[ 1
]
2
|
|
Posted: 2008-10-11 15:39:49 Edited(1): 2008-10-11 22:57:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-10-11 15:42:23  Eftersom jag är övertygad att CC vann så vill jag gärna se ett målfoto.
Answer to: "Eftersom jag är övertygad att CC vann så vill jag gärna se ett målfoto"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jag vill ha målfotot på väggen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 15:53:49 Edited(1): 2008-10-11 15:54:45  Jag vill ha målfotot på väggen!
Answer to: "Jag vill ha målfotot på väggen!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag skulle också VÄLDIGT gärna vilja se det där målfotot.. ur alla vinklar dom sände ( 4 st ) så var CC enligt mig först..
EDIT; fasen att CC inte sträckte lite till! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-10-11 15:54:24
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Där ser ni..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 15:55:35 Edited(1): 2008-10-11 15:57:57  Där ser ni..
Answer to: "Där ser ni.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fuck!
Edit: Allt är Björns fel! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 18:15:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dött lopp hade varit rättvist
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2008-10-11 18:54:08
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
CC gjorde det bästa loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 19:39:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det inte!
Vad är det för jäkla skitsnack om att Commander var bättre när han kom tvåa i mål.
Triton tappade dessutom 20 när han galopperade.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-10-11 19:40:42  Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det inte!
Vad är det för jäkla skitsnack om att Commander var bättre när han kom tvåa i mål.
Triton tappade dessutom 20 när han galopperade.
Answer to: "Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det inte!
"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Håller med Dasse, Triton krossade CC från dödens trots galopp i starten.. finns inget att skylla på!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 20:50:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Man kan sammanfatta med att de är 2 grymt bra hästar, men att Triton var en Nos för bra idag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 21:15:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med dasse och nijo, finns absolut inget att skylla på, triton galopperar hamnar 4e utvändigt och tar ner commander crowe, briljant! vilken jävla häst han är triton!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-11 22:43:38
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Skrev i en annan tråd att den enda som kan slå CC är Triton Sund! "Sällan" och "Menar du allvar" fick man som svar på det.
Va Va Det Ja Sa !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 22:44:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det inte! Triton tappade dessutom 20 när han galopperade.
 Håller med Dasse, Triton krossade CC från dödens trots galopp i starten.. finns inget att skylla på!
 Man kan sammanfatta med att de är 2 grymt bra hästar, men att Triton var en Nos för bra idag
 Håller med dasse och nijo, finns absolut inget att skylla på, triton galopperar hamnar 4e utvändigt och tar ner commander crowe, briljant! vilken jävla häst han är triton!
Gabbar! CC har nyss varit sjuk och detta är ju andra starten sen i juli. 
Motståndet i Halmstad förra gången var ju inte mycket att snacka om..
sen att tidningarna går ut med Tyson Vs Holyfield är ju helt jävla absurt!
Låt oss invänta loppet på Jägers "25 Okt - Müllers Memorial" Då CC ställs mot Triton och L Amiral Mauzon. Då jävlar ska ni få se..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 22:53:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader sedan? CC hade 1 lopp i kroppen och var väldigt mycket förberedd för loppet. Det har han ALLTID varit.....Hästen sänkte sitt rekord med 1 sekund och gick grymt starkt.
Nu blev det dödens och där ska enligt Puro, hästen vara som bäst och kämpar mest. Triton gör också ett enormt lopp och var en värdig vinnare......
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-10-11 22:58:37  vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader sedan? CC hade 1 lopp i kroppen och var väldigt mycket förberedd för loppet. Det har han ALLTID varit.....Hästen sänkte sitt rekord med 1 sekund och gick grymt starkt.
Nu blev det dödens och där ska enligt Puro, hästen vara som bäst och kämpar mest. Triton gör också ett enormt lopp och var en värdig vinnare......
Answer to: "vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader"
|
|
Finns inget mer att tillägga..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 22:59:09  vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader sedan? CC hade 1 lopp i kroppen och var väldigt mycket förberedd för loppet. Det har han ALLTID varit.....Hästen sänkte sitt rekord med 1 sekund och gick grymt starkt.
Answer to: "vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 vad är det för dålig ursäkt? nyss varit sjuk? var inte det 1-2 månader sedan? CC hade 1 lopp i kroppen och var väldigt mycket förberedd för loppet. Det har han ALLTID varit.....Hästen sänkte sitt rekord med 1 sekund och gick grymt starkt.Nu blev det dödens och där ska enligt Puro, hästen vara som bäst och kämpar mest. Triton gör också ett enormt lopp och var en värdig vinnare......
Det var ingen ursäkt, utan lite fakta!
Du hörde väl vad puro sa om formen, 90%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 23:30:59   Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det inte! Triton tappade dessutom 20 när han galopperade.
 Håller med dasse och nijo, finns absolut inget att skylla på, triton galopperar hamnar 4e utvändigt och tar ner commander crowe, briljant! vilken jävla häst han är triton!
Gabbar! CC har nyss varit sjuk och detta är ju andra starten sen i juli. 
Motståndet i Halmstad förra gången var ju inte mycket att snacka om..
sen att tidningarna går ut med Tyson Vs Holyfield är ju helt jävla absurt!
Låt oss invänta loppet på Jägers "25 Okt - Müllers Memorial" Då CC ställs mot Triton och L Amiral Mauzon. Då jävlar ska ni få se..
Answer to: "Triton vann och det betyder att han var bättre. Svårare är det in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är villig att hålla med.. det loppet vinner CC det kan jag lova!
Blir samma match, men denna gången är CC för bra.
Lamiralen blir fast i rygg på ledaren..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-10-12 00:52:47  Är villig att hålla med.. det loppet vinner CC det kan jag lova!
Blir samma match, men denna gången är CC för bra.
Lamiralen blir fast i rygg på ledaren..
Answer to: "Är villig att hålla med.. det loppet vinner CC det kan jag lova! :)
Bl"
|
|
Icket, amiralen krossar dem bägge den hårda vägen tyvärr....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-12 02:21:27  Icket, amiralen krossar dem bägge den hårda vägen tyvärr....
Answer to: "Icket, amiralen krossar dem bägge den hårda vägen tyvärr...."
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller absolut med cc kan inte växla tempo fransosen vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-12 02:37:02  håller absolut med cc kan inte växla tempo fransosen vinner
Answer to: "håller absolut med cc kan inte växla tempo fransosen vinner"
|
Became a member:
Forum posts:
|
startgalopp, 4e ytter (hörde ni kommentator?därmed är ts borta! det är i dagens läge en av värdens bästa hästar och ni jämfor honom med cc??? e de här nån hjävla bolloibombpa? måste byta sajt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oj blev inte cc släppt till lednigen va synd!!! smörresa e ju bra bazire kommer snart o krossar cc, ts e mycke bättre men cc kommer ha många skitsegra framöver tyvärr!!,
jag vill vinna pengar inga barbiedockor!!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|