[ 1
]
2
3
4
5
6
|
Travzonen
|
Posted: 2009-01-12 07:00:03
|
|
V75-3 | V75-Mästaren 1:A PRIS 200 000 kr 2140 V 1. QUICK TRIP Uhrberg Thomas 2. SKIP DIMANCHE Adielsson Erik 3. GRI VICTOR Olsson Daniel 4. ALLEN ALL OVER Svanstedt Åke 5. SCOCCOS STAR Untersteiner Johan 6. SHIPPENDALE Kihlström Örjan 7. LUCILLE BULLWINKLE Ohlsson Ulf 8. SIMON STARLIGHT Sjunnesson Jörgen 9. BLACK GOLD Jansson Torbjörn 10. ROCKET POWER Untersteiner Peter 11. HUGG LLOYD Bergh Robert 12. FLYING HERKULES Kontio Jorma 13. EXCALLIBUR Kolgjini Lutfi 14. COMMANDER CROWE Takter Johnny 15. GLOBAL INVESTMENT Goop Björn
Turordning: 14-15-13-11-1-9-2-10-12-6-5-4-7-8-3
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 12:08:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag utnämner petru puro till hela världens travsports största och mest motbjudande fjant.
nu kör han ut sin häst i ett lopp mot bronshästar och hästar som aldrig satt sin fot på v75. och så en gammal avdankad guldhäst. som inte vunnit på 1 år.
han är ju för fan helt jävla patetisk.
istället för att ge hästen nåt att bita i så han utvecklas, tex i frankrike, så väljer han detta. herre gud.
det är ju för fan som att henke lundqvist hade åkt hem till frölunda igen efter att ha förlorat sin premiärmatch i nhl. herre gud.
vilken jävla patetsik ynkrygg han är.
hoppas commander förlorar och aldrig mera vinner.
har tappat all respekt för svenskt trav. totalt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 12:21:08  jag utnämner petru puro till hela världens travsports största och mest motbjudande fjant.
nu kör han ut sin häst i ett lopp mot bronshästar och hästar som aldrig satt sin fot på v75. och så en gammal avdankad guldhäst. som inte vunnit på 1 år.
han är ju för fan helt jävla patetisk.
istället för att ge hästen nåt att bita i så han utvecklas, tex i frankrike, så väljer han detta. herre gud.
det är ju för fan som att henke lundqvist hade åkt hem till frölunda igen efter att ha förlorat sin premiärmatch i nhl. herre gud.
vilken jävla patetsik ynkrygg han är.
hoppas commander förlorar och aldrig mera vinner.
har tappat all respekt för svenskt trav. totalt.
Answer to: "jag utnämner petru puro till hela världens travsports störst"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, EXCALLIBUR
|
håller med detta är tragiskt (och petri puro) det e ju inte ens kul längre! ska petri puro förstöra veckans höjdpunkt v75 igen ska nog inte spela på lör i ren protest! varför sätter han inte cc i stenhård träning i frankrike och har honom där? vill han ha 20 bluffsegrar till i raden?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 13:12:24 Edited(1): 2009-01-12 13:15:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är väl skönt o ha en spik i annars omöjlig omgång ,eller? Dessutom tycker jag att han gör rätt i att han inte kör slut på sin häst som en viss Ludde gjorde med Going Kronos.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 13:26:50  det är väl skönt o ha en spik i annars omöjlig omgång ,eller? Dessutom tycker jag att han gör rätt i att han inte kör slut på sin häst som en viss Ludde gjorde med Going Kronos.
Answer to: "det är väl skönt o ha en spik i annars omöjlig omg&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, EXCALLIBUR
|
det är väl nu han ska träna som fan och tävla skiten
ur hästen den kanske inte är lika bra om 2år
att leta spikar ska väl vara en utmaning?
eller spelar du bara när commander crowe
och jävsöfaks startar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 15:07:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, EXCALLIBUR
|
Tråkigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:19:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nyckel, du har inte tänkt på att han ville ge Takter en bra häst så att han kan bli V75-mästare?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:20:30  Tråkigt!
