[ 1
]
2
3
4
5
|
Travzonen
|
Posted: 2008-10-27 07:00:05
|
|
V75-1 | Breeders´ Crown - 4-åriga hingstar och valacker, Final (Gr. I Nat.). 1:A PRIS 700 000 kr 2140 A 1. AMIRAL SUND Untersteiner Johan 2. SAHARA DYNAMITE Kontio Jorma 3. DUST ALL OVER Kihlström Örjan 4. DUPLEX Adielsson Erik 5. CARMEL Goop Björn 6. DEVICE Eriksson Håkan 7. CLEAR SIGN Lindqvist Ove A 8. ICELAND Svanstedt Åke 9. WELLINO BOKO KÖRSVEN EJ KLAR a 10. CAESAR SÅNNA Goop Olle 11. MAN ON THE MOON Lennartsson Per 12. DERBY CLIPPER Söderkvist Stefan
Turordning: 2-9-5-3-6-7-8-1-4-12-10-11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 08:25:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sahara Dynamite alla dar i veckan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 08:55:03 Edited(1): 2008-10-27 09:14:16  Sahara Dynamite alla dar i veckan
Answer to: "Sahara Dynamite alla dar i veckan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
yes.. Sahara 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 09:01:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem kör Wellino Boko??
Erik upp på Duplex, nån som vet varför?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 09:06:40  Vem kör Wellino Boko??
Erik upp på Duplex, nån som vet varför?
Answer to: "Vem kör Wellino Boko??
Erik upp på Duplex, nån som vet varför?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SAHARA DYNAMITE
|
ingen, läs på.
hästen är svårt skadad. struken
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 09:09:38 Edited(1): 2008-10-27 09:15:25  ingen, läs på.
hästen är svårt skadad. struken
Answer to: "ingen, läs på.
hästen är svårt skadad. struken"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blödning i böjsenan.. blir borta minst 3 mån.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 09:21:32  Ojdå.. Måste vi kolla upp, sega ATG var då. 
Answer to: "Ojdå.. Måste vi kolla upp, sega ATG var då. :S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CAESAR SÅNNA
|
Erik kommer få revanch av Wellinos skada.. han sätter ditt jättesensationen DUPLEX här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 10:48:04 Erik kommer få revanch av Wellinos skada.. han sätter ditt jättesensationen DUPLEX här..
Answer to: "Erik kommer få revanch av Wellinos skada.. han sätter ditt jättesensa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle bli mkt förvånad om sahara torskar.. han tar ledningen,jorma drar upp tempot rejält sista tusen så dust all over får de svårt att hänga med..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 10:51:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du kan inte vara vaken, du måste drömma!! Sahara omgångens BANK
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 10:54:59  Du kan inte vara vaken, du måste drömma!! Sahara omgångens BANK
Answer to: "Du kan inte vara vaken, du måste drömma!! Sahara omgångens BANK"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CAESAR SÅNNA
|
nej, jag kommer gardera tycker att Sahara Dynamite varit sämre på sistonde trots derbyvinsten, jag tror den kan få stora problem på upploppet..
Device - hemmabana Hockey kommer säkert göra många utrustningsändringar.
Amiral Sund - Inte alls tokig när han fungerar får OS nu?
Dust All Over - med rätta ryggar kan det bara säga pang..
Carmel - Haft grym form och blir inte förvånad om han vinner.
Duplex - Haft mycket otur och med rätta ryggar så blir jag inte förvånad om han är först.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 11:08:24  nej, jag kommer gardera tycker att Sahara Dynamite varit sämre på sistonde trots derbyvinsten, jag tror den kan få stora problem på upploppet..
Device - hemmabana Hockey kommer säkert göra många utrustningsändringar.
Amiral Sund - Inte alls tokig när han fungerar får OS nu?
Dust All Over - med rätta ryggar kan det bara säga pang..
Carmel - Haft grym form och blir inte förvånad om han vinner.
