer to: "Triton galopperar för mycket för att spikas..något stö"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, TRITON SUND
|
Håller med o är lite nervös över det. Blir säkert en spik tillslut ändå men jag är tveksam.
Infatti o Turnaround gardering? Go on Pale?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 14:52:54  Håller med o är lite nervös över det. Blir säkert en spik tillslut ändå men jag är tveksam.
Answer to: "Håller med o är lite nervös över det. Blir säkert"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Infatti har Stig H ALLTID haft högt o jag har undrat varför - men senast fick vi se att detta ÄR en bra häst.
Man ska inte förakta kusen även i detta lopp.
Räknar kallt med barfota balalans igen.
Vi som kan vet vem som spetsar vi vet vem som går upp i dödens o vi vet VEM som gynnas av detta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 16:35:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Triton spikar jag inte. Noras Bean från spets är ingen lätt nöt att knäcka och som Infatti var senast känns det som ett måstestreck
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 16:44:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TRITON SUND
|
Allt talar väl egentligen för Triton, Bakspår är ju en fördel eftersom galopprisken minskar, samt att det är lång distans. Distansplus, och ett ganska klent motstånd faktiskt. Ändå är jag osäker
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-23 17:23:31  Infatti har Stig H ALLTID haft högt o jag har undrat varför - men senast fick vi se att detta ÄR en bra häst.
Man ska inte förakta kusen även i detta lopp.
Räknar kallt med barfota balalans igen.
Vi som kan vet vem som spetsar vi vet vem som går upp i dödens o vi vet VEM som gynnas av detta.
Answer to: "Infatti har Stig H ALLTID haft högt o jag har undrat varför - men"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Bra Jongis ! då vet ja att du inte vet vem som vinner men de vet ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 17:48:08  Bra Jongis ! då vet ja att du inte vet vem som vinner men de vet ja !! 
Answer to: "Bra Jongis ! då vet ja att du inte vet vem som vinner men de vet ja !"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Jag VET 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-23 19:41:39  Jag VET 
Answer to: "Jag VET;)"
|
|
Bra !! Lycka till i morgon o låt inte värmen ta "kål" på dig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 20:38:17  Bra !! Lycka till i morgon o låt inte värmen ta "kål" på dig !! 
Answer to: "Bra !! Lycka till i morgon o låt inte värmen ta "kål&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Nej den tar inte kål på mig men kanske solen gör det.,..fan vad man bränner sig!!
Imorgon blir det ingen sol utan TRAV.
Vi hörs. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 07:07:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TRITON SUND
S 3, NORAS BEAN
|
Jag tror att detta är sista året vi får se Triton Sund springa efter dom lite större pengarna. Sen är jag inne på samma spår som Nordan, bakspår gynnar nog triton. Blir en lugn start för triton sen börjar Åke att trycka på gasen och nöter ner allt mostånd. Sen det långa upploppet... ja sista 100 joggar han iväg från motståndet.
Solklar seger till Triton! Fast skulle inte förvåna mig att jag har har fel, och han galloperar. Spik iaf
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 09:06:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror noras bean har en bra chans! enormt streckvärd,,, spets o slut?
tveksam på om triton fortfarande är häst nog? Noras bean är en blivande elithäst....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 09:28:18  Tror noras bean har en bra chans! enormt streckvärd,,, spets o slut?
tveksam på om triton fortfarande är häst nog? Noras bean är en blivande elithäst....
Answer to: "Tror noras bean har en bra chans! enormt streckvärd,,, spets o slut?
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, INFATTI NOVEMBER
|
Tror Triton vunnit elitloppet i år utan galoppen... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-24 11:27:44
|
|
Det jag såg idag på TV4 inslag från Axvall så var det godis för mina ögon när det gäller Triton !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|