Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Commander Crowe

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-04-09 14:32:37

Became a member: 
Forum posts:
Är det bara jag eller börjar inte hela Commander Crowe grejen lika lite Going Kronos ? Har sett Commandern göra ett bra lopp och det var när han fick stryk mot Triton sund på målfoto. Feg matchning är hela anledningen till att han kom upp i så många vinster irad. Kan nästan svära på att Puro inte kommer sela ut han i något storlopp detta året då han är rädd att folk verkligen ska se hur medelmåttig hästen är.
Reply
Posted: 2009-04-09 17:51:45

Became a member: 
Forum posts:
kan delvis hålla med dig.

det gick nåt inslag om cc i nån travsändning för nån månad sen. då visade dom honom i hagen och till och med jag med det lilla hästöga jag har såg ju att han inte var glad och på topp. nej, nåt vajsing är det. och petris matchning är det väl inte mycket att säga om... hade han kunnat fortsätta köra honom i klass III-loppen hade han väl gjort det, kan man gissa. måste väl vara en av dom allra fegaste tränarna. nu var det iofs priemärlopp sist och han var tydligen kvar i "vinterpälsen" men jag tycker inte heller hästen ser 100 ut. ska avsluta med att jag också tänkt going om honom.
Reply
Andynalan Posted: 2009-04-09 18:53:49 Answer to: "Är det bara jag eller börjar inte hela Commander Crowe grejen lik"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Tycker du inte han gör ett bra lopp när han vinner derbyt ? Lite Saha Dynamite över honom. Blir släppt till spets (i årgångsloppen) o får bestämma hur han vill men har inte en suck mot den riktiga eliten.

Men att ta 22 raka segrar från debuten är ändå starkt gjort... Trots många fislopp.
Reply
Posted: 2009-04-10 14:46:02

Became a member: 
Forum posts:
Jo men att få sån hjältestatus bland folket är konstigt med tanke på att han inte visat något riktigt vasst. Bevisar bara att svenska folket inte kan så mycket om trav mer än att Järvsöfaks är en bra häst.
Reply
Posted: 2009-04-10 16:43:35

Became a member: 
Forum posts:
både ja och nej. även lähdekorpi sa ju i tv att commander inte skulle torska så långe han sprang på svensk mark...
Reply
Posted: 2009-04-16 17:52:56

Became a member: 
Forum posts:
Och otroligt hur han storknade i olympiatravsuttagningen .. jag tänkte nästan sätta maten i vrågstrupen , vad var det som gick snett ? men visst , lite överskattad är han nog , skyll på tv4 , som får folk att tro att den och den hästen är bra .. den och den och den kommer bli nästa stjärna , och den och den och den är så där bra och kommer inte torska på en bra stund .
Reply
[ 1 ]