1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2010-02-10 18:17:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
syftade på forumet........ totalt oväsentligt vad strecken visar en onsdag......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-10 18:37:20  syftade på forumet........ totalt oväsentligt vad strecken visar en onsdag......
Answer to: "syftade på forumet........ totalt oväsentligt vad strecken visar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
|
streck % kommer garanterat att ligga på samma ca eller mer tills på lördag. Om den inte blir struken vill säga. bortglömd i snacket hittils på forumet , Ja. Att snacket är bortglömt på en onsdag är totalt oväsentligt då det hittils diskuterats mestadels om Debbie Brodde, Regine ´d inverne och lite Vanessa. Men kommer absolut inte glömmas att diskuteras innan lördagen,då hon rankas som en het segerkandit bland många kuskar och experter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-10 18:52:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
är den inte bortglömd i forumet om den rankas som en av favoriterna i loppet och inte nämnts på de första 16 inläggen i forumet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-10 19:02:59  är den inte bortglömd i forumet om den rankas som en av favoriterna i loppet och inte nämnts på de första 16 inläggen i forumet?
Answer to: "är den inte bortglömd i forumet om den rankas som en av favoriter"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
|
nej det behöver den inte vara, dom har ju diskuterat annat och det är ju bara onsdag som du sa själv. När dom diskuterat klart sin sak ska du se att det kommer på tal om Carmenere.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-10 19:13:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok, du har rätt, den var inte bortglömd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-11 06:19:31  Regine D´Inverne resultat på Solvalla är följande:
080910 d 8g
090530 d 9g
091028 0 15,0a
091226 0 17,1a
Trivs inte att resa eller funkar inte på Valla??
Vinsterna hon har är tagna på Bersåker,Umeåker,Hagmyren,Gävle,Östersund
Bara EN gång har hon vunnit hemifrån o de var på Gävle?
Kanske man åkte samma dag då??
Nej ingen spik ingen klar vinnare.
SKITSVÅRT LOPP!!!o(
Answer to: "Regine D´Inverne resultat på Solvalla är följande:
0"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kollat loppen och du har rätt, REGINE D´INVERNE har varit usel i sina lopp på solvalla. 2st galopper som "slagen" och 2st usla insatser. Tror nog att det är en favorit i stor fara.
Det som kan tala mot en flopp är att det troligen blir ledningen och där fungerar hästen bättre kanske? gått väldigt mycket i dödens och kanske tröttnat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-11 08:36:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, VANESSA DU LING
S 7, GOSSIP'S QUEEN
|
Om Jorma/VanessaDLing ser till att inte bjuda Erik/Debbie på en rygg typ varvet kvar utan styr på så tidigt som möjligt så har hon stor chans att vinna loppet, men sen finns det en faktor till, och det är att hon ska få fäste i banan. 26/12 var det lite moddigt på Valla och det såg ut som om hon inte fick riktigt grepp. Hästen är fbannat stor med ett långt kliv...
Baninfon på lördag är att föredra. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-11 08:58:21  kollat loppen och du har rätt, REGINE D´INVERNE har varit usel i sina lopp på solvalla. 2st galopper som "slagen" och 2st usla insatser. Tror nog att det är en favorit i stor fara.
Det som kan tala mot en flopp är att det troligen blir ledningen och där fungerar hästen bättre kanske? gått väldigt mycket i dödens och kanske tröttnat?
Answer to: "kollat loppen och du har rätt, REGINE D´INVERNE har varit usel "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 14, VANESSA DU LING
|
Ett stort kuskplus dessutom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-11 09:09:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
|
hade vart roligare om Goop satt bakom Carmenere, lennartsson är ingen favorit....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-11 09:56:08  kollat loppen och du har rätt, REGINE D´INVERNE har varit usel i sina lopp på solvalla. 2st galopper som "slagen" och 2st usla insatser. Tror nog att det är en favorit i stor fara.
