1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2009-12-22 09:00:14  Enligt Nurmos så är den snabb ut..
dock vill jag påstå att First Line one Sec är snabbare och är den i form har han knäck STÖRRE favoriter än BBS..han knäckte ju den där skithästen som var stor favorit i Guld förra vecka..hmn
Answer to: "Enligt Nurmos så är den snabb ut..
dock vill jag påst&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
Enligt Nurmos?
Skaffa en egen uppfattning -> Lopparkivet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 09:00:45  Jag kanske är fel ute o måste väl kolla upp det men inte fan är BBS snabb ut? Högst troligen fastnar den invändigt o jag spikar emot med First On Line Sec!
Answer to: "Jag kanske är fel ute o måste väl kolla upp det men inte fa"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
BBS är snabb ut.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-22 12:42:45  Enligt Nurmos?
Skaffa en egen uppfattning -> Lopparkivet.
Answer to: "Enligt Nurmos?
Skaffa en egen uppfattning -> Lopparkivet."
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 7, FIRST ON LINE SEC
|
Inget fel med att lyssna på tränaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 13:03:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
BBS krossade ju Teaser Elegance sista loppet innan uppehållet, 6 längder mot den hästen skojjar man inte bort. Om timo säger att den är snabb ut får man väl lita på det. Den enda jag ser som kan utmana om ledningen är Star Running och vill den lägga sina krafter där? Någonstanns måste jag spika och det får bli här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 13:22:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MIN NARKISSOS
S 7, FIRST ON LINE SEC
|
Självklart kollar jag lopp arkivet men har inte hunnit till lopp 7 ännu.
Vill dock påstå att man INTE ska bedöma hästen på gamla meriter.
Kom ihåg att han varit borta en lång tid och har bara ett lopp i kroppen.
Han avslutade bra i ett 1640 lopp i debuten...men sa detta något som gör honom till kanske veckans största favorit??
Jag är tveksam till att spika en häst på GAMLA meriter...för det är just detta större delen av svenska folket gör.
Men destu bättre för mig då som ska gardera,när den förlorar..
Vem säger att han håller ihop??
Blir ju andra starten på kort tid...nu spår 1 man vill ladda..längre distans..kan bli tuff öppning (First Line One Sec) ..för många frågetecken för att vara en bra spik. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 14:57:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MIN NARKISSOS
|
Strider 2 vinner den tredje, jag tror på min narkissos!  Spikade Bobtail i helgen, den var mitt drag då, alla dividerade om huruvida skogans joker eller copper beach skulle vinna.
Ledsen nybrink 90 000kr system.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 15:23:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
BBS tar aldrig spets här, no way !!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 16:59:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FIRST ON LINE SEC
S 7, FIRST ON LINE SEC
|
Jag vågar/vill inte spika 1 B.B.S.Bigtrade, dels för att jag inte tror att han håller ledningen utan att 2 Star Running tar den och får sen plankan bakom 7 First On Line Sec* och sen så hatar jag att spika inför sista om jag inte verkligen hittar bästa spiken i omgången och det är inte B.B.S.Bigtrade i mina ögon.
Om nu 1 B.B.S.Bigtrade är startsnabb tycker jag det är bra, då 9 Zoccer Mickey får fin rygg. Och så fin hästen var i ny regi näst senast på V64 och spurtade ner bättre hästar än denna gång med 77 gånger pengarna så tror jag att det finns stor chans även nu. Min storskräll!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 18:18:06  Jag vågar/vill inte spika 1 B.B.S.Bigtrade, dels för att jag inte tror att han håller ledningen utan att 2 Star Running tar den och får sen plankan bakom 7 First On Line Sec* och sen så hatar jag att spika inför sista om jag inte verkligen hittar bästa spiken i omgången och det är inte B.B.S.Bigtrade i mina ögon.
Om nu 1 B.B.S.Bigtrade är startsnabb tycker jag det är bra, då 9 Zoccer Mickey får fin rygg. Och så fin hästen var i ny regi näst senast på V64 och spurtade ner bättre hästar än denna gång med 77 gånger pengarna så tror jag att det finns stor chans även nu. Min storskräll!
Answer to: "Jag vågar/vill inte spika 1 B.B.S.Bigtrade, dels för att "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MIN NARKISSOS
|
Köper ditt resonemang, Star running med lucka på upploppet kan va farlig. Den ska med. Min vinnare är min narkissos, men spik blir det inte på den. Lämnar kön 2a utvändigt med en rökare och blåser förbi dom på upploppet.
