Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Avslagsprofetian.

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-06-12 17:12:16

Became a member: 
Forum posts:
Tror på hög utdelning då det är avslag på några favoriter enligt mig.

First on Line Sec har inte visat så mycket som man vill se då den haussas upp varje gång, vann med pappa Olle i upploppsstrid & då vinglade han som Amour Ami då han körs på full gas, hästen har gått bäst på sprint & synar dom honom så faller han tror jag.
Dandie Palema gick mycket bra sist efter uppehåll & vet vet ju själva att det alltid är lätt att prestera max på insperation efter vila men sen kommer träningsvärken, finns en risk tror jag.
Hästen har svåra spår fem också & en startsnabb häst utvändigt som kommer snabbt från start.
Eike Troll har spår 8 & lär få ett tungt lopp på vingel om han laddas, Kloxen lär sitta i spets & köras där, Parrytroll gick lysande sist & vinner kanske vid ett felfritt lopp.
Fioana Septim blir favorit p.g.a att experterna tror på spets men sitter nog Bergh & han släpper inte den, favorit i fara.
Passionate Kemp är ett sto mot stenhårda hingstar & valacker, kan vara lika upphaussad som den evigt upphaussade Giant Diablo, jag synar henne med vilket jag alltid gjort med Giant Diablo. Sist hon vann på den här distansen i sverige var 0506 med Kontio & det är längesen.
Scargel blir förmodligen favorit till slut & den köper jag, 12:an är struken nu vilket ger Petter större utrymme i volten.
Bonus Käll vann bakifrån senast & experterna tror att han tar spets men det gör Goopen, favorit i fara.

God tur
Reply
Posted: 2008-06-14 02:31:37

Became a member: 
Forum posts:
Passionate Kemp är väl dessutom på väg in i brunst och de vet inte hur hon tar det.
Reply
Posted: 2008-06-14 12:28:01

Became a member: 
Forum posts:
Drar tillbaka avslaget på Dandie då trean är struken & ger Björn mer utrymme då Fredrik tar spår 3 & Björn stannar kvar på spår 5.
Toppvärmning på den dessutom.
Reply
[ 1 ]