[ 1
]
|
|
Posted: 2008-05-09 13:47:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
V64:a analysen satt klockrent, på V75:an satt 6 av 7 favoritavslag.
Med mitt sätt att se omgången på är dessa favoriter favoriter i fara.
Simb Tyrant ser inte ut att ha någon spetsgaranti & från dödens tror jag inte han vinner, möjligt att Keena Fronteline eller Livi Cantona sitter i spets & båda vill köra i spets, den förstnämda går 1:a barfota den här gången.
Lappfaxen ser ut att bli favorit i kallis men ettan är struken & då tror jag att Bergh väljer att köra i spets vilket lutar åt ett tungt lopp för Lappfaxen.
Hunted Man tror spelarna att han skall flyga till spets & har gjort honom till favorit, men den lär Max Hönez få så det lutar åt ett tungt lopp för Hunted Man.
Mo Brynolf hittar jag inget direkt emot men tror inte han vinner men bör streckas iallfall.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-09 13:52:15  V64:a analysen satt klockrent, på V75:an satt 6 av 7 favoritavslag.
Med mitt sätt att se omgången på är dessa favoriter favoriter i fara.
Simb Tyrant ser inte ut att ha någon spetsgaranti & från dödens tror jag inte han vinner, möjligt att Keena Fronteline eller Livi Cantona sitter i spets & båda vill köra i spets, den förstnämda går 1:a barfota den här gången.
Lappfaxen ser ut att bli favorit i kallis men ettan är struken & då tror jag att Bergh väljer att köra i spets vilket lutar åt ett tungt lopp för Lappfaxen.
Hunted Man tror spelarna att han skall flyga till spets & har gjort honom till favorit, men den lär Max Hönez få så det lutar åt ett tungt lopp för Hunted Man.
Mo Brynolf hittar jag inget direkt emot men tror inte han vinner men bör streckas iallfall.
God tur
Answer to: "V64:a analysen satt klockrent, på V75:an satt 6 av 7 favoritavslag.
Med m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
när läggs morgondagens v75: upp här då?
/Ingemar.....för övrigt tror jag på Bol Anita imorgon ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-09 14:03:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dom läggs in snart.
Ett kallblodsto dom vinner 1 av 100 mot sina manliga motståndare.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-09 14:09:20  Dom läggs in snart.
Ett kallblodsto dom vinner 1 av 100 mot sina manliga motståndare.
God tur
Answer to: "Dom läggs in snart.
Ett kallblodsto dom vinner 1 av 100 mot sina manliga "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo jo ...men de är några strukna ,och det är gång 100 nu...  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-09 14:16:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lundås Emelie vann ju med Erik för ett halvår sen så det måste till några starter till innan det är dags igen. 
God tur
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|