Answer to: "kollat loppen och du har rätt, REGINE D´INVERNE har varit usel "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
S 7, GOSSIP'S QUEEN
|
Jag kollade även arkivet i går och den vinst Regine hade på 14 tid på bergsåker var ju inte så imponerade som det såg ut.
1.)Mycket dålig klass på motståndet.
2.)Spår snålare resa får man leta efter - körde invändigt kom ut!!?? i andra spår då Bergh frågade kusken utanför om han verkligen ville köra i dödens?
Kusken i fråga tar upp sin häst o släpper ut Regine..mycket märkligt.
Men så var det.
Sedan avslutand Regin sista 1000 efter 13,3 om jag klockade rätt och van äverlägset.
Men då ska man veta att första 1000 gick efter 17,4 -Järvsöfaks tempo.
Ledningen är nog den kortaste vägen nu på lördag o det förvånad mig väldigt mycket om Bergharn INTE sitter is pets efter 5-600 meter.
Kan han då få pulla upp ja då har han stor chans att vinna loppet -helt klart.
Men hon tål inte att få tryck på sig eller att gå en tung resa.
Så ledningen o pulla upp då är hon en het vinnare - helt klart!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 14:29:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, REGINE D'INVERNE
|
Efter mycket velande fram och tillbaka har jag kommit fram till att Regine dínverne förmodligen blir en av mina spikar imorgon.
Den uppvisningen hon gjorde på Bergsåker tycker ialla fall jag var enastående. 
Jag tror att örjan övertar spets tidigt, sen blir det lekstuga hela vägen.
WTF Spik Regine dínverne.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 15:56:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, REALITY PRIDE
|
Håller med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 16:25:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
S 7, GOSSIP'S QUEEN
|
Regine är en veklig - Jorma kommer att massera henne tidigt i loppet OM hon nu får ledningen.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-12 18:01:15
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag tycker att Regine är en riktigt bra spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:13:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker inte jag med 71%.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:33:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
med siffrorna i ryggen att hästen beviserligen inte kan resa och prestera bra så känns det dumt att gå på en storfavorit. Är inte ens snabb ut vilket innebär att det kanske inte blir spets, Danne är garanterat förre i starten med babakova och han släpper ikke. Sedan var som sagt reginas seger lite övervärderad då hon fick ett drömlopp och inte avslutade snabbare än 1,13 sista 700 vilket är klart medelmåttigt och inte håller på lördag.
Rankar Debbie brodda+vanessa du ling som A hästar här. Babakova bob är en given 3.e häst på B rank. Får överta spets från Gossips queen?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-12 22:04:12
|
|
Får ta över spets enkelt. Danne släpper garanterat eftersom han får en kanon rygg och eftersom hans häst ska gå på rulle för att vara som bäst. Regine går 1.14 från spets och då är hästarna på tillägg rökta. Och på start finns det ingen som kan slå Regine. En mycket bra spik! Och resan är inga som helst problem enligt Robban.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:07:38  Får ta över spets enkelt. Danne släpper garanterat eftersom han får en kanon rygg och eftersom hans häst ska gå på rulle för att vara som bäst. Regine går 1.14 från spets och då är hästarna på tillägg rökta. Och på start finns det ingen som kan slå Regine. En mycket bra spik! Och resan är inga som helst problem enligt Robban.
Answer to: "Får ta över spets enkelt. Danne släpper garanterat eftersom"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
S 7, GOSSIP'S QUEEN
|
Absolut ska du spika!
Lycka till! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-12 22:14:47  Absolut ska du spika!
Lycka till! 
Answer to: "Absolut ska du spika!
Lycka till!;)"
|
|
Jag har haft fel förut men det känns bra på förhand..  Lycka till du med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:48:53  Jag har haft fel förut men det känns bra på förhand..  Lycka till du med 
Answer to: "Jag har haft fel förut men det känns bra på förhand..:"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CARMENERE
S 7, GOSSIP'S QUEEN
|
Ja vem har inte haft fel...de har väl alla  
|
|
Reply
|