1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-04-09 11:56:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VICTORY LOVE
|
dom har ju sagt att dom kommer testa tom raider i dödens igen. nån som vet hur han gick sista biten i förra loppet om han var stark hela vägen? isåfall borde väl victory love bli inlåst eftersom han kommer sitta i rygg på rc
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 11:57:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VICTORY LOVE
|
vågar man kanske tom ta bort rc och köra lås på 2 & 8 istället, fan va svårt det ska va, enda loppet som jag har problem med, kan bara ta 2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 12:09:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är betydligt större chans att RC är bättre nu och vinner från spets än att Tom raider ska besegra den från dödens igen. 1 gång är ingen gång, tufft att döma en häst på 1 dåligt lopp när han varit enormt bra i flera tidigare.
Tror knappast att Tom raider går och vinner detta från dödens, det ser jag som mycket osannolikt. Mycket bättre motstånd nu som lär gå förbi efter en sådan tung resa.
Que Pasa är ett rolig skrällbud annars, jäkligt fin häst med hög kapacitet. Tyvärr floppat hela året, men kanske på gång nu? Tommy var mycket uppåt. Tveklöst tillräckligt bra för att lägga detta gänget på rygg om form och klaff med positioner. Enligt Tommy så är que pasa lika bra som access tooma.......
Energy ås gillar jag skarpt annars, förlorat mycket pengar på den glänsaren 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-04-09 13:51:18  Är betydligt större chans att RC är bättre nu och vinner från spets än att Tom raider ska besegra den från dödens igen. 1 gång är ingen gång, tufft att döma en häst på 1 dåligt lopp när han varit enormt bra i flera tidigare.
Tror knappast att Tom raider går och vinner detta från dödens, det ser jag som mycket osannolikt. Mycket bättre motstånd nu som lär gå förbi efter en sådan tung resa.
Que Pasa är ett rolig skrällbud annars, jäkligt fin häst med hög kapacitet. Tyvärr floppat hela året, men kanske på gång nu? Tommy var mycket uppåt. Tveklöst tillräckligt bra för att lägga detta gänget på rygg om form och klaff med positioner. Enligt Tommy så är que pasa lika bra som access tooma.......
Energy ås gillar jag skarpt annars, förlorat mycket pengar på den glänsaren 
Answer to: "Är betydligt större chans att RC är bättre nu oc"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, VICTORY LOVE
|
Kan så vara men enligt mig är Hanne lika bra som Gunnel Fredriksson och hon radar inte upp segrar på rikstoton  Både häst och kusk vinner för sällan för att vara värd ett streck känns det som.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-09 14:14:35
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 2, VICTORY LOVE
|
tänk om Nurmos skulle få ta över Hanne å Frickens alla hästar vilka metamorfoser vi skulle få se på våra travbanor.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 17:03:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROBERTO
|
Ickevinnaren Roberto ser ut att få vinnarhålet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 17:07:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ENERGY ÅS
|
här kommer en smyg körd energy ås o blåser till....Här ska spikas!!!!!!
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-09 21:03:31
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, ENERGY ÅS
|
Är det verkligen så säkert som vissa säger att Victory Love tar rygg på Ridgehead? Känns som ett rätt defensivt sätt att köra en så bra häst.
Fast det är klart, det vore väl det smartaste. Tror inte han slår en RC i form från dödens, och skulle han ändå göra det knäpper Energy Ås honom den sista biten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-09 23:06:55 Edited(1): 2010-04-09 23:09:03  Kan så vara men enligt mig är Hanne lika bra som Gunnel Fredriksson och hon radar inte upp segrar på rikstoton  Både häst och kusk vinner för sällan för att vara värd ett streck känns det som.
Answer to: "Kan så vara men enligt mig är Hanne lika bra som Gunnel Fredriks"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hanné är usel, men även en blind höna kan hitta rätt  2% är ett skämt på en sådan fin häst som dessutom har spår 3. Hanné har dock LITE mer meriter än gunnel som kusk o tränare......
varför skulle VC ta vinnarhålet? kommer han till spets så lär svanstedt FAN INTE släppa. Kommer han INTE till spets så hamnar han ju knappast i vinnarhålet oavsett. Förstår inte tankesättet..........
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-04-09 23:18:35  Hanné är usel, men även en blind höna kan hitta rätt  2% är ett skämt på en sådan fin häst som dessutom har spår 3. Hanné har dock LITE mer meriter än gunnel som kusk o tränare......
