Jag är nöjd för jag hade Torvald men inte Brioni. Men jag kan inte förstå att du skriver att han inte stör Iceland. Han är ju på Icelands framben med hjulet.
helt sanslöst dåligt av måldommarna att inte diska torvald palema ta me fan helt otroligt.Iceland hade hunnit fram och vunnit om inte svanstedt tryckt ut sig på ett sånt där äckligt respektlöst sätt.Men såklart,man diskar ju inte de svenska hästarna .....
helt sanslöst dåligt av måldommarna att inte diska torvald palema ta me fan helt otroligt.Iceland hade hunnit fram och vunnit om inte svanstedt tryckt ut sig på ett sånt där äckligt respektlöst sätt.Men såklart,man diskar ju inte de svenska hästarna .....
Själv tycker jag att Torvald såg bättre ut än någonsin... Får han lucka i sista sväng så vinner han hur lätt som helst och går förmodligen under 1.10 Man ska komma ihåg att första försöket va mycket billigare än andra försöket. Torvald vinner finalen.
Men lövets slalom påverkar ju ingen häst. Det gynnar istället åkes häst strax innan linjen men åke som nästan fäller Ice går fri. Jag tycker lövet skulle gått fri. Skit samma.. min åsikt.
Men lövets slalom påverkar ju ingen häst. Det gynnar istället åkes häst strax innan linjen men åke som nästan fäller Ice går fri. Jag tycker lövet skulle gått fri. Skit samma.. min åsikt.
Svårt..men med tanke på att jag lirade vinnare på Brioni ville jag ju givetvis ha Åke diskad.
Detta vore ju samtidigt väldigt tråkigt då Torvald bör vara med i finalen.
Men tänk den som har 6 rätt och ryker på att han spikat Brioni? Klart Jocke ska ha ett straff. Även om han gjorde sig till tvåa istället för vinnare pga manövern
Helt otroligt att Scarlets aino tror sig veta bättre än måldomarna...tyckte förklaringen gick glasklart fram i rutan att det är Lövgrens o Brioni som bryter ner 1 o halft spår på slutet och öppnar helt för Åke...man såg ju att Åke satt kvar tills den luckan kom....hade han varit så ful som några säger hade han väl gjort som fransmännen och tacklat sig ut, men han rörde ju inte ens Iceland och hur kan du påstå att Iceland hade vunnit annars....oj oj oj....Han förlorade ingenting på den manövern kan jag säga, han tappa inte ens fart, det enda som hade hänt om inte Brioni brytet ner är att inte Åkes lucka kommit....och då kanske dom hade varit omvända men knappt det....och det var inte Åkes fel utan helt o hållet Brioni....lyssna på vad alla sa istället för dra egna växlar....