[ 1
]
2
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-26 11:10:52
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
No horse found
Punching Power är för närvarande rankad som nr 12 bland treåringarna. Detta gör honom klar för Breederskvalet 30/4. En bra insats där så är chansen mycket god till att du har en häst klar för Hambletonian och de andra stora årgångsloppen. Köper du honom nu hinner du alltså få honom innan loppet på onsdag!
Han tränar annars näst bäst av mina treåringar och tränar bäst på styrka. Jag har svårt att minnas några exakta siffror på ökningen/dygn. Det är lite över medel utan att vara något träningsmonster. Har aldrig haft ett sånt där träningsmonster själv men jag har hört att andra haft det...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:23:18 No horse found
Punching Power är för närvarande rankad som nr 12 bland treåringarna. Detta gör honom klar för Breederskvalet 30/4. En bra insats där så är chansen mycket god till att du har en häst klar för Hambletonian och de andra stora årgångsloppen. Köper du honom nu hinner du alltså få honom innan loppet på onsdag!
Han tränar annars näst bäst av mina treåringar och tränar bäst på styrka. Jag har svårt att minnas några exakta siffror på ökningen/dygn. Det är lite över medel utan att vara något träningsmonster. Har aldrig haft ett sånt där träningsmonster själv men jag har hört att andra haft det...
Answer to: "9260
Punching Power är för närvara"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tänkte angående breeders kval nummer två..
courac lär bli ruskigt svårslagen, om inte growing ship är bland dom tre i dagens bronsfinal.. MEN om han måste komma bland dom tre där måste han gå barfota och då har han ingen chans på breedersvinst 30 april.. och det bäddar för courac isåfall..
flames of courage kan inte heller gå barfota då, och kommer antagligen få en halv slapp kusk..
så courac blir ruskigt svårslagen..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-26 12:44:39
|
|
Det regnar på Breeders banan nu
Blir tungt så gå barfota du! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:51:47  Det regnar på Breeders banan nu
Blir tungt så gå barfota du! 
Answer to: "Det regnar på Breeders banan nu :D
Blir tungt så gå barfota du! :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
helv....
det hinner säkert ändras.. skulle jag tro?  ..
isåfall vinner min andra häst LIGHT MOMENTUM med 9 i tung bana..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:51:59 Edited(2): 2008-04-26 12:53:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, om man ställer upp i kvalet med en redan klar häst så ...
Kommer väl bli samma debatt som förra etappen om det. Jag var smått skeptisk förra året och är än mer skeptisk i år.
Nog svårt att tjäna fina pengar för många stall ändå, så jag behöver inte stå i vägen bara för att det finns en (felaktig ? ) regel som ger mig möjligheten...
Redan klara hästar borde inte kunna stå i vägen i kampen om Breeders-platser och fina pengar!
Hade hoppats det skulle vara åtgärdat då jag tycker det är helt åt skogen!
Känns bara så fel, så jag har inte haft en tanke på att matcha Scrubs mot det loppet. Finns bra lopp närmsta dagarna efter. Hoppas på lättare motstånd i de loppen i stället ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:53:45  Jo, om man ställer upp i kvalet med en redan klar häst så ...
Kommer väl bli samma debatt som förra etappen om det. Jag var smått skeptisk förra året och är än mer skeptisk i år.
Nog svårt att tjäna fina pengar för många stall ändå, så jag behöver inte stå i vägen bara för att det finns en (felaktig ? ) regel som ger mig möjligheten...
Redan klara hästar borde inte kunna stå i vägen i kampen om Breeders-platser och fina pengar!
Hade hoppats det skulle vara åtgärdat då jag tycker det är helt åt skogen!
Känns bara så fel, så jag har inte haft en tanke på att matcha Scrubs mot det loppet. Finns bra lopp närmsta dagarna efter. Hoppas på lättare motstånd i de loppen i stället ! 
Answer to: "Jo, om man ställer upp i kvalet med en redan klar häst så ... ;)
Komm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, ja.. 3 åringsloppen då lär ju inte bli tuffa..
hoppas vädret går ifrån och solen kommer fram  ..
tycker också det är jäkligt illa att vi som är klara kan ta upp platser för dom andra..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-26 18:07:41
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Blir det tung bana så vinner flames of courage, kommer ju att få 3.e bästa kusken vilket räcker för att besegra courac skulle jag tro.......
Growing chip är väl svår att veta hur bra den är? lite upp till bevis nu.....
R.ace segerstrider också, galopperade mot courac senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:09:30  Blir det tung bana så vinner flames of courage, kommer ju att få 3.e bästa kusken vilket räcker för att besegra courac skulle jag tro.......
