1
[ 2
]
3
4
5
|
|
Posted: 2010-05-04 13:40:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Räcermundering på Iceland, rycker alla skor, noskthuvudlag. Men att han bara vunnit 1 lopp av 5 från bakspår???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-04 14:13:59  Nu är det dags för ICELAND. Helstängt + barfota + Örjan = seger. Inget preparélopp nu tack. Melander siktar väl på inbjudan till Elitloppet?
Answer to: "Nu är det dags för ICELAND. Helstängt + barfota + Örjan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
|
 Inget preparélopp nu tack. Melander siktar väl på inbjudan till Elitloppet?
Har väl inte varit preparé hittills i år, så varför i helvete skulle de börja köra preparé nu?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-04 15:34:18  Räcermundering på Iceland, rycker alla skor, noskthuvudlag. Men att han bara vunnit 1 lopp av 5 från bakspår???
Answer to: "Räcermundering på Iceland, rycker alla skor, noskthuvudlag. Men "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har väl inte haft bakspår dom senaste 15 starterna?
Har ju utvecklats rejält den sista tiden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-04 15:54:16  Har väl inte haft bakspår dom senaste 15 starterna?
Har ju utvecklats rejält den sista tiden.
Answer to: "Har väl inte haft bakspår dom senaste 15 starterna?
Har ju utve"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Nej det är väl tämligen länge sedan han hade bakspår och dem gångerna har han bara vunnit 1 av 5. Kan väl kanske bli lite svårt och ovant för han?
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-05-04 19:10:05
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 4, REVEN D'AMOUR
|
många startsnabba kusar....gävle en av sveriges snabbaste banor....ska vi gissa segertid...
1,11,1 men har inte klurat ut vem ännu...!!!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-05-04 20:45:38
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Nor A Saint vann på 11.7 på lunchen idag. Borde gå "ett par" sekunder snabbare här
Hoppas på Räven!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-04 20:57:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
NOR A SAINT TILL ELITLOPPET ??? Antar dom ska skicka en inbjudan då dom tog med Scarlets Aino förra året... och kanske lär göra det iår igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 11:32:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
efter Clear Sign's senaste lopp, framförallt dom sista två har vart enorma. suttit långt bak och spurtat storstilat, åke upp nu för att svepa hela fältet.
lär väl va strwckad på en sisådär 5,6% tack för kaffet åke, nästa lopp! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 14:21:35   Inget preparélopp nu tack. Melander siktar väl på inbjudan till Elitloppet?
Har väl inte varit preparé hittills i år, så varför i helvete skulle de börja köra preparé nu?
Answer to: "Inget preparélopp nu tack. Melander siktar väl på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
|
Att han tog på bakskor och öppet huvudlag och körde själv betyder att han inte hade något intresse av att vinna. Han ville bara att Iceland skulle få ett lopp i kroppen inför V75. Det kallar jag för preparé.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 14:24:51  Att han tog på bakskor och öppet huvudlag och körde själv betyder att han inte hade något intresse av att vinna. Han ville bara att Iceland skulle få ett lopp i kroppen inför V75. Det kallar jag för preparé.
Answer to: "Att han tog på bakskor och öppet huvudlag och körde sjä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
|
Ren jävla skitsnack.
Preparé syftar till hur hästen styrs i loppet. Dvs, körs defensivt.
För att spara krafter. Iceland var totalt tom i mål sist, oavsett balans är hästen lika jävla slutkörd.
dvs, INTE PREPARÉ
Ska du slänga dig med franska termer så föreslår jag att du verkligen lär dig vad de betyder.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 14:46:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
|
Han hade nog satt sig i 5:e invändigt som han gjorde med 3-oddsaren Oracle som var mångas V64-spik och DD-spik och som Nybrink ropade ut som en bra spik i direktsänd TV men han ville nog inte få fler arga mail och samtal, därför valde han en annan typ av preparélopp.
Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp senast var förberedande. Så jävla svårt är det inte att förstå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 14:47:40  Han hade nog satt sig i 5:e invändigt som han gjorde med 3-oddsaren Oracle som var mångas V64-spik och DD-spik och som Nybrink ropade ut som en bra spik i direktsänd TV men han ville nog inte få fler arga mail och samtal, därför valde han en annan typ av preparélopp.
Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp senast var förberedande. Så jävla svårt är det inte att förstå.
Answer to: "Han hade nog satt sig i 5:e invändigt som han gjorde med 3-oddsaren Or"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BOBTAIL
|
 Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp senast var förberedande.
Det är alltså förberedande att tömma hästen totalt?
Kan det väl vara, men det är inte preparé enligt den tolkning som är i Frankrike och rookies försöker anamma i Sverige.
Är du en av de där som tror att han hade haft en chans med optimal balans och Örjan i sulkyn, sist alltså?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-05 22:25:25   Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp senast var förberedande.
Kan det väl vara, men det är inte preparé enligt den tolkning som är i Frankrike och rookies försöker anamma i Sverige.
Är du en av de där som tror att han hade haft en chans med optimal balans och Örjan i sulkyn, sist alltså?
Answer to: "Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp se"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nu ska du inte va stygger Plokko !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-05 22:39:24   Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp senast var förberedande.
Answer to: "Preparé tolkar jag som förberedande och Icelands lopp se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kung Plokko !!!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-06 12:44:05
|
|
I det här loppet får Uffe order att köra som satan från start för Iceland ska komma igenom från bakspåret ! Pisk på alltså !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-06 13:06:00
|
|
Å kör Uffe galopp på denna kamel med så blir det nog by by !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-06 13:46:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jämt guldlopp. Iceland från bakspår och kort distans känns tufft... Ingetdera är ju hans melodi direkt. Blir nog Bobtail som utgångshäst men garderar med 4-5-7-8-9-12
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2010-05-06 18:40:15
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 6, BOBTAIL
|
Bobtail är given.
Reven får dras med FBL som ofta är ett stort minus, hästen kan vara så bra att det löser sig ändå.
Iceland kanske bara är bäst men.. jag garderar ändå. Skyller på bakspår.
Resten räcker inte till.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-06 19:11:39  Bobtail är given.
Reven får dras med FBL som ofta är ett stort minus, hästen kan vara så bra att det löser sig ändå.
Iceland kanske bara är bäst men.. jag garderar ändå. Skyller på bakspår.
Resten räcker inte till.
Answer to: "Bobtail är given.
Reven får dras med FBL som ofta är ett "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, REVEN D'AMOUR
|
Räkna inte ut Clear Sign helt, med rätt resa är han knappast chanslös.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2010-05-06 19:20:49  Räkna inte ut Clear Sign helt, med rätt resa är han knappast chanslös.
Answer to: "Räkna inte ut Clear Sign helt, med rätt resa är han knappast"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 6, BOBTAIL
|
Sant sant, egentligen är ingen chanslös men man måste dra en gräns någonstans och ärligt så tror jag inte att Clear Sign kommer stå som segrare på lördag.
Som vanligt vinner väl de jag dömer ut.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5