1
[ 2
]
3
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-04-02 10:41:22  Tror nästan att alwood är en bättre spik än magic space, tror inte att någon kommer att trycka till örjan då dem inte har häst nog i detta loppet. Finns väldigt mycket fart i denna travare och från spets borde det vara toppchans.
Magic space får väl ännu ett tungt lopp i dödens och det borde sätta sig i psyket nu. Ryan trot springer under 1.13 igen och blir svår att tugga ner, sedan lär väl erik få luckan från vinnarhålet och den kan gå väldigt snabbt till slut.
Örjan brukar inte vara glad för att köra samma häst i dödens flera gånger i rad pga psyket, så han kanske chansar med rygglopp nu?
Answer to: "Tror nästan att alwood är en bättre spik än magic space"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 12, ALVENA NONSTOP
|
Men hallå vad skulle få Lasse Punkari att vila på hannen i detta lopp från spår 12 han kommer att överfalla Örjan....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-02 13:46:44  Tror nästan att alwood är en bättre spik än magic space, tror inte att någon kommer att trycka till örjan då dem inte har häst nog i detta loppet. Finns väldigt mycket fart i denna travare och från spets borde det vara toppchans.
Magic space får väl ännu ett tungt lopp i dödens och det borde sätta sig i psyket nu. Ryan trot springer under 1.13 igen och blir svår att tugga ner, sedan lär väl erik få luckan från vinnarhålet och den kan gå väldigt snabbt till slut.
Örjan brukar inte vara glad för att köra samma häst i dödens flera gånger i rad pga psyket, så han kanske chansar med rygglopp nu?
Answer to: "Tror nästan att alwood är en bättre spik än magic space"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Tror varken Wolf Boko eller Alvena Nonstop är rädd för dödens och lite tryck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-02 19:37:24 Edited(1): 2010-04-02 19:37:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror väl inte direkt att punkare kommer att få en vettig möjlighet till att avancera, trots allt 1640m och det borde vara hyfsat tempo på det. Om annat så lärde han väl sig från senaste loppet??
Wolf boko, nja, kanske om goopen hade kört! Har väl inte fungerat så värst bra med tidiga attacker.......
Jag tror att värsta motbudet till Alwood är Markus Karner som kanske får för sig att svara spets, trots allt en skitkusk och dem brukar få för sig dumma saker ibland. Har en väldigt startsnabb häst........
Alwoods senaste lopp var riktigt bra annars tycker jag, öppnade 1.08, släppte sedan till ekets patrik, blev dragen långt bak och gick om denna till slut efter sen lucka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 08:02:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GREVE HULTON
|
Svårt lopp ! ?
Alla 12.. eller nja 1 & 11 kan man nog ta bort i alla fall.
Förstår inte varför 2 & 5 är favpriter ?
2an har ingen direkt imponerande rad, och vad är det för tider han fått gå? Nee för orutinerad för att vara spik på V7.. och 5an som jämt får struk av 7 Brio? Nej tack..
HÄR BLIR DET SKRÄLL ! Hoppas på nr 4 el 6 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 10:10:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Tror det står helt mellan 2,3,5,10,12. Ser ingen som kan vinna detta utöver dessa.
Mitt scenario är hård öppning där både Kihlström och Svanstedt laddar vad som går för att få överta spets av 1:an. Kan bli utdragen körning.
Så fort tempot bedarrar sänder Punkari som vanligt (kanske att Kontio redan sitter i dödens och svarar). Fortsatt högt jämnt tempo med andra ord. Bakom smyger Unix Brodde som får drömloppet i draget.
Jag hoppas jag har rätt och spikar Unix Brodde. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 11:59:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GREVE HULTON
S 2, ALWOOD
|
Dagens svåraste lopp o här skräller det.
Greve Hulton med rätt resa 5% på v75 otroligt.
Global Knight har kutat 11,4 på distansen o är en 35% ett bra spikförslag (En eller alla)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 12:00:26 Edited(1): 2010-04-03 12:03:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker nr. 9 kan vara värd att se upp med.Takter och kanske en låg 13 tid och en bra resa kan räcka för dagens skräll!?
Inser att tiden jag angav inte låter speciell,men den är bara relativ,resan räknas.
Väldigt lite streckad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 12:07:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ska man leta skräll så är Linus sisu mycket intressant till 1%, en av loppets bästa hästar med mycket bra fartresurser!
Annars tror jag att Alwood vinner detta relativt enkelt om karner inte strular till det och ska svara spets eller örjan får för sig att släppa = Kari står med geväret efter loppet och skjuter han. Hade kännts bättre om uhrberg kört! han vet vad hästen kan........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 12:32:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, WOLF BOKO
S 2, ALWOOD
|
Wolf Boko är ju klart bästa hästen de måste ni hålla med om? ! Men om Alwood får ledning och får bestämma då kan loppet va över!  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:08:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Kom igen nu UNIX! Vinner du så blir det fina pengar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:22:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GREVE HULTON
S 2, ALWOOD
|
Wolf Boko får han 3e utvändigt tror jag han vinner.
Se upp med speddiga Greve Hulton.
tror jag drar en rak dd på greve o yarrah - 81gg!!o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:23:32  Wolf Boko får han 3e utvändigt tror jag han vinner.
Se upp med speddiga Greve Hulton.
tror jag drar en rak dd på greve o yarrah - 81gg!!o(
Answer to: "Wolf Boko får han 3e utvändigt tror jag han vinner.
Se upp med "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GREVE HULTON
S 2, ALWOOD
|
Jag fegar ur o tar både 5-6 i första dd
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:28:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
vilket dåligt lopp... gah, NEXT please.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:28:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GREVE HULTON
S 2, ALWOOD
|
Det trodde jag INTE..fan så bra var han inte i arkiven..hmn ÖRJAN!!! vinner lopp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:29:01  Det trodde jag INTE..fan så bra var han inte i arkiven..hmn ÖRJAN!!! vinner lopp 
Answer to: "Det trodde jag INTE..fan så bra var han inte i arkiven..hmn ÖRJA"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja har man bränt med 20 favoriter i rad så får man GRATULERA.
Bra Örjan.
Men tråkigt lopp.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-03 16:30:44  Det trodde jag INTE..fan så bra var han inte i arkiven..hmn ÖRJAN!!! vinner lopp 
Answer to: "Det trodde jag INTE..fan så bra var han inte i arkiven..hmn ÖRJA"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg ut som en rund miljon när han körde upp till start !! Var bara att gasa !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:37:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Unix var inte bra nog. Löste sig trots allt ganska ultimat...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:38:37  Och till skillnad från Crosby tror jag att Magic Space är en oändligt mycket bättre spik än Alwood, det är bara galopp emot. Men du gör som du vill.
Answer to: "Och till skillnad från Crosby tror jag att Magic Space är en o&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Och till skillnad så vann Alwood som jag sa var en bättre spik än magic space!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:38:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Unix verkar inte ha så mkt moral.
Är känslan.
Loppet var ju dåligt och han hade inte mkt att sätta emot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 16:43:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UNIX BRODDE
|
Formtapp eller kanske inget för V75. Den var inte mer än en outsider för mig. Men eftersom jag hade feeling för den och motbuden var mer streckade så chansade jag och spikade.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|