[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-26 00:13:46 Edited(2): 2008-04-26 00:16:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 08:39:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag snor din rubrik där.
Dagens brännarkusk hoppas jag heter Erik Adielsson som är favorit med Finest Kemp, Digger Crown & Totti Bob.
I Finest Kemps lopp är det många som vill till spets, kan vara så att det chansas lite & blir omstarter. Liberty F.H åker brodden bort & det skall vara ett jätteplus, kresten kring Fiona Septim andas stor optimism & det lär laddas där. Samtidigt har Finest Kemp en lång resa upp till Umeå.
Diggern är ju gammal & han fick spurta rejält senast för att vinna senast, det kan sitta i benen på den snart pensionerade Diggern.
Totti Bob lär ha tunga ben till slut & är en favorit i fara.
Garros
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 09:39:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fyra favoriter skall det vara. Lundås Emelie också. Inte ofta kallblodsstona vinner mot grabbarna, dessutom hur långt fram som helst från tillägg.
Garros
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 09:43:38  Jag snor din rubrik där.
Dagens brännarkusk hoppas jag heter Erik Adielsson som är favorit med Finest Kemp, Digger Crown & Totti Bob.
I Finest Kemps lopp är det många som vill till spets, kan vara så att det chansas lite & blir omstarter. Liberty F.H åker brodden bort & det skall vara ett jätteplus, kresten kring Fiona Septim andas stor optimism & det lär laddas där. Samtidigt har Finest Kemp en lång resa upp till Umeå.
Diggern är ju gammal & han fick spurta rejält senast för att vinna senast, det kan sitta i benen på den snart pensionerade Diggern.
Totti Bob lär ha tunga ben till slut & är en favorit i fara.
Garros
Answer to: "Jag snor din rubrik där.
Dagens brännarkusk hoppas jag heter Erik Adiels"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vilka tror du på?  du har haft grym form på sistonde!  själv varnar jag för Canpanj i DD-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 09:54:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kolla vilka jag valt som vinnare.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 10:00:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla vinnare stämmer utom Hawaii Broline där tippar jag Iffy, fast jag kommer inte åt den tyvärr.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 10:20:54  Alla vinnare stämmer utom Hawaii Broline där tippar jag Iffy, fast jag kommer inte åt den tyvärr.
God tur
Answer to: "Alla vinnare stämmer utom Hawaii Broline där tippar jag Iffy, fast jag ko"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fasiken vad problem jag har med denna omgång.. funderar på att plocka ut några miljonhästar på en spik Harry..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:27:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dålig övernattning på Finest Kemp!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 12:28:45  Dålig övernattning på Finest Kemp!!
Answer to: "Dålig övernattning på Finest Kemp!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
härligt har fått spik på fioana septim i det loppet.. på min harry boy.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-26 15:35:58
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
 du har haft grym form på sistonde!
Kakan du får sluta lägga dina förbannelser på folk! Stackars Garros har ju 0 rätt efter avdelning 4 och har 2 spikar kvar... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 15:41:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen fara Grenka det är spelets regler, oftast är man borta ibland med.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 22:46:32   du har haft grym form på sistonde!
Kakan du får sluta lägga dina förbannelser på folk! Stackars Garros har ju 0 rätt efter avdelning 4 och har 2 spikar kvar... 
Answer to: "du har haft grym form på sistonde!
Kakan du får sluta "
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahahahhahaha  .
okej.. vad ska jag säga då? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-27 11:49:10   du har haft grym form på sistonde!
Answer to: "du har haft grym form på sistonde!
Kakan du får sluta "
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
[ 1
]