Answer to: "Tråkigt!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SHIPPENDALE
|
Synd att takter ska få vinna V75-mästarn så lätt.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:30:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, COMMANDER CROWE
|
inte skoj med v65
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:34:12  Nyckel, du har inte tänkt på att han ville ge Takter en bra häst så att han kan bli V75-mästare?
Answer to: "Nyckel, du har inte tänkt på att han ville ge Takter en bra h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, det har jag banne mig inte tänkt på. vilken genial och unik tanke. han måste vara ett geni, herr puro.
undrar varför dom andra tränara är så taskiga mot sina kuskar att dom inte kör ut passionate kemp och triton och finders keepers och allt vad dom heter. han måste vara ett geni, den där finnen, medans alla dom andra är totalt efterblivna.
fantastiskt svar ovckså förresten. jag är mycket imponerad av din tankeverksamhet.
kanske skulle sätta in eldfågeln så goop har nåt att köra med också.
vilka taskiga tränare. skam på dom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 16:39:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, COMMANDER CROWE
|
de är ju enkla pengar eller............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:18:33  det är väl skönt o ha en spik i annars omöjlig omgång ,eller? Dessutom tycker jag att han gör rätt i att han inte kör slut på sin häst som en viss Ludde gjorde med Going Kronos.
Answer to: "det är väl skönt o ha en spik i annars omöjlig omg&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör slut på hästen???
han springer ju för fan mot bronshästar.
menar du på fullaste allvar att han ligger i farozonen för att köra slut på hästen?????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:26:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, EXCALLIBUR
|
Hoppas dom stryker fanskapet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:30:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, COMMANDER CROWE
|
skoj att se fina hästar de är travsport.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:31:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, EXCALLIBUR
|
Hade varit kul om alla andra kuskar gått samman och kört isönder commandern. Undra hur Puro hade reagerat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:35:34  Hade varit kul om alla andra kuskar gått samman och kört isönder commandern. Undra hur Puro hade reagerat.
Answer to: "Hade varit kul om alla andra kuskar gått samman och kört isö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, COMMANDER CROWE
|
varför skulle dem göra det . kan ju vara så att dem andra inte ville möta commander dem fega jävlarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 17:49:43  varför skulle dem göra det . kan ju vara så att dem andra inte ville möta commander dem fega jävlarna.
Answer to: "varför skulle dem göra det . kan ju vara så att dem andra i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du hört talas om elitloppet?
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-01-12 17:53:48
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
det väl ändå mörkanmällan
Takter har väl lyckats bra när han skulle ragga häst.
Visst ska han vinna , men han lär nog få kämpa lite ändå, förr även om det skulle komma strykningar så kommer det vara 15 hästar i loppet, vilket det gör att det kan strula och det är inte alltid v75-mästarn blir kört som ett normallopp
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-01-12 18:03:31  har du hört talas om elitloppet?
Answer to: "har du hört talas om elitloppet?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 14, COMMANDER CROWE
|
Varifrån allt detta hat mot Commander och Puro? Hästen hade rest dåligt då han startade i Frankrike,tappat vikt osv. Puro vill nu ge hästen ett lopp i kroppen för att ev testa i Frankrike igen lite längre fram. Istället för att köra ett provlopp så tar han chansen att tjäna 200000kr samtidigt som Takter får en ypperlig chans att bli V-75 mästare. Vad är det som är SÅ JÄVLA FEL MED DET? Hästen har trots allt bara gjort 28 starter och eftersom han är valack så är hans enda möjligheter att tjäna pengar genom att tävla. Klart som fan att Petri matchar försiktigt för att kunna tjäna så mycket som möjligt utslaget på HELA hans karriär.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-12 18:05:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, COMMANDER CROWE
|
Tråkigt.. Nu har även jag tappat respekten för Puro.. Förra starten kan jag kanske köpa litegrann om han ville ha ett lopp innan frankrike plus att träna lite volt.. Men det här??? Nä jag vet i faan om jag lirar.. Gör väl andelsspelet sen så kanske man inte lämnar in sitt eget. Det här är ju rent jävla patetiskt... Eller så spikar jag Excalibur!! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6