Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Trött

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
tommie Posted: 2008-11-01 11:21:29
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Jag tror inte bara jag blir trött på att höra om vilka hästar som släktingar till dom som skriver på forumet har tagit med på sina system.. Enligt mej så är det totalt ointressant så sluta gärna med det är ni snälla.

Sedan har jag en sak till som jag tycker är ganska onödigt men där är det säkert många som inte håller med mej. Och det är att man lägger ut en massa utdrag från olika tränares hemsidor,Utdrag från Micke Nybrinks tips och Tips från Travtjänstens hemsidor med mera... Sånna saker kan jag kolla upp själv och det kan säkert dom flesta som är lite seriösa i sitt tippande. Tycker det bara tar plats i forumet. Jag vill hellre veta vad ni som skriver här på forumet tror om loppen och vilka tips ni har.
Reply
Posted: 2008-11-01 11:23:42

Became a member: 
Forum posts:
Typ så ja
Reply
Posted: 2008-11-01 11:26:37 Answer to: "Jag tror inte bara jag blir trött på att höra om vilka hästar som släk"

Became a member: 
Forum posts:
jag håller med dig ,jag bara jävlades lite
Reply
Posted: 2008-11-01 11:47:42

Became a member: 
Forum posts:
Kan inte mer än bara hålla med. Borde finnas fler forumpoliser som kan rensa bort alla skitinlägg med släktdrag, personliga påhopp och allt annat onödigt.
Att diskutera loppscenarion och "inside-information" känns mer relevant.

Det skulle sitta riktigt fint med en chat på sidan. I alla fall på lördagar.
Reply
Posted: 2008-11-02 21:39:49

Became a member: 
Forum posts:
Jag skriver under på allt ovan nämnt
Reply
[ 1 ]