[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2008-03-24 07:00:06
|
|
V75-5 | Stolopp. 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 1. AFRODITE SUND Kihlström Örjan 2. FILIPPA BALANCE Günther Palle 3. ELECTRA BAC Takter Johnny 4. BIMBO LAUNCHER Jansson Kristofer 5. DAME ORLY Kolgjini Lutfi 6. LAROME Sjunnesson Jörgen 7. LINDA CHIP Uhrberg Thomas 8. MANGOLIA STREET Sjöberg Patrik 9. POW WOW JISON Adielsson Erik 10. UMBRELLA HORNLINE Svanstedt Åke 11. KOMLOSS Goop Björn 12. NOBLESS AMOK Söderkvist Stefan
Turordning: 5-10-2-12-3-11-6-1-8-4-7-9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-24 22:06:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DAME ORLY
|
Electra Bac?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-24 22:48:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ELECTRA BAC
|
Ja.. frågan är om det inte är en spik?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-25 07:37:54
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
????tveksamt om den ens är med på systemet, inte ens top 5 i loppet enligt mig.
afrodite sund, filippa balance, larome, dame orly, umbrella hornline,nobless amok(även från spår 12!) räknas tidigare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 10:41:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UMBRELLA HORNLINE
|
Umbrella Horline känns som en ganska klar spik i mina ögon just nu, trots dåligt spår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 11:09:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DAME ORLY
|
Palle Günter räknas aldrig före Takter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 11:10:02  Palle Günter räknas aldrig före Takter.
Answer to: "Palle Günter räknas aldrig före Takter."
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NOBLESS AMOK
|
Palle är knappast sämre än knarkarn.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 11:39:09  Palle är knappast sämre än knarkarn.
Answer to: "Palle är knappast sämre än knarkarn."
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ELECTRA BAC
|
Plokko, måste du vara så j-a otrevlig och gå till personangrepp, ( ex knarkarn, bögen m.m.).
Kan du inte hålla såna åsikter för dig själv. Jag kan ju inte svara för andra här, men jag blir iallafall illa berörd, jag är intresserad av trav och travsnack, inte sånt skit. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 11:48:27  Plokko, måste du vara så j-a otrevlig och gå till personangrepp, ( ex knarkarn, bögen m.m.).
Kan du inte hålla såna åsikter för dig själv. Jag kan ju inte svara för andra här, men jag blir iallafall illa berörd, jag är intresserad av trav och travsnack, inte sånt skit. 
Answer to: "Plokko, måste du vara så j-a otrevlig och gå till personangrepp, ( ex kn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, NOBLESS AMOK
|
Johnny Taker konsumerar droger, det gör honom till en knarkare?
Eller ska jag säga drogmissbrukare, du får välja själv? Det har väl ingenting med mina egna åsikter att göra, jag tänker dock inte åsidosätta hans hobbys som många av er andra. När man inte vet om det är DD eller inte när man kör så går inte hissen ända upp. Och ja- han kör kanske bättre än Palle när han är ren, men i min värld gör det honom fortfarande oerhört opålitlig och ingen jag vill investera tusentals kronor på.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-25 11:50:53 Edited(1): 2008-03-25 11:51:43
|
|
haha, han dominerar fullständigt just nu! då kan man undra hur bra han är utan "droger/alkohol" i kroppen
så länge som han kör som en gud så bryr jag mig inte vad killen gör på sin fritid eller vad hans historik är.....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-03-25 11:52:42  haha, han dominerar fullständigt just nu! då kan man undra hur bra han är utan "droger/alkohol" i kroppen
så länge som han kör som en gud så bryr jag mig inte vad killen gör på sin fritid eller vad hans historik är.....
Answer to: "haha, han dominerar fullständigt just nu! då kan man undra hur bra han ä"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, FILIPPA BALANCE
|
BÄST skulle jag tro! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-25 11:54:57
|
|
Maradona och Gazza var inte mindre älskade för deras livsstil vid sidan om fotbollen, även om dem tog det med sig in på planen ibland och var fulla/nerdrogade
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-25 16:30:18
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 5, DAME ORLY
|
Dame Orly från spets denna gång? Electra Bac känns också väldigt het. Filippa Balance med en smygare i rygg ledaren.