Örjan jagar ju Erik nu i ligan, bara 2 vinster ifrån. Utjämnat efter morgondagen??? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 18:56:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
star running meningslös att tar med på likså som så många idetta lopp. utan bbs och brian key och min narkissos!!
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2009-12-22 20:07:52  Här finns omgångens säkraste spik.
Kontio gör en klassisk spets och slut.
Answer to: "Här finns omgångens säkraste spik.
Kontio gör en kla"
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
Håller med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 21:55:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BRIAN KEY
S 3, BRIAN KEY
|
1, B.B.S.BIGTRADE ger mig onda aningar om att man kan fastna i nätet och då finns det många som lär hugga som hungriga gäddor bland annat First on line sec? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 22:16:35  star running meningslös att tar med på likså som så många idetta lopp. utan bbs och brian key och min narkissos!!
Answer to: "star running meningslös att tar med på likså som så "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tar du hellre med Brian Key än Star Running????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 22:50:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MIN NARKISSOS
S 7, FIRST ON LINE SEC
|
I mina ögon är BBS Bigtrade för stor favorit.
Har gjort ett lopp sedan 8/8 2008...var då 3:a i ett 1640 lopp.
Här kommer man försöka hålla ledningen men First Line On Sec är rysligt snabb och kommer söka sig framåt.
Hoppas Goop synar favoriten rejält.
Då vinner Min Narkissos som går en låg 13 tid me Örjan.
Skrällen är Star Runing.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-22 23:11:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har stor respekt, för Nurmos, det får räcka för mig.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2009-12-23 07:26:43
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, BRIAN KEY
|
Håller med om respekten för Nurmos, han tar inte ut hästar om det inte finns fog för detta....såg flera st. vinna på V64an förra veckan o några hade pausat ett tag, och jag tror mycket väl BBS kan spetsa från detta smaskiga läge, han är raketsnabb ut om det klaffar....o det är också 7an en inte lätt att ta spets från sjunde när det finns snabba innanför....bara kolla alla som hävdade Arras förra gången.
Om jag skulle välja spika mellan 1-7 här så skulle det bli nr:1....helt klart!
Men min julklapp blir Brian Key....nu är det dags igen. Hoppas han undviker dödens bara gammel-Kjelle. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2009-12-23 07:41:21  tror Grilljanne blir farlig
Answer to: "tror Grilljanne blir farlig"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, BRIAN KEY
|
Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Solvalla Hoppa till... V75 Unik streckfördelning V64 V65 & DD Allmänt Hästbörsen Tips & Ideér Utvecklarblogg Allmänt Travklipp Oddsjakten 2009 Oddsjakten 2008 V75 Kung 2009 V75 Kung 2008 V75 Kung 2007 Bäst genom tiderna
Svara
Meddelande
Crosby, vad grundar du på att Grilljanne skulle bli farlig här på???
Vad har du sett som ingen annan sett.....eller har jag missat ngt??
Crosby skrev
tror Grilljanne blir farlig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 09:52:01  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Solvalla Hoppa till... V75 Unik streckfördelning V64 V65 & DD Allmänt Hästbörsen Tips & Ideér Utvecklarblogg Allmänt Travklipp Oddsjakten 2009 Oddsjakten 2008 V75 Kung 2009 V75 Kung 2008 V75 Kung 2007 Bäst genom tiderna
Svara
Meddelande
Crosby, vad grundar du på att Grilljanne skulle bli farlig här på???
Vad har du sett som ingen annan sett.....eller har jag missat ngt??
Crosby skrev
Answer to: "Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Solvalla Hoppa till"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
det är min magkänsla för grilljanne som grunda på att han blir farlig, man ska ju alltid gå efter första känslan  han är ju hyffsat snabb ut och hyffsat spurt om allt stämmer. så om det kommer lucka så varför inte?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 11:30:19  det är min magkänsla för grilljanne som grunda på att han blir farlig, man ska ju alltid gå efter första känslan  han är ju hyffsat snabb ut och hyffsat spurt om allt stämmer. så om det kommer lucka så varför inte?
Answer to: "det är min magkänsla för grilljanne som grunda på att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hyfsat snabb ut och hyfsad spurt. Låter inte som en vinnare  Låter mer som en hyfsat dålig kuse..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 12:13:53  Hyfsat snabb ut och hyfsad spurt. Låter inte som en vinnare  Låter mer som en hyfsat dålig kuse..
Answer to: "Hyfsat snabb ut och hyfsad spurt. Låter inte som en vinnare :) L&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, B.B.S.BIGTRADE
|
ja han är hyfsat dålig också, men hyfsat bra om det stämmer. är han hyfsat bra idag och dom andra skit dåliga så vinner han. då räcker det med att vara hyfsad 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|