[ 1
]
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-30 11:20:34
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ligger nu ute på börsen då jag vill förnya inför kommande etapp och jag har kört fast med henne. Hon har:
* Varit 2:a i derbystoet
* Vunnit försök till Stoeliten och slutat 2:a i finalen
* Vunnit en silverfinal på 08.5 trots galopp på vägen
* Slutat 2:a i ett försök till Elitrace men jag klantade bort finalen då jag betäckte henne (inte jag utan en hingst jag har i stallet då).
Just nu ståtar hon med alltför många galopper efter att ha varit otroligt stabil i inledningen av sin karriär och kanske hon börjar sköta sig nu igen? Har upplevt det tidigare att hästarna drabbas av "galopperioder".
Bara att bjuda! Hon kommer starta redan på Onsdag vilket innebär att hon kanske börjar betala tillbaka redan då.
No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-30 13:11:23  Ligger nu ute på börsen då jag vill förnya inför kommande etapp och jag har kört fast med henne. Hon har:
* Varit 2:a i derbystoet
* Vunnit försök till Stoeliten och slutat 2:a i finalen
* Vunnit en silverfinal på 08.5 trots galopp på vägen
* Slutat 2:a i ett försök till Elitrace men jag klantade bort finalen då jag betäckte henne (inte jag utan en hingst jag har i stallet då).
Just nu ståtar hon med alltför många galopper efter att ha varit otroligt stabil i inledningen av sin karriär och kanske hon börjar sköta sig nu igen? Har upplevt det tidigare att hästarna drabbas av "galopperioder".
Bara att bjuda! Hon kommer starta redan på Onsdag vilket innebär att hon kanske börjar betala tillbaka redan då.
No horse found
Answer to: "Ligger nu ute på börsen då jag vill förnya inför kommande etapp och ja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Slutat 2:a i ett försök till Elitrace men jag klantade bort finalen då jag betäckte henne (inte jag utan en hingst jag har i stallet då).
Tur du klargör 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-30 19:21:21
|
Became a member:
Forum posts:
|