Från sämsta spåren Umbrella Hornline, Komloss och Nobless Amok.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 23:01:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UMBRELLA HORNLINE
|
Jag instämmer med Moagnes, sånt snack är ju helt irrelevant, framförallt med de argumenten. Frågan är nog inte om du har råd att lita på Takter, Plokko, utan om du har råd att dissa honom. Han är ju en av de vinstrikaste kuskarna i landet. Finns ju ingenting som tyder på att han är opålitlig i loppen. Tycker tvärtom att han är väldigt bra på att bedöma vilket löpningsförlopp som är bäst. Han vinner från ledning, bakifrån och kör han utvändigt har han oftast häst till det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 23:07:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UMBRELLA HORNLINE
|
Nijo - Att du hittar 5 streck före Electra Bac här är märkligt tycker jag. Umbrella Hornline är bra, men nog måste de två vara de första strecken här?
Electra Bac har ju gjort 3 riktigt bra lopp i senaste starterna.
Sist vann hon plättlätt från dödens, gången innan hade hon nionde spår, spurtade vasst och hann så när upp Garlic Broline, slog en så pass bra häst som Aleva Käll. För tre starter sen satt hon sjätte utvändigt, fick gå runt i fjärde spår men spurtade sylvasst till seger. Har någon form här så är det hon så du får gärna motivera detta "avslag".
Lägg till detta 3:e spår och Takter i sulkyn...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-26 11:40:43
|
|
jag tycker inte att det är märkligt, man får ju sätta electra bac.s prestation i relation till motståndet och jag tycker att hon i princip bara besegrat skithästar.
Ser afrodite sund,dame orly,nobless amok,filippa balance, larome och umbrell ahornline som betydligt bättre/klassigare hästar när de fungerar/är i form. Känns väl som att alla de ekipagen är i ganska bra form för dagen, eller till v75 på lördag.
får väl nämna komloss också, väldigt fin häst som säkert kan vara med i segerstriden......
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-26 11:49:08
|
V 5, DAME ORLY
|
För mig är Electra Bac rankad tvåa efter Dame Orly som bör ha toppchans från spets. Lädhekorpi säger att Electra Bac är stallets bästa chans på lördag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-26 15:43:42  jag tycker inte att det är märkligt, man får ju sätta electra bac.s prestation i relation till motståndet och jag tycker att hon i princip bara besegrat skithästar.
Ser afrodite sund,dame orly,nobless amok,filippa balance, larome och umbrell ahornline som betydligt bättre/klassigare hästar när de fungerar/är i form. Känns väl som att alla de ekipagen är i ganska bra form för dagen, eller till v75 på lördag.
får väl nämna komloss också, väldigt fin häst som säkert kan vara med i segerstriden......
Answer to: "jag tycker inte att det är märkligt, man får ju sätta electra bac.s["
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, UMBRELLA HORNLINE
|
har väl inte mött några monster direkt nä, men för två starter sedan var hon ju ute mot damerna som gör upp i avd 2 och var ju ytterst nära att slå dem allihop, slog ju Tango Hornline och Aleva Käll som båda är gamla v75-vinnare, inga Camilla Highness el Fama Currit direkt men definitivt inga skithästar som du säger. Varken Dame Orly och speciellt inte Afrodite Sund ser speciellt roliga ut om man kikar på deras senaste starter. Form slår klass om de nu kan anses som klassiga.
Filippa Balance dock, sett riktigt fin ut.
Larome är en strulputte (strulputta?) 
Nobless Amok är bortlottad
Komloss med eftersom svanstedt lär gå tidigare med umbrella hornline.
Dame Orly tror jag inte ett smack på här, men invändiga resor brukar avgöra såna här löp och Örjan är ju expert på smörresor så jag slänger väl in en brasklapp för Afrodite Sund =)
Mitt upphausande av Electra Bac till trots så tror jag väl kanske mest på Umbrella Hornline ändå, form och spåret emot dock.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-27 02:57:47 Edited(1): 2008-03-27 02:58:39
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, FILIPPA BALANCE
|
Dame Orly med Ludde?? Undrar om det är en matchning för himmel eller helvetet.. Electra Bac får bli ett forumstreck efter allas tjat här 
Filippa Balance ska med o även om Afrodite Sund inte är nån vinnare direkt ser spår ett med Örjan bra ut..
Umbrella Hornline är väl bättre på 1640? O spår 10? Chansas troligen bort
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-27 09:44:03
|
V 5, DAME ORLY
|
Afrodite är ingen direkt häst som jag gillar men det luktar tredje invändigt och i den form och med det flyt Örjan har för dagen så får han väl en perfekt lucka 50 kvar och vinner med en nos... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|