1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-07-23 16:40:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror Pinepowe vinner bara den klarar starten. Chansspikar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 16:43:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, NISSE BEAN
|
Bara distansen som får mig att gardera, jäkligt osäker på att piepower klarar det. Tror Nisse kan bränna många i spurten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-23 20:40:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EWE PALEMA
|
Risken att Pinepower får fuska bort ett varv ser jag som långsökt när Åke är med..Niller kommer snart upp i dödens be so sure 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-07-24 02:10:38
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, PINEPOWER ROSE
|
Jag vet inte om jag pluggat mig blind men det börjar se ut som dålig utdelning.. 3-4favoriter känns stabila..
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-07-24 02:12:45  Jag vet inte om jag pluggat mig blind men det börjar se ut som dålig utdelning.. 3-4favoriter känns stabila..
Answer to: "Jag vet inte om jag pluggat mig blind men det börjar se ut som då"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 10, NISSE BEAN
|
Och jag tycker mig se svagheter hos alla favoriter.. Hittar ingen spik som jag tycker är "klar".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 08:56:43  Och jag tycker mig se svagheter hos alla favoriter.. Hittar ingen spik som jag tycker är "klar".
Answer to: "Och jag tycker mig se svagheter hos alla favoriter.. Hittar ingen spik som "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med Gidde. Ingen av mina två spikar är ens favoriter...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 09:04:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känslan är att man får ta ställning för pinepower, en av få vettiga spikar denna omgång.
ewe palema tycker jag är en skithäst som snackats upp för ingenting.....
svanstedts var usel senast och har tveksamt spår.
nisse bean bakspår....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 11:44:45  Känslan är att man får ta ställning för pinepower, en av få vettiga spikar denna omgång.
ewe palema tycker jag är en skithäst som snackats upp för ingenting.....
svanstedts var usel senast och har tveksamt spår.
nisse bean bakspår....
Answer to: "Känslan är att man får ta ställning för pinepower"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MIDSUMMER KING
|
Skulle du vilja sitta kvar med 6 rätt inför sista och sen spik på Pinepower?  en häst du vet inte alls har något med ledningen att göra till en början, alt galopprisk från snäva spåret och sen en resa i dödens loppet ut i en relativt tuff bronsdivison?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 11:51:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EWE PALEMA
|
Pinepower går garanterat felfritt o kommer få överta ledningen det är jag rätt säker på.
Ewe startade som ni vet även sist från spår 1 o då var man inte intresserad att köra i ledningen.
Tror man jätte gärna släpper till den bästa ryggen igen o då blir den giftig på sin speed över axvallas långa upplopp.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-24 11:58:34  Skulle du vilja sitta kvar med 6 rätt inför sista och sen spik på Pinepower?  en häst du vet inte alls har något med ledningen att göra till en början, alt galopprisk från snäva spåret och sen en resa i dödens loppet ut i en relativt tuff bronsdivison?
Answer to: "Skulle du vilja sitta kvar med 6 rätt inför sista och sen spik p&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Hellre det än att sitta med spik på French Friend som du är sugen på att spika... Jag personligen sitter hellre med på Pinepower som va ruskigt bra i sin senaste start än spik på French Friend som aldrig visat någonting men det är ju jag det... Ibland(eller snarare oftast) förstår jag inte hur du resonerar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 12:02:08  Hellre det än att sitta med spik på French Friend som du är sugen på att spika... Jag personligen sitter hellre med på Pinepower som va ruskigt bra i sin senaste start än spik på French Friend som aldrig visat någonting men det är ju jag det... Ibland(eller snarare oftast) förstår jag inte hur du resonerar...
Answer to: "Hellre det än att sitta med spik på French Friend som du är"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, MIDSUMMER KING
|
man måste vara lite galen och ta åt sig info om man ska vinna mycket men visst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 12:03:11  man måste vara lite galen och ta åt sig info om man ska vinna mycket men visst 
Answer to: "man måste vara lite galen och ta åt sig info om man ska vinna m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
För du har sådan erfarenhet av storvinster...?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 12:34:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EWE PALEMA
|
Det långa upploppet blir avgörande idag - speciellt i detta loppet. 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-07-24 12:39:16
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 4, PINEPOWER ROSE
|
Hugget som stucket mellan de tre mest streckade...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 12:45:40  Skulle du vilja sitta kvar med 6 rätt inför sista och sen spik på Pinepower?  en häst du vet inte alls har något med ledningen att göra till en början, alt galopprisk från snäva spåret och sen en resa i dödens loppet ut i en relativt tuff bronsdivison?
Answer to: "Skulle du vilja sitta kvar med 6 rätt inför sista och sen spik p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan ju resonera som så att chansen till att jag har 6 rätt inför sista är mycket mindre om jag inte spikar just där och måste välja någon annan......
Finns flera öppna lopp och därav garderar jag en del mycket och chansar och går kort i några.
Får Pinepower rose ledningen så blir jag mycket överraskad om den förlorar, men om ewe palema ska vinna så är det just från vinnarhålet.......
Att sedan torbjörn varit så oförskämt uppåt gör ju inte det hela sämre tycker jag, han brukar inte ta till stora ord.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 12:56:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Det långa upploppet blir avgörande idag - speciellt i detta loppet
Håller med rakt av ..men problemet är att ska jag gå på det i detta loppet så ser jag en hel bunt hästar som kan gå riktigt starkt sista biten...
S jag nöjer mig med att gå på vem jag tror sitter i spets när dom svänger in på upploppet och hoppas på att han går tillräcklig bra över det lååånga upploppet och håller undan från de som spurtat från kön...
Inte säkert min går bäst över upploppet, men tillräckligt för att vara före de jagande, det räcker med en överläpp före så är jag nöjd ! 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-07-24 13:09:45
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 10, NISSE BEAN
|
Ewe Palema och Nisse Bean kan vara ett bra lås. Men det finns fler som kan vinna här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-24 16:49:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EWE PALEMA
|
Om jag räknat rätt är den EN om kan få 7 rätt idag!???
Ps - de inte jag tyvärr
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-07-24 16:53:34
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Nu jobbar vi in Midsummer King så blir någon där ute multimiljonär... och jag blir tusenär 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-07-24 16:56:18  Om jag räknat rätt är den EN om kan få 7 rätt idag!???
Ps - de inte jag tyvärr
Answer to: "Om jag räknat rätt är den EN om kan få 7 rätt ida"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tror du ? Jag tror det inte finns någon kvar !! Men det visas inte !! Men jag kan ju ha fel som jag har idag hela tiden !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|