Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> ELITLOPPET -09

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-03-23 09:12:02

Became a member: 
Forum posts:
Halloj halloj boys and girls.. har inte varit så engagerad på siten på ett tag, har behövt samla lite motivation, och nu tycker jag att jag har hittat den lite.. känner suget igen.

Jag har bestämt mig för att åka till Solvalla under elitloppshelgen, är det någon mer som ska dit? Det skulle ju vara jävligt skoj om de som ska dit hörde av sig, vi skulle ju kunna träffas på lördagen och göra ett jättesystem på V75.. finns det intresse för detta, så kan ni ju skriva upp er här på tråden, skriv också eran mail.. Hoppas vi hörs.

//Kacke
Reply
Posted: 2009-03-23 11:56:55

Became a member: 
Forum posts:
Ska nästan helt säkert till Solvalla, vill ju inte missa elitloppet!
Jag tycker att det låter som ett skoj förslag att sätta ihop ett jättesystem på V75, är gärna med på det. Hoppas att det är fler som hänger på!

martin.koldemar@telia.com
Reply
Posted: 2009-03-25 10:58:13

Became a member: 
Forum posts:
Verkade inte finnas något intresse alls.. tråkigt.. det blir du och jag bengank hahaha

Anyway.. jag ska dit med ett par polare, och vi tar bussen från Kalmar fredag eftermiddag, är det någon som ska dit men tycker det är tråkigt att åka själv, så är det bara att dra iväg ett mail eller skriva upp sig i tråden här. Ju fler man är, desto roligare är det.

mr.tisjoe@live.se
Reply
Post removed Posted: 2009-03-25 18:48:25
Posted: 2009-03-25 18:52:04

Became a member: 
Forum posts:
haha vi får göra ett system själva du och jag, mindre antal folk och dela alla miljonerna på då
Reply
Posted: 2009-04-09 14:01:12

Became a member: 
Forum posts:
Jag vill jättegärna dit men har inte några polare som är direkt jätteintresserade ! Hade varit skoj om man kunnat haka på ngn.
Reply
Posted: 2009-04-10 18:45:35

Became a member: 
Forum posts:
Inte omöjligt att man gör trippen från Dalarna, men inget bestämt ännu.
Reply
Posted: 2009-04-11 21:34:09

Became a member: 
Forum posts:
Nu sket det ju sig med att få världens bästa travhäst dit. ;/ gaffelbandsskada tydligen.
Reply
[ 1 ]