Answer to: "Hanné är usel, men även en blind höna kan hitta r&aum"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, VICTORY LOVE
|
Jag överdrev såklart lite men han vinner ju löjligt sällan den mannen, känns som han passerat bäst före datum för länge sen men hästen har fart och det är klart att om man spekulerar i att någon utanför de 3-4 mest streckade vinner så bör han väl räknas. Faktum är ändå att han har bara vunnit 4 ggr på 43 starter och sist det hände var i maj 2008. Känns heller inte som att formen finns...... Tror som sagt inte att ekipaget har någon som vinstchans i detta loppet.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-09 23:23:32
 Jag överdrev såklart lite men han vinner ju löjligt sällan den mannen, känns som han passerat bäst före datum för länge sen men hästen har fart och det är klart att om man spekulerar i att någon utanför de 3-4 mest streckade vinner så bör han väl räknas. Faktum är ändå att han har bara vunnit 4 ggr på 43 starter och sist det hände var i maj 2008. Känns heller inte som att formen finns...... Tror som sagt inte att ekipaget har någon som vinstchans i detta loppet.
Answer to: "Jag överdrev såklart lite men han vinner ju löjligt sä"
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:05:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VICTORY LOVE
|
Lika löjligt som lopp 1...detta vinner Åke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:08:37 Edited(1): 2010-04-10 01:09:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
var inte så säker, inte rätta trycket i hästen sist, Åke ligegr dessutom lite lågt.
Är ridgehead lika bra som när den slog VP så går det nog inte göra något åt den.
Energy ås kanonfin sist, rätta trycket e hästebn, lika bra förberedd nu så blir den tung till slut.hårding
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:13:26  var inte så säker, inte rätta trycket i hästen sist, Åke ligegr dessutom lite lågt.
Är ridgehead lika bra som när den slog VP så går det nog inte göra något åt den.
Energy ås kanonfin sist, rätta trycket e hästebn, lika bra förberedd nu så blir den tung till slut.hårding
Answer to: "var inte så säker, inte rätta trycket i hästen sist, &"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VICTORY LOVE
|
Skit säker.
11,5/1000 o 10,5 sista 700 räcker för mig.
De är klart Åke är negativ..3gg flsäket vill ju alla ha på sin deg!? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:15:33  Skit säker.
De är klart Åke är negativ..3gg flsäket vill ju alla ha på sin deg!? 
Answer to: "Skit säker.
De "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja så sätt, visst gick dne bra tid, men inte rätta trycket ändå, e nog därför Åke ligger lite lågt med. Jag jämför med hästen själv
Kanske är en av få Åke hästar som faktiskt behöver några lopp på sig för att vara som bäst, kaske
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:17:04  ja så sätt, visst gick dne bra tid, men inte rätta trycket ändå, e nog därför Åke ligger lite lågt med. Jag jämför med hästen själv
Kanske är en av få Åke hästar som faktiskt behöver några lopp på sig för att vara som bäst, kaske
Answer to: "ja så sätt, visst gick dne bra tid, men inte rätta trycket "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, VICTORY LOVE
|
Nej jag tror inte det - 2640 då - nu 2140 ..så blir väl en vinnar tid på typ 13 imorrn
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:19:33  Nej jag tror inte det - 2640 då - nu 2140 ..så blir väl en vinnar tid på typ 13 imorrn
Answer to: "Nej jag tror inte det - 2640 då - nu 2140 ..så blir väl e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet ej hur banan ser ut, men det blir det säkert.
men ju snabbare bana det blir ju mer gynnad är ju ledaren...RC?
Vill se riktiga VL innan jag vågar lita på den, va inte dne hästen sist. hade han sprungit halvt huvud snabbare sist hade man fått 30lax in.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 01:19:36  ja så sätt, visst gick dne bra tid, men inte rätta trycket ändå, e nog därför Åke ligger lite lågt med. Jag jämför med hästen själv
Answer to: "ja så sätt, visst gick dne bra tid, men inte rätta trycket "
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 2, VICTORY LOVE
|
Haha inte rätta trycket? Inte många som klarar 1.11.5 sista varvet i ett långlopp i årsdebuten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 01:31:32  Haha inte rätta trycket? Inte många som klarar 1.11.5 sista varvet i ett långlopp i årsdebuten.
Answer to: "Haha inte rätta trycket? Inte många som klarar 1.11.5 sista varv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej det stämemr säkert det, men inte rätta trycket i hästen endå, vet vad jag snackar om.
Har så löjligt hög kapacitet att man kunde se att den va REJÄLT ringrostig sist.
Sprang bara på lägsta kapacitet
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 01:34:09  nej det stämemr säkert det, men inte rätta trycket i hästen endå, vet vad jag snackar om.
Har så löjligt hög kapacitet att man kunde se att den va REJÄLT ringrostig sist.
Sprang bara på lägsta kapacitet
Answer to: "nej det stämemr säkert det, men inte rätta trycket i hä"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 2, VICTORY LOVE
|
Som sagt 1.11.5 sista varvet i ett långlopp i årsdebuten. Rejält ringrostig? Lägsta kapacitet? Maharajah startar i V75 1. Nu pratar vi om Victory Love.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|