Duplex - Haft mycket otur och med rätta ryggar så blir jag inte förvånad om han är först.
Answer to: "nej, jag kommer gardera tycker att Sahara Dynamite varit sämre på sistond"
|
Became a member:
Forum posts:
|
på vilket sätt dålig? för att han vinner med för liten marginal eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 11:16:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Läste just på Tmos hemsida följande:
Varning för Carmel
Jag vill dock flagga lite för Carmel som jag tycker är en riktigt fin häst. Han har gjort en mycket bra säsong och nu suttit fast i tre starter i rad. Han fick exempelvis aldrig chansen i Derbyt och känns fortsatt riktigt bra. Jag vill faktiskt varna lite för honom inför lördagens final. Han är inte så långt efter Sahara Dynamite och jag blir inte överraskad om han skulle räck
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 11:56:41  Läste just på Tmos hemsida följande:
Varning för Carmel
Jag vill dock flagga lite för Carmel som jag tycker är en riktigt fin häst. Han har gjort en mycket bra säsong och nu suttit fast i tre starter i rad. Han fick exempelvis aldrig chansen i Derbyt och känns fortsatt riktigt bra. Jag vill faktiskt varna lite för honom inför lördagens final. Han är inte så långt efter Sahara Dynamite och jag blir inte överraskad om han skulle räck
Answer to: "Läste just på Tmos hemsida följande:
Varning för Carmel
Jag vill dock"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CAESAR SÅNNA
|
1,2,3,4,5,6 med på kupongen allså.  .
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-27 12:45:45
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, SAHARA DYNAMITE
|
Sahara Dynamite kan väl inte torska här ? Wellino Boko är den enda som kan utmana men han är ju inte med pga skada så jag ser inte att Sahara kan förlora detta. Bra inledningsspik !
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-27 15:30:33
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, AMIRAL SUND
|
Fin sport men ganska ointressant ur spelsynpunkt. Luktar rekordlåg utdelning...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 16:33:30  Fin sport men ganska ointressant ur spelsynpunkt. Luktar rekordlåg utdelning...
Answer to: "Fin sport men ganska ointressant ur spelsynpunkt. Luktar rekordlåg utdelni"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CAESAR SÅNNA
|
Kan lika gärna bli rekordhög det kan jag lova.. minsta lilla misstag av kusken i sådana lopp kan kosta.. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-27 17:03:09
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, AMIRAL SUND
|
Sluta tramsa nu kakan. Jag kan lova att det inte blir rekordhög utdelning. Dels är det ingen jackpot så även om det mot all förmodan blir en ensam vinnare så blir det inget rekord. För det andra är hela omgången full av storfavoriter med toppchans och bakom dem är det bara ett fåtal som kan utmana eller göra upp om det om favoriten gör bort sig. Självklart kan vad som helst hända i trav men att det ska hända i 7 lopp i rad känns som en minimal chans, därmed känns det ganska berättigat att gissa på låg utdelning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 17:04:37  Sluta tramsa nu kakan. Jag kan lova att det inte blir rekordhög utdelning. Dels är det ingen jackpot så även om det mot all förmodan blir en ensam vinnare så blir det inget rekord. För det andra är hela omgången full av storfavoriter med toppchans och bakom dem är det bara ett fåtal som kan utmana eller göra upp om det om favoriten gör bort sig. Självklart kan vad som helst hända i trav men att det ska hända i 7 lopp i rad känns som en minimal chans, därmed känns det ganska berättigat att gissa på låg utdelning.
Answer to: "Sluta tramsa nu kakan. Jag kan lova att det inte blir rekordhög utdelning."
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CAESAR SÅNNA
|
Ironi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 17:36:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är oftast när man tror att det blir låg utdelning som det smäller...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 17:39:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SAHARA DYNAMITE
|
russel fick stryk varför skulle inte sahara kunna få det.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
|