1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2009-07-02 12:49:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
S 3, EXCALLIBUR
|
EXCALLIBUR's speed sitter också på min näthinna för evigt, men jag garderar med EARL TILLY, ACCLAIM & STRONG BOY D.E
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-02 12:56:59  Jag har lovat mig själv att alltid spika excallibur på OS-banor, fruktansvärt speedig och jag har ett lopp på näthinnan där han satt 3e inner på åby och växlade allt hur lätt som helst över upploppet. Den givna spiken för mig.
Answer to: "Jag har lovat mig själv att alltid spika excallibur på OS-banor,"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, EARL TILLY
S 3, EXCALLIBUR
|
Den gångan hade man ju spikat  10 ggr tror jag han gav ! Korvet och Glee Face körde ihjäl varandra sen var det ju klart  Ska jagha med nån mer än Earl så är den Excallibur.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-02 13:23:52  Go On Pale bör inte ha med detta att göra. Absolut en luring som blandar och ger rätt friskt men mot detta motstånd och med tanke på hur det har sett ut så följer han inte med på kupongen. Utesluter inte Earl Tilly trots spår 8. Plockar även med Excallibur och Acclaim som det känns just nu.
Vad får er att tro på Matrix Reloaded Tobbe och Lucio??
Tack vare Örjan?
Answer to: "Go On Pale bör inte ha med detta att göra. Absolut en luring som "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
S 2, ANDALOUX
|
Jo, det är väl delvis pga Örjan. Men ja, jag vet inte. Ska väl mycket till om han ska kunna vinna här, så vet inte om han åker med på kupongen trots allt. Harpers vettefan, ingen feeling alls för den. Är den verkligen värd sina streckprocent?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-02 15:11:35  Jo, det är väl delvis pga Örjan. Men ja, jag vet inte. Ska väl mycket till om han ska kunna vinna här, så vet inte om han åker med på kupongen trots allt. Harpers vettefan, ingen feeling alls för den. Är den verkligen värd sina streckprocent?
Answer to: "Jo, det är väl delvis pga Örjan. Men ja, jag vet inte. Ska v"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ACCLAIM
|
Harpers Joker tror jag skulle må bra av ett miljöombyte, tycker den verkar ha bra kapacitet men känns inte som den utvecklas till den häst den skulle kunna vara, skulle tippa att den är med i spetsstriden här men inte mer.
|
|
Reply
|
|
Matshe
|
Posted: 2009-07-02 17:44:19
|
Became a member: 2007-10-06
Forum posts: 216
V 10, ACCLAIM
|
Adielssons In C´n G kommer med på min kupong. Går alltid ända in i kaklet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-02 19:52:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
|
tror stenhårt på earl enligt skötaren känns den ännu bättre än senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 10:47:21  tror stenhårt på earl enligt skötaren känns den ännu bättre än senast.
Answer to: "tror stenhårt på earl enligt skötaren känns den ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
|
Visst de var ett tag sen de blev storskräll i gulddivisonen, men nu tror jag de är dags. Garantido har en spurt som är riktigt bra, Strong Boy D.E har sitt livs form och laddas för spets (kul att hans gamle tränare och kusk får chansen). Samt In Cap N Gown som jag tror kan smyga till jätteskräll.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-07-03 11:00:50  Visst de var ett tag sen de blev storskräll i gulddivisonen, men nu tror jag de är dags. Garantido har en spurt som är riktigt bra, Strong Boy D.E har sitt livs form och laddas för spets (kul att hans gamle tränare och kusk får chansen). Samt In Cap N Gown som jag tror kan smyga till jätteskräll.
Answer to: "Visst de var ett tag sen de blev storskräll i gulddivisonen, men nu tr"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, RED CHILI PIRAT
|
Jag tror också att det finns en liten skrällrisk här men hästen som jag vill varna för är RED CHILI PIRAT som bör vara på gång nu efter senaste loppet i kroppen och att han har kapacitet för att slå dessa tvivlar jag inte på. 7% känns väldigt lite.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 13:59:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXCALLIBUR
S 3, EXCALLIBUR
|
Chansspikar Excallibur här. Snikspår och startsnabb.. Klart!!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-07-03 21:30:49
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, EXCALLIBUR
S 3, EXCALLIBUR
|
 säg vad ni vill men go on pale´vinner stänklätt utan strul!!!!!!
Hoppas du inte lurar för många.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 22:35:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ACCLAIM
S 3, EXCALLIBUR
|
Här tror jag Harpers Joker sitter i tät hyfsat tidigt..Ludde har speedig häst i Excallibur tror han satsar på open strech..Acclaim och strong boy d.e roliga spurtare om dom kör skiten ur varandra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 23:33:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
S 2, ANDALOUX
|
Väljer att ta ställning och chansspikar Strong Boy D.E. 13% är ju pinsamt lågt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 23:41:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ACCLAIM
S 3, EXCALLIBUR
|
Kan vara ett grymt jackpot drag...om han får ett bra lopp..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 23:43:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan hända en del i morgon med strecken. för en månad sen stod incredible accent i runt 60% på fredagen och i 37% på lördagen för att sedan vinna loppet som andrafavovrit.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-03 23:52:28  kan hända en del i morgon med strecken. för en månad sen stod incredible accent i runt 60% på fredagen och i 37% på lördagen för att sedan vinna loppet som andrafavovrit.
Answer to: "kan hända en del i morgon med strecken. för en månad sen st"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
S 2, ANDALOUX
|
Sant. Får hoppas det inte stiger så jättemycket. Om man ändå inte tror jättemycket på de andra så är det roligare att köra på den häst man har mest feeling för. Och det är Strong Boy. Han har ju nästan enbart gjort bra insatser på distansen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-04 00:09:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
acclaim bilr jag aldrig klok på nuförtiden. kanonfin spurt senast.
strong boy har väl varit lite blek tycker jag, men han har en rejäl katapult när han får till det på spurten.
luddes fin senast. ser ut som han sitter och tar en fika på sulkyn på sista delen på upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-04 02:35:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, IN CAP N'GOWN
S 4, HARPERS JOKER
|
Nr 1. Vinner från open stretch
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-04 09:03:25  Nr 1. Vinner från open stretch
Answer to: "Nr 1. Vinner från open stretch"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, EARL TILLY
S 3, EXCALLIBUR
|
Inte en chans att han håller rygg ledaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-04 09:49:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STRONG BOY D.E.
|
earlen i toppform men får väl göra hela jobbet själv tyvärr,så jag plockar bort den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-04 10:13:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXCALLIBUR
|
I ett lopp som ändå ser rätt öppet ut rent streckmässigt så tar jag nog rygg på Ludde. Känns väl given för spets här?
Harpers Joker tror jag kommer få svårt och sägs inte vara vässad för detta lopp. Earl Tilly hamnar i dödens? I så fall blir det inget tempo på loppet. Vinnaren finns isf i 3 eller 8.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|