1
[ 2
]
3
4
|
Jimson
|
Posted: 2009-12-15 21:13:52
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 1, PINEPOWER ROSE
|
Det här vinner Pinepower Rose som leder loppet runt om. Ibland är trav nästan för enkelt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-15 21:18:27  Det här vinner Pinepower Rose som leder loppet runt om. Ibland är trav nästan för enkelt.
Answer to: "Det här vinner Pinepower Rose som leder loppet runt om. Ibland är"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, DRESSCODE
|
Jag tror att du kan vara rätt ute, man kan ju alltid hoppas att den inte blir favorit. Om den nu inte tar sig till spetsen så sitter den perfekt invändigt och kan bara hänga med till upploppet och använda snikspåren. Farligast emot borde vara dresscode, men sen kan man iof undra vart gubben i lådan tar vägen med Utah hornline??
Karis egna ord:
Utah Hornline var bra sensat och måste räknas här också. Barfota runt om.8
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-12-15 23:06:38
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, SUPER KHAN
S 1, PINEPOWER ROSE
|
En 8a från Kari är lite som att tippa en 1a i
Barcelona-Djurgården.. Känns ganska fetbra..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-16 08:42:46  Klart att det inte är seriöst att hitta spikar redan på söndagen. Man kan ju skaffa sig en rätt bra uppfating om hur man kommer att tippa, men det sista justeringarna bör man göra efter man sett värminingar mm.
Answer to: "Klart att det inte är seriöst att hitta spikar redan på s&o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GIDDSON
|
Njaej, jo när Commandern går ut mot piss, och dyl så brukar jag bestämma spik redan då, och inte snöa in mig för mycket på värmningarna. Vad gäller dem så tar jag ALDRIG bort en häst för den värmt dåligt, dock kan jag sänka den i min ranking, typ från B till C häst. Däremot är det kul att hitta värmingsvinnare att ta med. Denna vecka säger jag Local Conch. Sen heter första strecken (från i söndags) Quantum Aramis, Rania, Korvet, Roach, Lillinger Komp och Giddson-men visst det kan ändra sig något... Förra veckan satte jag ju fem av mina första streck, dock skulle jag ju ändrat mig till båda Hultmans och isf satt alla sju första strecken (dock inte så svårt förra veckan)  denna veckan måste bara sjuan ge MINST femsiffrigt...
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2009-12-16 20:51:13
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 10, GIDDSON
|
Dags igen för den vane OS-vinnaren Giddson?
Tror distansen talar emot 1an om han inte släpper och chansar på OS. Utah Hornline var riktigt bra på Valla senast och Ridghead C kan vinna om Ludde besinnar sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-16 21:06:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, FRILLAN FILIOKUS
S 1, PINEPOWER ROSE
|
hokus pokus filiokus
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 00:27:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
S 1, PINEPOWER ROSE
|
Om inte luddes kuse hoppar lär det bli tempo i loppet var så säkra han sätter alltid upp tempot  Ett riktigt korsdrag för den djärve kan CASANDER BOY med thomas vara perfekt resa i snikspåret bakom 1. "PANG" på upploppet! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 23:29:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Cosby har klart för sig.
Här vinner förmodligen DRESSCODE och unge Goop..
/Harley
www.travnut.se
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 09:32:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, UTAH HORNLINE
|
hoppas giddson blir favorit så jag kan spika pinepower!
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2009-12-18 09:48:15
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 451
V 6, SUPER KHAN
S 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
håller med dig där! tror på mycket bra chans att det blir SOS för pinepower, kul motbud för skrälletaren kan va Casander Boy som ryggar pinepower och vid lite tempo kan gå fint på OS, Cloria Victis avslutningar ska inte heller underskattas om Ludde och Erik bjuder upp till nån spetskörning
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 10:46:52  Cosby har klart för sig.
Här vinner förmodligen DRESSCODE och unge Goop..
/Harley
www.travnut.se
Answer to: "Cosby har klart för sig.
Här vinner förmodligen DRESSCODE o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SUPER KHAN
|
distanssvag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 11:01:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, DRESSCODE
|
Vinner inte Dresscode nu på samma sätt som sist? Pinepower struken, Goop får en smörresa rygg ledaren?
Super Khan kanske kan strula till det för han?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-12-18 11:02:50
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, DRESSCODE
|
Börjar tveka lite kring Pinepower Rose. Senast hade han mycket tur när Ridgehead Cahore galopperade, det var kort distans, och ändå såg han inte så kaxig ut över upploppet. Går Luddes felfri blir det körning och jag är inte säker på att Torbjörn är smart nog att släppa. Över medeldistans kan det bli tröga ben till slut och då blir inte Cloria Victis, Dresscode, Giddson och Utah Hornline lätta att stå emot.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-12-18 11:05:51  Börjar tveka lite kring Pinepower Rose. Senast hade han mycket tur när Ridgehead Cahore galopperade, det var kort distans, och ändå såg han inte så kaxig ut över upploppet. Går Luddes felfri blir det körning och jag är inte säker på att Torbjörn är smart nog att släppa. Över medeldistans kan det bli tröga ben till slut och då blir inte Cloria Victis, Dresscode, Giddson och Utah Hornline lätta att stå emot.
Answer to: "Börjar tveka lite kring Pinepower Rose. Senast hade han mycket tur n&a"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, DRESSCODE
|
Och så blev han struken, underlättade ju saker..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 11:10:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, CLORIA VICTIS
|
Eftersom jag kan tänka mig att en del spikat Pinepower Rose innan strykningen är det värt att titta på turordningen och först in är 2 Dresscode vilket innebär att Dresscode inte är fullt lika spelvärd längre. Alla som spikat och inte spelat egna reserver dvs.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 11:27:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, UTAH HORNLINE
|
OMplaneringen i systemet! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 13:47:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, UTAH HORNLINE
|
undrar om jag är helt fel ute om jag tänker att Ridgehead nu är klar spets och super khan blir rygg ledaren och väljer gå ut på OS på upploppet och vinner, eller om giddson kommer hårt bakifrån och spurtar ner dom alla?????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 17:56:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, CLORIA VICTIS
|
12 CLORIA VICTIS är veckans bank !
Kom med era påhopp nu, men imorgon kan ni stå med lång näsa om ni inte ryggat.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-18 18:06:48  12 CLORIA VICTIS är veckans bank !
Kom med era påhopp nu, men imorgon kan ni stå med lång näsa om ni inte ryggat.
Answer to: "12 CLORIA VICTIS är veckans bank !
Kom med era påhopp nu, me"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 12, CLORIA VICTIS
|
Cloria Victis har gett mig fina pengar tidigare! Men spår 12 gör att jag inte vågas singla på V7. Men definitivt en DD-spik och tvillinghäst.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-18 18:17:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att vinna från spår tolv, speciellt på Åby är nästintill omöjligt. Måste gå ngn sekund snabbare än alla andra. Dvs vara ganska överlägsen i normala fall 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|