Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Happy Wirhlwind
 

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-04-19 14:29:16

Became a member: 
Forum posts:
No horse found

Riktigt bra häst, med fina värden som alltid gör bra lopp.. som i klass diamant nyss..

5:a en hundradel efter dom 4 första trots hon har bara 0 i tung bana då det var något tung.

det är högt utropspris men det är för ja gtror denna häst kommer springa in mycket fina pengar.
Reply
Posted: 2008-04-20 03:04:51

Became a member: 
Forum posts:
Så varför sälja då kakan ?

Jag har två 4-åringar som är minst en klass bättre och skulle aldrig drömma om att få ut så mycket för dom !!! 1.5 miljoner kanske....

Ledsen Kakan , men Stryk i silver trots toppkusk på kanonbana och barfota ! 3 hästar före som "bara" tjänat 250.000 än så länge.

Varför skulle en sån vara värd 2.5 miljoner ?
Tränar hon extremt bra ? Enda skälet i så fall att hon ens skulle vara nära på värd hälften av vad du kräver...

Tror inte så många är sugna på att finansiera ditt 6-miljonersköp av Courac , tyvärr...
Lycka till , men det borde vara tvärkört till det priset ....
Reply
Soberano Posted: 2008-04-20 10:47:19 Answer to: "Så varför sälja då kakan ? Jag har två 4-åringar som är min"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Underskatta aldrig kakans tvivelaktiga försöljningstekniker.... Problemet just nu är väl att med det utropspriset så går det inte lura dom stackars nya användarna då dom bara har 2 miljoner och dom som har mer kanske är tillräckligt inne i spelet för att genomskåda "bästakompispriser"
Reply
Posted: 2008-04-20 10:51:44 Answer to: "Underskatta aldrig kakans tvivelaktiga försöljningstekniker.... Problemet"

Became a member: 
Forum posts:
hahaha
Reply
[ 1 ]