Growing chip är väl svår att veta hur bra den är? lite upp till bevis nu.....
R.ace segerstrider också, galopperade mot courac senast.
Answer to: "Blir det tung bana så vinner flames of courage, kommer ju att få 3"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror dock inte att det blir tung bana.. och courac får typ 35% bättre kusk än er andra.... med det flytet jag har för dagen så blir det lätt bana och jag kör barfota..
R.Ace är värsta motbudet..
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-04-26 19:59:32
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-26 20:01:07
|
|
Courac är väl stenklar med Bergh där bak. Bergh springer jättesnabbt för dagen! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 20:12:20  Courac är väl stenklar med Bergh där bak. Bergh springer jättesnabbt för dagen! 
Answer to: "Courac är väl stenklar med Bergh där bak. Bergh springer jättesnabbt fÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha antagligen.. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-27 09:36:31
|
|
Nu blir man väl anklagad för fusk själv...
Den som bjudit på Punching Power har varit medlem i 9 timmar (när jag såg budet, kanske bjöd ännu snabbare).
Vill bara säga att jag inte fuskat och att jag fortfarande är för någon sorts restriktion eller betaltjänst eller liknande för budgivning.
En någorlunda oprövad treåring för 1.9 miljoner riktar sig inte till ett totalt nytt stall som bränner allt dom har på ett kort. Denna försäljning riktar sig ju till ett av de större penningstarka stallen som tycker det är värt att betala för en treåring med tillräckliga startpoäng för årgångsloppen eftersom man kanske saknar det själv.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 09:39:19  Nu blir man väl anklagad för fusk själv...
Den som bjudit på Punching Power har varit medlem i 9 timmar (när jag såg budet, kanske bjöd ännu snabbare).
Vill bara säga att jag inte fuskat och att jag fortfarande är för någon sorts restriktion eller betaltjänst eller liknande för budgivning.
En någorlunda oprövad treåring för 1.9 miljoner riktar sig inte till ett totalt nytt stall som bränner allt dom har på ett kort. Denna försäljning riktar sig ju till ett av de större penningstarka stallen som tycker det är värt att betala för en treåring med tillräckliga startpoäng för årgångsloppen eftersom man kanske saknar det själv.
Answer to: "Nu blir man väl anklagad för fusk själv... :)
Den som bjudit på Punc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, nej jag tror inte att du fuskat.. det där är någon som verkar ha fler stall på travzonen kolla bara vilket moget stallnamn "kååta".
Grenka, tror absolut inte du fuskat!  .
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-04-27 10:23:15  haha, nej jag tror inte att du fuskat.. det där är någon som verkar ha fler stall på travzonen kolla bara vilket moget stallnamn "kååta".
Grenka, tror absolut inte du fuskat!  .
Answer to: "haha, nej jag tror inte att du fuskat.. det där är någon som verkar ha f"
|
Forum posts: 1720
|
det verkar vara inflation i mogna stallnamn just nu, kolla in "snopp" t.ex. (användare siden) el. användaren "fuck"... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 10:25:24  det verkar vara inflation i mogna stallnamn just nu, kolla in "snopp" t.ex. (användare siden) el. användaren "fuck"... 
Answer to: "det verkar vara inflation i mogna stallnamn just nu, kolla in "snopp&q"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns många.. har rapporterat eriksson om dom användarna för det är SAMMA PERSON..
Fuck
Fuuck
Snopp
Pissmyror
osv.. omogna namn är det iaf.. samma person.. samma stalldräkter ( bild på några ) på dom där tror jag..
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-04-27 10:30:10
|
Forum posts: 1720
|
har också mailat Eriksson (det var btw särskilt smart av "fuck" att skriva ut sitt riktiga namn på stallsidan, och sedan döpa användaren med stallet "snopp" till sitt riktiga efternamn....)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-28 00:35:00 Edited(1): 2008-04-28 00:35:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och så finns det dom som propagerar för att vi ska får namnge hästarna själva. Skulle nog bli jättekul....
procentuellt lär det finnas en ganska rejäl bunt omogna mindre seriösa stall, eller rena fuskare, som säkert skulle bidra med ett antal fyndiga könsordsvariationer...
Känns lagom intressant 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-04-28 19:48:49
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-28 19:56:15
|
|
Kom och fynda! Inte lång tid kvar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-28 20:19:46  Kom och fynda! Inte lång tid kvar!
Answer to: "Kom och fynda! Inte lång tid kvar! "
|
Became a member:
Forum posts:
|
lägger du upp taktiken defensivt eller?, för han kommer ju inte vara i ditt stall när loppet går och den som lagt budet verkar vara en märkligt prick..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|